Hyviä kauppoja Nycissä + apua???

Catloverzzz

Hei! Olen lähdössä Nyciin tuossa 2014 helmikuussa... Ja olisi nyt tosi mukava tietää hyviä vaatekauppoja siellä! Eikö se Daffy's ole hyvä? ^_^ Ja apua siinä, että joku kokenut/asiaan perehtynyt ihminen voisi sanoa, että minkä hintaisia nuo Hollisterin vaatteet Nycissä on ja millainen kauppa se siellä on :) Eli ois kiva dollareina tää asia tietää :) Sanokaa pliis, need help!

8

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cats stink

Daffy's? that rat hole is closed.

• Joomorohei

?

• asdgrwhy3246

Sohossa Broadwayn varrella kymmeniä hyviä vaatekauppoja vierekkäin. Central Parkin etelälaidasta kun lähdet etelään päin Fifth Avenueta kävelemään löydät kaikki parhaat merkkikaupat ja myös Hollisterin hienon kaupan. Vaatteet on n. 25% halvempia kuin Suomessa.

• uskottavaa

Naurattaa tuo luku 25% ....halvempia.

• sannas3

Hollisterilla kaksikin kunnon liikettä Manhattanilla (ja yksi pieni outlet-putiikki Jersey Gardensissa).

Century21 kannattaa laittaa listalle, jos on vähääkään shoppailijan vikaa, mutta heikkohermoisimmat eivät sitä penkomista jaksa :)

Jos on aikaa niin kannattaa käydä tuolla New Jerseyn puolella olevassa Jersey Gardensissa (passi mukaan niin saa alennusvihon respasta), siellä teki kyllä ihan löytöjä vaikka Manhattanillakin oli hyviä shoppailumestoja.

Toin itselle ja lapsille tuolta Jersey Gardensista esim. kaikennäköisiä Converseja joista halvimmat kaksiväriset maksoivat 12 euroa :)

• 216

Bergdorf Goodman, Saks Fifth Avenue, Lord & Taylor, Tiffany's, FAO Schwarz.

• NewYorker2013

New Yorkista löytyy kaksi Century21 tavarataloa. Suosittelen. Hyvät valikoimat ja hinnat. GroundZeron lähellä oleva on suurempi.

• foofella

Parhaat:
      Century 21 (järjettömiä tarjouksia)
      Urban Outfitters (ei ihan halpa mutta TODELLA makeita kuteita)
      Old Navy (edullinen)
      Macy's

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38