mikä vi...u kun taas ei pääse postiin kirjautuun, lataus ympyrä vaan pyörii vaikka koko päivän, jos on ongelmia niin laittakaa tiedote kuinka kauan kestää...
posti 26.8.2013
s24 ongelmien äiti
26328
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 26
Vanhimmat
Sama ongelma, hyvöä tietää etten ole ainoa.
Sama ongelma täälläkin jos aamu kahdeksasta lähtien...
Eikä mitään tiedotetta asiasta missään!
Hyvä kun kirjoititte niin en tappele täälläkään enää.
Täällä sama juttu.
Sama vika täälläkin!
Postiin on vain tehty parannuksia... ja työ on ostettu sieltä mistä sen halvimmalla saa.
Paska mikä paska
Nyt toimii! Saa nähdä, että kuinka kauan...
eipä kovin...
Eipä tunnu edelleenkään toimivan...
Eipä toimi täälläkään vielä
Eikä toimi täälläkään enää.
Kylläpä taas harmittaa kun tärkeitä asioita hoitaa tuolla ei koskaan toimivalla postilla, no eipä sitä voi syyttää kuin itseään että uskoo ja luottaa että tuo posti alkaisi joskus vielä toimimaan luotettavasti 24/7 .
Tässähän on melko usein näitä katkoksia, mutta näin perusteellista en muista ennen olleen. Mikä mahtanee tänään olla vikana ja koska pääsee käyttämään.
Joo ei toimi
Eipä toimi ei, edelleenkään, eikä koko päivänä! Näkyvämmin toivoisi tällaisista ongelmista tiedotusta 24:n etusivulle, jotta tieto kulkisi nopeammin kaikkien saataville, eikä tarvitsisi turhanpäiten yrittää kerta toisen perään, tietämättä mistä on kyse.
tehkää nyt jumankauta jotain s24 tuki!
voi paska, kun ei toimi
Hitsi, hitsin ja helvatu!
Mikä kesätumpelo siellä on tukipuolella on vielä kesädunarina töissä, kun tämä emailposti meni näin jumiin, että lataa vain vaikka päivän, mutta ei vaan aukea?
Kaikenlaiseksi tämäkin on mennyt-
Monta tuntia vain possti pyörii eikä lataannu. Missä vika YLLÄPITO???
Tosi ärsyttävää hommaa
AIKA IHMEELLISTÄ. TÄRKEITÄ ASIOITA JÄÄ HOITAMATTA. MULLA KAIKKI TIEDOT SÄHKÖPOSTISSA, ENKÄ OLE SAANUT POSTIANI AUKI AAMUSTA ALKAEN. PITÄÄ HANKKIA GMAIL TAI MUU, NY RIITTÄÄ...
NY MENEE HERMO...JOS EI SÄHKÖPOSTI ALA PIAN PELITTÄÄ...
flash playerin päivitys auttoi
Olisiko mahdollista hissukseen saada edes jonkinlainen selitys tälle, siis miksi posti ei ole toiminut koko päivänä? Tuntuu melkoisen välinpitämättömältä, ettei edes jotain tietoa vaivauduta antamaan.
Ei se auta täällä keskustelupalstoilla huutaa. Ei näitä ylläpito lue eikä saa viestiä asiasta etenkään jos viestiin ei ole laitettu @suomi24
Kun @suomi24 laitettu, sähköpostia saapuneesta kommentista menee ylläpitoon.
Suorempi väylä on palautelomake: http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
tai sähköposti osoitteella [email protected]
Ja tää keskustelufoorumi on jumissa muutenkin, kuten on säännöllisesti,
@suomi24 ei asialle mitään tee..