Ihastukseni....

Minja

Kertokaahan kannattaako jatkaa kirjoittelua, vai pitäydynkö tästä lähtien vain päiväunissani..?

--------------------------------------------------

Taas katsoin perääsi, kun kävelit pitkin askelin toimiston käytävää pitkin. Sinulla on jalassasi mustat tiukat farkut ja päälläsi ruudullinen paita. Huokaisen mielessäni. En saisi haluta sinua näin paljon. Olenhan suhteellisen onnellisesti naimisissa. Olet pyytänyt minua monesti lounaalle kanssasi, ja olemme ystävystyneetkin jonkin verran. En usko että tiedät edes kuinka paljon sinua himoitsen.

Kunnes eräänä päivänä vastaat sähköpostiviestiini, jonka olen jälleen laittanut eteenpäin sinullekin. Kyse oli aivan harmittomasta hiukan tuhmasta vitsistä. Kirjoitat yllättäin, "Annoitpa taas ajattelun aihetta, eihän tässä tule töistä mitään.." Vastaan sinulle: "Kuinka sinä nyt noin innostuit?"
Päivät kuluvat ja tunnen, tai ainakin toivon tuntevani välillämme lentävän kipinöitä.

Kokouksissa istut joko minua vastapäätä, ja välillä saat minut kiinni tuijottamisesta. Joskus taas tulet viereeni istumaan ja aivan kuin vahingossa hipaiset käsivarrellasi omaani. Pelkät pienet kosketukset ja katseet saavat minut kuumenemaan. Ja tuskin edes tiedät sitä, tai niin minä luulin.

Lähdemme koko työpaikan voimin ulkoilupäivää viettämään. Yleensä et ole lähtenyt mukaan, ja varauduinkin viettämään aikaani muitten naiskollegoiden kanssa. Yllätykseni on suuri, kun näinkin sinut juttelemassa muitten miesten joukossa. Huomasit katseeni ja hymyilit. Kävelit luokseni, ja sanoit minun myös lähteneen ulkoilemaan, ja pyydät samalla että lähtisin kanssasi tutkimaan lintutornia joka on lähistöllä. Sydämeni hypähtää, toivon salaa ettei kukaan muu lähtisi mukaan, saisin viettää kanssasi pienen hetken.

Saavumme lintutornille, on kuuma keväinen päivä ja minulle tulee kuuma.. vedän paidan yltäni, alle jää vielä niukka t-paita. Huomaan sinun sivusilmällä vilkaisevan rintojani ja nielaisevan.
Nojaan kaiteeseen ja katselen maisemia, yhtäkkiä tunnen kosketuksen olkapäälläni. Kuiskaat korvaani, että toivot etten pahastu jos suutelet minua. Painat hellät huulesi niskaani, ja käännät sitten minut puoleesi. Huulesi etsiytyvät huulilleni, kuumenen hetkessä. Kysyn sinulta, mitä tämä tarkoittaa? Vastaat minulle, että et jaksa enää vastustaa vetovoimaa joka kipinöi välillämme, että on ollut liian vaikeaa vain katsella eikä saada koskea. Kätesi laskeutuvat vyötärölleni ja painat minua itseäsi vasten, tunnen kuinka kovana olet, keinutan ihan vähän lantiotani vasten sinua. Äänesi on käheä, kun sanot ettei meidän pitäisi jatkaa, olemmehan molemmat naimisissa tahoillamme. Olen samaa mieltä kanssasi. Huulesi tuntuvat vain aivan liian ihanilta, tämä on minun fantasiani. Avaan hitaasti paitasi, pyydän että saan koskea sinuun, maistella sinua. Hyväilen rintakehääsi huulillani ja annan huulieni vaeltaa yhä alemmas farkkujesi vyötärölle. Kysyn saanko maistaa sinua....

4

6084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Calle

      Kerro lisää! Mielenkiintoni heräsi.

      • Minja

        Haluaisitko kertoa tarkemmin...

        Riittikö jutussani mielenkiintoa loppuun asti?

        Voit kirjoitella vaikka meiliini... Mikäli haluat jatkaa rupattelua kanssani?


      • Calle
        Minja kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa tarkemmin...

        Riittikö jutussani mielenkiintoa loppuun asti?

        Voit kirjoitella vaikka meiliini... Mikäli haluat jatkaa rupattelua kanssani?

        mailiin...? Kyllä riitti. Jatkoa kiitos!


    • Calle

      Calle varo sitä elefanttia....vai vielä kisunen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe