Löytyykö ko. Hotellissa käyneitä? Kokemuksia ja mielipiteitä otetaan vastaan :) Ja jos joku tietää plataniaksen lidl n hintatasoa, kiva jos jakaisit sen tiedon :) Ja hintatasosta ylipäätänsä plataniaksessa. Kiitos! :)
Platanias/Evripos
6
328
Vastaukset
- Imesitätiedätmitä
Hieno hotelli kannattaa mennä. Lidlikin on halpa.
- valokuvaus
Hienoa on ja muista http://kreeta.blogspot.com/2011/02/valokuvaus.html !
- Evropi=Eurooppa
Evripos > Evropi - mitähän hotellia tarkoitat!!!
Evropi on ollut suomalaisten suosima hotelli jo 1990-lopulta asti.
Evropi on siisti, perheomisteinen huoneistohotelli.
Kivalla paikalla, lähellä kaikkea.
Tosi hyvää ruokaa. Pieni uima-allas. Pelkästään suomalaisia (Aurinkomatkat).
Plataniaksesta on matkaa Lidliin. Unohda koko juttu.
Paikallisesta Incasta saat, mitä haluat tai pikku marketeista.- niilo**
no en mä sit sinne haluu, jos pelkkii suomalaisia on. Mä haluun nähdä venäläisiä turisteja. Niil on hyvät peput.
- suomipaikka1
niilo** kirjoitti:
no en mä sit sinne haluu, jos pelkkii suomalaisia on. Mä haluun nähdä venäläisiä turisteja. Niil on hyvät peput.
Varmaan tarkoitat Evropia? Se on tavallinen läävä, suomalaisia täynnä, lapsiperheitä, joukossa vanhoja eläkeläisiä (usein käy yxi finnjävel vanha nainen joka komenetlee ihmisetn jälkikasvua eli pelottelee lapsia).
Ottakaa joku muu majoitus jos välttämättä edes Plataniakseen haluatte. - mariaaaa5
Se on Inka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865