Kaksinaismoraalista

Pistää niin vihaksi!

Olen kiinnittänyt huomiota eri keskusteluryhmiin ja todennut, että syrjintää tapahtuu joka suunnalta. On mielestäni tekopyhyyttä huutaa julkisuudessa minkäänlaista hyväksyntää miltään suunnalta, jos tätä syrjintää tapahtuu yleisesti myös vähemmistöjen omassa keskuudessa. Lähdetään yleistämään "tiedon" pohjalta millainen jokin ihminen on, jos kuuluu johonkin tiettyyn vähemmistöryhmittymään ja tämän "tiedon" pohjalta on luvallista omiaankin syrjiä.

Ymmärrän toki, miten vaikeaa on olla sinut itsensä kanssa ja tehdä töitä sen eteen, että oma psyyke pysyy kasassa. Herkemmille tämä saattaa olla jossakin määrin jopa tarumatisoiva kokemus. Miksi siis pitää alentua hiekkalaatikko ikäisten lasten tasolle ja "siirtää" omat ikävät kokemuksensa kaltaisilleen uusille tulokkaille? Ei nämä uudet tulokkaat ole missään määrin vastuussa teidän pahanolonne alkulähteistä.

123

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedon valtakunta

      Niin tuolla gay puolella on ollut jo pidemmän aikaa eräs biseksuaali yleistemässä homojen maailmaa.
      Hänelle tässä olisi oivallista luettaaa.

    • peepingtommi1

      Kyseinen bisekuaali on nähnyt homomaailmaa vuosia ja puhuu oman kokemuksen kautta kritisoiden. Ja syrjintää on tullut todella voimakkaasti homojen suunnalta, heteroiden suunnalta huomattavasti vähemmän. Ja mitä enemmän siellä ketjuja lukee, sen enempi käy ilmi homojen asenne naisiin ja biseksuaaleihin sekä homokulttuurin todellinen luonne.

      Ja sitäpaitsi kirjoituksissani olen koko ajan puhunut nimenomaan homokulttuurista Suomessa, en homoista. Jos tämä on käynyt epäselväksi, oikaisen sen nyt. Ja ei, ei ole hankalaa olla itseni kanssa.

      Omalla kohdalla ei kiinnosta mihin suuntaan ihminen on kallellaan, kohtaan ihmisen ihmisenä. Homouden ylikorostaminen on minusta lähinnä rasittavaa, enkä kyseisen ihmistyypin kanssa tulekaan toimeen, mutta voin hyvinkin keskustella heidän kanssaan.

      Omassa ystäväpiirissä on monensorttisia ihmisiä ja monenlaisia ihmisiä olen myös tavannut elämäni varrella. Ja myös eri ryhmiä nähnyt ja heidän asenteitaan. Ikävää todeta, mutta omien kokemusten kautta homokulttuuri on kaikista syrjivin ainakin pääkaupunki seudulla. Kaikista suvaitsevaisin ryhmä on ravekulttuurissa. Vuosikymmenien kokemus sieltäkin, joten tiedän mistä puhun. Homokulttuurista taasen kokemusta aikoinaan tullut sellainen 10v.. Joten kyllä mielestäni tiedän mistä puhun, kun puhun omasta kokemuspohjasta.

      • Anonyymi

        Ensin kerrot jonkun kokemuksista ja kohta olet itse se henkilö!
        Ja kaikki ne sinun kokemukset ovat 36-37v henkilön, olet ollut mukana rave kulttuurissa mukana jo n.10 vuotiaana. Aikoinaan siunautunut homo kulttuurin kokemuksia, aloititko homo hommat myös saman ikäisenä? Miksi biseksuaali on mukana homo kulttuurissa, eikö olisi luontevaa olla mukana bisse kulttuurissa?
        Olet ennakkoluuloinen asenteellinen joka haluaa päteä vaikka ei ole mitään tajua taikka kokemusta, tuntien sinun taustasi.
        On helpompi purkaa atomipommi, kuin muuttaa ihmisten asenteita, jotenkin noin sanoi Albert Einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kerrot jonkun kokemuksista ja kohta olet itse se henkilö!
        Ja kaikki ne sinun kokemukset ovat 36-37v henkilön, olet ollut mukana rave kulttuurissa mukana jo n.10 vuotiaana. Aikoinaan siunautunut homo kulttuurin kokemuksia, aloititko homo hommat myös saman ikäisenä? Miksi biseksuaali on mukana homo kulttuurissa, eikö olisi luontevaa olla mukana bisse kulttuurissa?
        Olet ennakkoluuloinen asenteellinen joka haluaa päteä vaikka ei ole mitään tajua taikka kokemusta, tuntien sinun taustasi.
        On helpompi purkaa atomipommi, kuin muuttaa ihmisten asenteita, jotenkin noin sanoi Albert Einstein

        No jo on taas sekoilua. Tunnet varmaan aloittajankin erittäin hyvin, voi kommentistasi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on taas sekoilua. Tunnet varmaan aloittajankin erittäin hyvin, voi kommentistasi päätellä.

        Miten tämä koskettaa sinua, kun piti oikein puuttua keskusteluun, asiattomalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on taas sekoilua. Tunnet varmaan aloittajankin erittäin hyvin, voi kommentistasi päätellä.

        En tunne tätä henkilöä, mutta tunnistan hänen tyylinsä, nytkin vastasit ihan samalla tyylillä.
        Eikö muuten psyyke pysy kasassa jos ei saa päivittäistä homojen dissausta kiintiötä täyteen?
        Sinulla on uniikki tyyli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä koskettaa sinua, kun piti oikein puuttua keskusteluun, asiattomalla tavalla.

        Ihmettelin asiaa, etenkin kun kommenttisi ei ole kovin asiallinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne tätä henkilöä, mutta tunnistan hänen tyylinsä, nytkin vastasit ihan samalla tyylillä.
        Eikö muuten psyyke pysy kasassa jos ei saa päivittäistä homojen dissausta kiintiötä täyteen?
        Sinulla on uniikki tyyli.

        Hyvin pysyy. Missähän olen ketään dissannut? En ole edes tänne kommentoinut kuin kerran, tänään. Onkohan sinulla kaikki ihan kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelin asiaa, etenkin kun kommenttisi ei ole kovin asiallinen?

        Mikä siinä oli asiatonta?


    • yleisesikunta

      Minusta peeping on yksi niistä harvoista kirjoittajista jotka täällä ylikoroistaa homojen touhuilut.

      Taasen 10v. aika lyhyt kokemus jos sillä nyt pitää kehua,sillä sinulle vastaineilla ollut näköjään pitempi kokemus homo kulttuurista kuin sinulla koko elämästä.
      Jos sinä puhut omasta 10v kokemuksiesi perusteella se ei paljoakaan anna oikeutta minkäänlaiseen yleistämiseen.
      Montako kertaa olen kertonut nuo samat asiat uudestaan ja uudestaan.En yhtään ymmärrä mitä sinulla on homoja vastaan.Ettei nyt vain homotkin ole jättäneet sinut ja olet heille siitä katkera.

      Ei tuo sinun saman jatkuva toistaminen ole edes naurettavaa,vaan on erittäin surullista nähdä tuollaista ahdasmielisyyttä.

      • Anonyymi

        Mitä siltä muuta voi edes odottaa, kun on ollut koko elämänsä ajan enemmän ja vieläkin enemmän sekaisin.


    • pahis bisse

      Wow tuo yks bisse vois jos tuoda esiin bisseitä huonoja puolia ku o hyvä löytää niit hinteistä,olen kiinnostunut mitä paheita bisseillä on .

      Mahtavaa ois tietää omat paheet ;)

    • peepingtommi1

      10v on ihan tarpeeksi pitkä kokemus, jotta asiasta voi puhua omalla kokemuspohjallaan. Samaten eri foorumeita kuin seuraa, näkee homokulttuurista sen todellisen puolen, jota korostetaan eli seksin. Ja samaten olen keskustellut homokulttuurista homojen kanssa, joten sekin on antanut katsontakantaa asiaan. Olen ihan tarpeeksi seurannut kyseistä kulttuuria, jotta olen mielipiteeni siitä voinut muodostaa.

      Yhä edelleen, noin miljoonannen kerran, minulla ei ole homoja vastaan mitään. Ihan olen asiallsesti kritisoinut homokulttuuria. Homot kohtaan samalla tavalla kuin muutkin ihmiset, eli yksilöinä. Ja ei, en ole heille katkera. En ole mitenkään erityisesti kiinnostunut homoista, vaan ihan kiinnostunut mielenkiintoisista ihmisistä. Eri asia.

      Ja ei, en ole ahdasmielinen, päinvastoin. Et tunne minua, mutta sanot silti ahdasmieliseksi. Erikoista. Surullista on nähdä homojen syvä katkeruus naisia/biseksuaaleja/lesboja ja heteroita kohtaan, johon olen mm. täällä törmännyt todella monta kertaa. Onneksi tuo on pieni osa vain homoista, mutta kovin äänekäs sellainen.

    • 10v huippukokemusta

      Anna mun nauraa 10v tarpeeksi pitkä kokemus.On naurettaa että "aikuinen" mies jaksaa tuollaista.
      Etkö jo huomaa itse kuinka monta kertaa olet mennyt sanoissasi sekaisin.
      Oletko täysissä ruumiin ja sielun voimissa ?

    • ihmettelee kympillä

      Ei ole kovinkaan viisaan ihmisen tekoja lähteä yhtä kokonaista kulttuuria leimaamaan jos nyt on nähnyt kapakoissa ja säteissä jostain jotain,vielä noinkin lyhyellä kokemuksella.
      Sanoisin se on vain pieni osa kokonaisuudesta.Ei homopalstoja ja sättejä seuraamalla saada mitään tietoa mikä todellinen homokulttuuri on,foomureita ja sättejä seuraamalla näet vain juuri sen minkä haluat nähdä.Täytyy olla aika tyhmä jos ei tuota tajua.
      Noin löysin perustein ei yhtäkään väistöskirjaa hyväksyttäisi.

      Tuskin sinulla kovinkaan kauan ole ollut tietokonetta,sillä olet aika uusi internetissä,ainakin nimimerkki "peepingtommi" vain muutaman vuoden vanha.
      Joten sättien ja homopalstojen seuranta aika lyhyt.

      Kirjoituksesi peepingtommi1

      Ja ei, en ole ahdasmielinen, päinvastoin. Et tunne minua, mutta sanot silti ahdasmieliseksi. Erikoista. Surullista on nähdä homojen syvä katkeruus naisia/biseksuaaleja/lesboja ja heteroita kohtaan, johon olen mm. täällä törmännyt todella monta kertaa. Onneksi tuo on pieni osa vain homoista, mutta kovin äänekäs sellainen.

      Voin vastata yleisesikunnan puolesta.
      Hän sanoo sinua ahdasmieliseksi SINUN kirjoitusten perusteella.

      Ainakin sinun vastaus arsenaalista löytyy paljon pahempaa tekstiä(sen saa jokainen itse käydä katsomassa).

      Surullista on nähdä homojen syvä jne... Kumma minä en näe sitä !!!!
      Näen sen kyllä että olet tuonnut sen turhan usein esille.
      Melkeinen jokaisessa kirjoituksessa muistat tuoda esille jotain ikävää homoista. Miksi ?
      Onko sinusta hauskaa kirjoittaa kokoajan jotain ikävää homoista ?
      Ei kukaan kautta koko Suomi24 historian ole ikinä ennen postannut noin paljon ikäviä kirjoituksia homoista.

      Myös ihmettelyä aiheuttaa sinun suuri KOKEMUSPOHJASI miten sinun ikäisellä voi olla 10v homokultturin ja kertomuksiesi mukaan olet ollut 4:ssä pitkässä suhteessa ja sairastellut ..Etkö hiukan liiottele noissa sinun kokemus jutuissasi.Jo elät suuhteessa 4 x pitkään miten sinulla ollut aikaa tutustua paljon homojen ravintolakulttuuriin jä sätteihin.
      Minulla tekee ainakin todella tiukka saada edes 4 pitkää suhdetta mahtumaan omaan elämääni vaikka olen sinua 20v vanhempi.

      En ole homo olen BISEKSUAALI ja en allekirjoita kovinkaan montaa sinun postausta.

    • Blommaqx

      Peepingtommi1 on suomi24:n ikioma blomma ;)

    • Tässä keskustelussa taas peepingtommi1 jauhaa samaa mitä nykyjään jauhaa rekisteröitynä ja qruiserissa eri nimellä.

      • butthurt.much

        Ai onko se se, joka kirjoittelee pisteitä Ruotsista käsin ?

        ; )


      • Eikös tuo ollut viimeksi Espanjassa omien sanojensa mukaan? :)


    • Bissemisu

      Koen itseni erittäin biseksuaaliksi. En siis usko, että tämä olisi minulle jokin ns. välivaihe matkalla homoseksuaalisuuteen. Olen nainen. En yleensä kuitenkaan tuo biseksuaalisuuttani esiin, vaan sanon, etten tykkään lokeroinneista. Se johtuu ennakkoluuloista ja syrjinnästä, joita olen kokenut sekä heteroiden että lesbojen taholta. Osa ihmisistä on kuitenkin ihanan avarakatseisia. Heidän seurassaan voin olla rennosti oma itseni. Olen nyt parisuhteessa lesbon kanssa. Olen niiiiin onnellinen, että hän suostui suhteeseen bissen kanssa, sillä moni lesbo kiertää bisset kaukaa. Tällä hetkellä elän siis lesbiaanisessa parisuhteessa, mutta en koe olevani lesbo. Monet lesbojen vitsit eivät uppoa minuun ja koen monissa lesbojen keskusteluissa ulkopuolisuutta - ikäänkuin olisin hetero, joille lesbot usein naureskelevat. Tärkeintä on kuitenkin mahtava suhde naiseni kanssa. Meillä on syvä psyykkinen yhteys ja seksi on aivan f-a-n-t-a-s-t-i-s-t-a! Asiani ovat siis erittäin ihanasti, vaikka monesti olenkin allapäin seksuaalivähemmistöjen sisäisistä hierarkioista ja syrjinnöistä. Samaan hengenvetoon minun on pakko myöntää, että arastelen itse transihmisiä.

      • Anonyymi

        Ihme kun Minulla ei Ole väheksymisen tarvetta mitään ryhmiä kohtaan
        Ihmiset ovat vaan ihmisiä miki ei lähdetä siitä
        Itse olen hetero enkä tunne koskaan että minua syrjitään minkäänryhmän taholta vaika kuulunenemmistöön, enkä itsekkään syrji ketään
        Eiköhän se oleihmisen luonneveikä seksuaalinen suuntaus jolloin joku mukavtunte itsensä syrjityksi .
        Tälläiset ihmiset tuntevat ainaa saa negatiivisia tunteita


    • Anonyymi

      Surullista, mutta aloittaja on oikeassa. Vainoharhaisuus tuntuu olevan kovin yleistä, kun eri keskusteluja lukee. Kaikki kommentit ja aliakset ovat muka yhden ja saman henkilön. Ja homopalstalla se meno vasta onkin sairasta.

      • Anonyymi

        Kommentoit siis sielläkin?


    • Anonyymi

      Pan/biseksuaalit, varsinkin nuorehkot ovat kovia uhoamaan ja todistelemaan queeriuttaan. Ilmiötä kuvaa erityisen hyvin julkkikset ja Demi Lovaton kaltaiset vähän sekavat nonbinaryt. Uhotaan, ei enää miestä, naiset on niiiiin ihania ---> vähän ajan päästä kuuluu kun ollaan jälleen kihlattu mies.
      onko bissejen kiinnostus naisia kohtaan enemmänkin seksuaalista kuin romanttista missään määrin? Vois olla ihan aiheellista pohtia ennekuin ryntää yhteen jonkun naikkosen kanssa. :D Mä jätän bisset heteroiden ja sinisilmäisten vaivaksi.

      • Anonyymi

        Toisilla on huonoja kokemuksia miehistä, osa haluaa petheen ja lapsen. Kyllä homoistakin moni korostaa homouttaan etenkin nuorena, osa koko elämänsä.
        Kiinnostus riippuu miehestä, onko enempi romanttinen vai seksuaalinen kiinnostus. Kiinnostus vahtelee halujen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla on huonoja kokemuksia miehistä, osa haluaa petheen ja lapsen. Kyllä homoistakin moni korostaa homouttaan etenkin nuorena, osa koko elämänsä.
        Kiinnostus riippuu miehestä, onko enempi romanttinen vai seksuaalinen kiinnostus. Kiinnostus vahtelee halujen mukaan.

        Useat bisset ovat kaksinaismoralistia. Jos vähän "tykkäilee" naisista mutta tuntee voimakkaammin miehiä ja heihin ihastuu, ei pitäisi käyttää koko sanaa biseksuaali. Käyttäisi sanaa bikokeilija/utelias tai seksuaalisesti naisista kiinnostunut. Olisi rehellisempää ainakin.

        Kuten eräs panseksuaali-nimitystä käyttänyt julkkis, jonka juttuja kuuntelemalla tuli kyllä esiin, että miehiin ihastuu ja heistä vaahtoaa, mutta naisten kanssa on ollut kivaa seksiä, sanoi suoraan. "vielä kun oli ollut huonoja kokemuksia miesten kanssa", --> naiset vain eräänlaista loukatun itsetunnon pönkitystä. Kaikenlaista hiihtäjää queeria löytyy. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä ihmisen tunnetason kanssa, niin kuin panseksuaalijulkkisnainen osoitti hyvin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat bisset ovat kaksinaismoralistia. Jos vähän "tykkäilee" naisista mutta tuntee voimakkaammin miehiä ja heihin ihastuu, ei pitäisi käyttää koko sanaa biseksuaali. Käyttäisi sanaa bikokeilija/utelias tai seksuaalisesti naisista kiinnostunut. Olisi rehellisempää ainakin.

        Kuten eräs panseksuaali-nimitystä käyttänyt julkkis, jonka juttuja kuuntelemalla tuli kyllä esiin, että miehiin ihastuu ja heistä vaahtoaa, mutta naisten kanssa on ollut kivaa seksiä, sanoi suoraan. "vielä kun oli ollut huonoja kokemuksia miesten kanssa", --> naiset vain eräänlaista loukatun itsetunnon pönkitystä. Kaikenlaista hiihtäjää queeria löytyy. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä ihmisen tunnetason kanssa, niin kuin panseksuaalijulkkisnainen osoitti hyvin. :D

        Olen eri mieltä, mutta biseksualismi määritelmänä ontuu. Yksilöllistä ja kausittaista vaihtelua voi ilmetä sukupuolten välillä, etenkin sinkkuna. Jos oikein ymmärrän, sinulle biseksuaali on homo, joka harrastaa myös seksiä naisten kanssa? On myös miehiä, jotka voivat seksiä harrastaa miesten kesken, mutta rakastuvat vain naisiin. Tämän suuren spektrin näen biseksuaali termin ongelmana, etenkin kun se ei kerro toisen suuntautuneisuudesta kuin tämän harrastavan seksiä kummankin sukupuolen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä, mutta biseksualismi määritelmänä ontuu. Yksilöllistä ja kausittaista vaihtelua voi ilmetä sukupuolten välillä, etenkin sinkkuna. Jos oikein ymmärrän, sinulle biseksuaali on homo, joka harrastaa myös seksiä naisten kanssa? On myös miehiä, jotka voivat seksiä harrastaa miesten kesken, mutta rakastuvat vain naisiin. Tämän suuren spektrin näen biseksuaali termin ongelmana, etenkin kun se ei kerro toisen suuntautuneisuudesta kuin tämän harrastavan seksiä kummankin sukupuolen kanssa.

        Tarkoitus oli kritisoida enmmänkin biseksuaalien kaksnaismoralistista suhtautumista nais- ja mieskumppaneihin. Epätasa-arvoinen suhtautuminen suhde-elämässä on ilmiönä olemassa, julkinen siloteltu ja politisoitunut puhe on sitten eri asia, mitä sateenkaarevissa medioissa näkyy. Biseksuaali termiä käytetään ja on käytetty lepsusti. Biseksuaalien olisi syytä myöntää niin kumppaneille kuin muutenkin, että ihastuu vastakkaiseen sukupuoleen, preferenssit siellä, ja omaa sukupuolta katsellaan usein vain kokeilu/seksisuhde/kevytsuhde mielessä, kun näin usein oikeassa elämässä on. Myös polyihmisten suhteissa ja suhtautumisessa näkyy tää epätasa-arvoon ja hierarkioille perustuva ajattelu ja preferenssit.
        Vrt. polybinainen avaa suhteen, mutta seurustelusuhde miehen kanssa pysyy ja usein ykkössuhteena, muut suhteet muiden sukupuolten kanssa loppuu ja ihmiset laitetaan kevyin mielin kiertoon. Mitä tekee esimerkkimme binainen? No pitää heteronormatiivisesta mieskumppanista kiinni, hänen muut suhteet, kuten naiset, ovat kierrätettävissä. Ehkä hän tuntee jtn kevyttä kiintymystä naiskumppaniinsa mutta se ei koskaan vedä vertoja hänen mieskaipuulleen.
        Kappas, kaiken takana on heteronormatiivisen yhteiskunnan logiikka ja ihanteet, josta bi usein haluaa osansa. Se on ok, mutta älä teeskentele kykeneväsi sitoutuneeseen ja tasavertaiseen romanttiseen parisuhteeseen (sisältäen rakkaudellisia tunteita) saman sukupuolisen kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus oli kritisoida enmmänkin biseksuaalien kaksnaismoralistista suhtautumista nais- ja mieskumppaneihin. Epätasa-arvoinen suhtautuminen suhde-elämässä on ilmiönä olemassa, julkinen siloteltu ja politisoitunut puhe on sitten eri asia, mitä sateenkaarevissa medioissa näkyy. Biseksuaali termiä käytetään ja on käytetty lepsusti. Biseksuaalien olisi syytä myöntää niin kumppaneille kuin muutenkin, että ihastuu vastakkaiseen sukupuoleen, preferenssit siellä, ja omaa sukupuolta katsellaan usein vain kokeilu/seksisuhde/kevytsuhde mielessä, kun näin usein oikeassa elämässä on. Myös polyihmisten suhteissa ja suhtautumisessa näkyy tää epätasa-arvoon ja hierarkioille perustuva ajattelu ja preferenssit.
        Vrt. polybinainen avaa suhteen, mutta seurustelusuhde miehen kanssa pysyy ja usein ykkössuhteena, muut suhteet muiden sukupuolten kanssa loppuu ja ihmiset laitetaan kevyin mielin kiertoon. Mitä tekee esimerkkimme binainen? No pitää heteronormatiivisesta mieskumppanista kiinni, hänen muut suhteet, kuten naiset, ovat kierrätettävissä. Ehkä hän tuntee jtn kevyttä kiintymystä naiskumppaniinsa mutta se ei koskaan vedä vertoja hänen mieskaipuulleen.
        Kappas, kaiken takana on heteronormatiivisen yhteiskunnan logiikka ja ihanteet, josta bi usein haluaa osansa. Se on ok, mutta älä teeskentele kykeneväsi sitoutuneeseen ja tasavertaiseen romanttiseen parisuhteeseen (sisältäen rakkaudellisia tunteita) saman sukupuolisen kumppanin kanssa.

        Miksei biseksuaali voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan? Biseksualismi tarkoittaa juuri tuota. En nyt sanoisi heteroiden tai homojenkaan kykenevän sitoutumaan yhteen kumppaniin, kun katsoo avioerojen määrää. Homoista tilastoa ei tietääkseni ole, koska hyvin harva menee naimisiin. Myös heteroista ja homoista osa vaihtavat hyvin kevyesti kumppania, joten vedät mutkia suoraksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei biseksuaali voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan? Biseksualismi tarkoittaa juuri tuota. En nyt sanoisi heteroiden tai homojenkaan kykenevän sitoutumaan yhteen kumppaniin, kun katsoo avioerojen määrää. Homoista tilastoa ei tietääkseni ole, koska hyvin harva menee naimisiin. Myös heteroista ja homoista osa vaihtavat hyvin kevyesti kumppania, joten vedät mutkia suoraksi.

        Kirjoituksessa yritin havainnollistaa edelleen kuinka lavean hömösti biseksuaalisuus-termiä käytetään. On iso segmetti bissejä joille biseksuaalisuus on vain ja enemmänkin seksuaalisuutta kuin tasavertainen mahdollisuus rakastua samaan sukupuoleen. missasit jutun pointin, jonka jo kirjoitinkin auki. Pointti= henkilö joka käyttää itsestään sanaa biseksuaali voi tarkoittaa sillä melkoisen paljon asioita ja siinä ongelma.
        Esimerkiksi vakavista mt-ongelmaista ja persoonallisuushäiriöisistä osa kuuluu tähän porukkaan. Erityisesti "pääsääntöisesti heterot naiset", joilla on bipolaarisuutta ja epävaakata persoonallisuushäiriötä. -->holtiton käytös näkyy myös seksuaalisuuden puolella, kun he lähtevät rikkomaan ja testailemaan kaikkia käytösääntöjä omissa manioissaan. Nimimerkillä olen kieltäytynyt itsekin tällaisen henkilön lähentelyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei biseksuaali voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan? Biseksualismi tarkoittaa juuri tuota. En nyt sanoisi heteroiden tai homojenkaan kykenevän sitoutumaan yhteen kumppaniin, kun katsoo avioerojen määrää. Homoista tilastoa ei tietääkseni ole, koska hyvin harva menee naimisiin. Myös heteroista ja homoista osa vaihtavat hyvin kevyesti kumppania, joten vedät mutkia suoraksi.

        Olispa muuten jännä nähdä tilastoa ymt bisareiden parisuhteista. Voisi paljastua yhtä jos toista epäimartelevaa, kuten nettiryhmissäkin on saanut lukea. Kun ollaan naisen kanssa, kaivataan miesten ominaisuuksia kumppanilta jne. Terveempää on pysytellä tuollaista naisista suosiolla vessaharjan mitan päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksessa yritin havainnollistaa edelleen kuinka lavean hömösti biseksuaalisuus-termiä käytetään. On iso segmetti bissejä joille biseksuaalisuus on vain ja enemmänkin seksuaalisuutta kuin tasavertainen mahdollisuus rakastua samaan sukupuoleen. missasit jutun pointin, jonka jo kirjoitinkin auki. Pointti= henkilö joka käyttää itsestään sanaa biseksuaali voi tarkoittaa sillä melkoisen paljon asioita ja siinä ongelma.
        Esimerkiksi vakavista mt-ongelmaista ja persoonallisuushäiriöisistä osa kuuluu tähän porukkaan. Erityisesti "pääsääntöisesti heterot naiset", joilla on bipolaarisuutta ja epävaakata persoonallisuushäiriötä. -->holtiton käytös näkyy myös seksuaalisuuden puolella, kun he lähtevät rikkomaan ja testailemaan kaikkia käytösääntöjä omissa manioissaan. Nimimerkillä olen kieltäytynyt itsekin tällaisen henkilön lähentelyistä.

        Mt-ongelmat ovat surullisen yleisiä homoilla, biseksuaalien tilastoa en tiedä onko tutkittu. Bipolaarisuus ei tee biseksuaalia kenestäkään, vaikka sairauden kuvaan kuuluu holtiton seksuaalinen käyttäytyminen.
        Biseksualismia on vaikea lokeroida ja on lavea termi, siitä olen samaa mieltä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa muuten jännä nähdä tilastoa ymt bisareiden parisuhteista. Voisi paljastua yhtä jos toista epäimartelevaa, kuten nettiryhmissäkin on saanut lukea. Kun ollaan naisen kanssa, kaivataan miesten ominaisuuksia kumppanilta jne. Terveempää on pysytellä tuollaista naisista suosiolla vessaharjan mitan päässä.

        Kaikista saa lukea paljon negatiivisia asioita netistä. Kaikki on hyvin yksilöllistä, pettämistä tapahtuu paljon biseksuaalien, homojen sekä lesbojen liitoissa. En tiedä onko ylikorostunut seksivietti vai kyllästyminen syynä, koska en ymmärrä pettämistä.


      • Anonyymi

        Noissa ei biseksuaaleja ole eriteltynä omana ryhmänään, homoista taas on oma tilastonsa. Minusta on turha kieltää ongelmaa, pitäisi miettiä ratkaisua siihen. Siksi ongelman esiintuonti on tärkeää. Propagandaa faktat minusta eivät ole. Mitä voimme tehdä auttaaksemme nuoria on se tärkein kysymys ehdottomasti, koska tilastot ovat surullista luettavaa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus#Homoseksuaalien_mielenterveysongelmat_ja_lieveilmiöt

        Homoseksuaalien mielenterveysongelmat ja lieveilmiöt[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
        Masennuksen esiintyvyys on homomiehillä kolminkertainen kokonaisväestöön verrattuna. Koska masennus on itsemurhan riskitekijä, homomiehillä on myös korkeampi itsemurhan riski. Masennus ja itsemurhanhimoisuus voivat vaikuttaa homomiesten alkoholin ja huumeiden käyttöön, suojaamattomaan anaaliyhdyntään ja HI-viruksen leviämiseen.[131] Nuorten homoseksuaalien itsemurhakuolleisuus on arvioitu 2–7 kertaa korkeammaksi kuin heteroseksuaalisilla nuorilla. Enemmän dataa on saatavilla itsemurhan ajattelemisesta, jossa homoseksuaalisilla nuorilla esiintyvyys on kaksinkertaista verrattuna heteroseksuaaleihin. Itsemurhia ja itsemurhan ajattelua selitetään kahdella eri teorialla: vähemmistöstressillä ja interpersonaalisella itsemurhan psykologisella teorialla.[132] Hyväksyvämmin suhtautuva sosiaalinen ympäristö voi vähentää itsemurhia 20–25 prosentilla[133].

        Iso-Britanniassa homoseksuaaleista yli kolmannes käyttää laittomia huumausaineita, kun taas kokonaisväestössä osuus on viisi prosenttia. Homoseksuaaleilla on siis seitsemänkertainen todennäköisyys käyttää huumeita. Tutkimuksen mukaan homoseksuaaleilla on kymmenkertainen todennäköisyys, että on käyttänyt kokaiinia viimeisen kuukauden aikana ja 13-kertainen todennäköisyys siihen, että on käyttänyt ketamiinia viimeisen kuukauden aikana.[134] Kokonaisväestössä huumeiden käyttö vähenee iän myötä, mutta Pride-tapahtumissa tehdyn tutkimuksen perusteella 36-40-vuotiaat homoseksuaalit käyttävät yhtä paljon huumeita kuin nuoremmat. [135]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa ei biseksuaaleja ole eriteltynä omana ryhmänään, homoista taas on oma tilastonsa. Minusta on turha kieltää ongelmaa, pitäisi miettiä ratkaisua siihen. Siksi ongelman esiintuonti on tärkeää. Propagandaa faktat minusta eivät ole. Mitä voimme tehdä auttaaksemme nuoria on se tärkein kysymys ehdottomasti, koska tilastot ovat surullista luettavaa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus#Homoseksuaalien_mielenterveysongelmat_ja_lieveilmiöt

        Homoseksuaalien mielenterveysongelmat ja lieveilmiöt[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
        Masennuksen esiintyvyys on homomiehillä kolminkertainen kokonaisväestöön verrattuna. Koska masennus on itsemurhan riskitekijä, homomiehillä on myös korkeampi itsemurhan riski. Masennus ja itsemurhanhimoisuus voivat vaikuttaa homomiesten alkoholin ja huumeiden käyttöön, suojaamattomaan anaaliyhdyntään ja HI-viruksen leviämiseen.[131] Nuorten homoseksuaalien itsemurhakuolleisuus on arvioitu 2–7 kertaa korkeammaksi kuin heteroseksuaalisilla nuorilla. Enemmän dataa on saatavilla itsemurhan ajattelemisesta, jossa homoseksuaalisilla nuorilla esiintyvyys on kaksinkertaista verrattuna heteroseksuaaleihin. Itsemurhia ja itsemurhan ajattelua selitetään kahdella eri teorialla: vähemmistöstressillä ja interpersonaalisella itsemurhan psykologisella teorialla.[132] Hyväksyvämmin suhtautuva sosiaalinen ympäristö voi vähentää itsemurhia 20–25 prosentilla[133].

        Iso-Britanniassa homoseksuaaleista yli kolmannes käyttää laittomia huumausaineita, kun taas kokonaisväestössä osuus on viisi prosenttia. Homoseksuaaleilla on siis seitsemänkertainen todennäköisyys käyttää huumeita. Tutkimuksen mukaan homoseksuaaleilla on kymmenkertainen todennäköisyys, että on käyttänyt kokaiinia viimeisen kuukauden aikana ja 13-kertainen todennäköisyys siihen, että on käyttänyt ketamiinia viimeisen kuukauden aikana.[134] Kokonaisväestössä huumeiden käyttö vähenee iän myötä, mutta Pride-tapahtumissa tehdyn tutkimuksen perusteella 36-40-vuotiaat homoseksuaalit käyttävät yhtä paljon huumeita kuin nuoremmat. [135]

        Avaa linkit ja lue sieltä löytyy ihan ryhmänä bisset!
        Ylen linkistä
        "Seksuaalivähemmistöihin kuuluvat nuoret ovat selvästi muita suuremmassa itsemurhan vaarassa, yhdysvaltalaistutkimus(siirryt toiseen palveluun) osoittaa. Samansuuntaisia havaintoja on tehty aiemminkin, mutta nyt julkaistut tulokset perustuvat kattavaan yhdysvaltalaisaineistoon.

        Tulosten perusteella 40 prosenttia seksuaalivähemmistöihin kuuluvista lukioikäisistä oli pohtinut itsemurhaa edeltävän vuoden aikana ja 25 prosenttia oli myös yrittänyt itsemurhaa. Heteronuorilla vastaavat luvut olivat 15 ja 6 prosenttia.

        Tarkemmassa analyysissa itsemurhariski havaittiin suureksi varsinkin biseksuaalipojilla. Vakavat itsemurha-ajatukset olivat yli neljä kertaa yleisempiä kuin samanikäisillä heteropojilla.

        Tulokset ovat huolestuttava osoitus itsemurha-ajatusten ja -yritysten yleisyydestä seksuaalivähemmistöihin kuuluvien nuorten keskuudessa. Tutkijat toivovatkin lääkärien ja viranomaisten entistä paremmin huomioivan nämä nuoret ja heidän haasteensa."

        Sinun linkissä ovat kaikki HOMOSEKSUAALIT samassa prosentissa, onko sen ymmärtäminen hankalaa?
        Myös sinun fakta wikiä voi muokata jos haluaa.
        Olisi sinun aika saada ammattiapua moneen asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa linkit ja lue sieltä löytyy ihan ryhmänä bisset!
        Ylen linkistä
        "Seksuaalivähemmistöihin kuuluvat nuoret ovat selvästi muita suuremmassa itsemurhan vaarassa, yhdysvaltalaistutkimus(siirryt toiseen palveluun) osoittaa. Samansuuntaisia havaintoja on tehty aiemminkin, mutta nyt julkaistut tulokset perustuvat kattavaan yhdysvaltalaisaineistoon.

        Tulosten perusteella 40 prosenttia seksuaalivähemmistöihin kuuluvista lukioikäisistä oli pohtinut itsemurhaa edeltävän vuoden aikana ja 25 prosenttia oli myös yrittänyt itsemurhaa. Heteronuorilla vastaavat luvut olivat 15 ja 6 prosenttia.

        Tarkemmassa analyysissa itsemurhariski havaittiin suureksi varsinkin biseksuaalipojilla. Vakavat itsemurha-ajatukset olivat yli neljä kertaa yleisempiä kuin samanikäisillä heteropojilla.

        Tulokset ovat huolestuttava osoitus itsemurha-ajatusten ja -yritysten yleisyydestä seksuaalivähemmistöihin kuuluvien nuorten keskuudessa. Tutkijat toivovatkin lääkärien ja viranomaisten entistä paremmin huomioivan nämä nuoret ja heidän haasteensa."

        Sinun linkissä ovat kaikki HOMOSEKSUAALIT samassa prosentissa, onko sen ymmärtäminen hankalaa?
        Myös sinun fakta wikiä voi muokata jos haluaa.
        Olisi sinun aika saada ammattiapua moneen asiaan.

        Juu sinä sitä apua tarvitset. Kirjoitus löytyy tuolta Wikipediasta, senkus menet lukemaan. Listasta puuttuu paranoidisuus, kun palstaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa linkit ja lue sieltä löytyy ihan ryhmänä bisset!
        Ylen linkistä
        "Seksuaalivähemmistöihin kuuluvat nuoret ovat selvästi muita suuremmassa itsemurhan vaarassa, yhdysvaltalaistutkimus(siirryt toiseen palveluun) osoittaa. Samansuuntaisia havaintoja on tehty aiemminkin, mutta nyt julkaistut tulokset perustuvat kattavaan yhdysvaltalaisaineistoon.

        Tulosten perusteella 40 prosenttia seksuaalivähemmistöihin kuuluvista lukioikäisistä oli pohtinut itsemurhaa edeltävän vuoden aikana ja 25 prosenttia oli myös yrittänyt itsemurhaa. Heteronuorilla vastaavat luvut olivat 15 ja 6 prosenttia.

        Tarkemmassa analyysissa itsemurhariski havaittiin suureksi varsinkin biseksuaalipojilla. Vakavat itsemurha-ajatukset olivat yli neljä kertaa yleisempiä kuin samanikäisillä heteropojilla.

        Tulokset ovat huolestuttava osoitus itsemurha-ajatusten ja -yritysten yleisyydestä seksuaalivähemmistöihin kuuluvien nuorten keskuudessa. Tutkijat toivovatkin lääkärien ja viranomaisten entistä paremmin huomioivan nämä nuoret ja heidän haasteensa."

        Sinun linkissä ovat kaikki HOMOSEKSUAALIT samassa prosentissa, onko sen ymmärtäminen hankalaa?
        Myös sinun fakta wikiä voi muokata jos haluaa.
        Olisi sinun aika saada ammattiapua moneen asiaan.

        Etkö ymmärrä homon ja biseksuaalin eroa? Wikipedian artikkeli on yksinomaan homoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä homon ja biseksuaalin eroa? Wikipedian artikkeli on yksinomaan homoista.

        Ymmärrän hyvin bissen ja homon eron. Sinulla ei ole mitään ymmärrystä miten tutkimukset tehdään. Enkä ala edes selittämään, koska siitä ei olisi sinulle mitään hyötyä, koska väittäisit edelleen vastaan, sinun 12 vuotinen historiasi Suomi24:ssä on ollut tyhjentävä joka kertoo sinusta paljon.
        Oletko koskaan nähnyt kyselyä kaavakkeita näistä tutkimuksista, suomalaisia tai jenkkien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin bissen ja homon eron. Sinulla ei ole mitään ymmärrystä miten tutkimukset tehdään. Enkä ala edes selittämään, koska siitä ei olisi sinulle mitään hyötyä, koska väittäisit edelleen vastaan, sinun 12 vuotinen historiasi Suomi24:ssä on ollut tyhjentävä joka kertoo sinusta paljon.
        Oletko koskaan nähnyt kyselyä kaavakkeita näistä tutkimuksista, suomalaisia tai jenkkien?

        Milähän historiani on kyseessä, kun en ole täällä vuotta edes ollut! Tiedän tutkimustyön perusteet tarkalleen näin ohimennen. Kommenttisi kertoikin sinusta ihan tarperksi, wikipediaan on syytä lisätä vainoharhaisuus yleiseksi mt-ongelmaksi homoille.


      • Anonyymi

        Se on sinun päässäsi, enkä sille mahda mitään. En ole hän. En ole ainuttakaan tiliä rekisteröinyt, enkä rekisteröi.


      • Anonyymi

        Sorry, nimeni ei ole Tommi, enkä ole bisse. Onko sinulla pakkomielle jostain Tommista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, nimeni ei ole Tommi, enkä ole bisse. Onko sinulla pakkomielle jostain Tommista?

        Ainoastaan se bisse vastaa "Onko sinulla pakkomielle jostain Tommista?"
        Se on yksi sen tavaramerkeistä, keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan se bisse vastaa "Onko sinulla pakkomielle jostain Tommista?"
        Se on yksi sen tavaramerkeistä, keskusteluissa.

        Voi aika moni noin vastata, kun sinulla on selvästi joku tarve nähdä hänet joka paikassa. On surullista minusta, jos on noin pahasti pakkomielteiden vanki. En kyllä vieläkään tiedä kenestä puhut, mutta hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi

        En ollut, miksi toisin ketään ventovierasta keskusteluun? Selvästi tuo heittosi on poistetuissa viesteissä, joita on vain 12 tähän mennessä. Huomaa hyvin tietyn henkilön tulleen leskusteluun, kun viestien katoaminen alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut, miksi toisin ketään ventovierasta keskusteluun? Selvästi tuo heittosi on poistetuissa viesteissä, joita on vain 12 tähän mennessä. Huomaa hyvin tietyn henkilön tulleen leskusteluun, kun viestien katoaminen alkaa.

        Ei tuo teidän viestinne ole poistettu ja eikä siinä ole poistoaukkoja.
        Ei se ole mikään "heitto" vaan tosiasioihin perustuva tieto keskusteluhistoriasta joka on vielä toistaiseksi näkyvillä, kunnes teidän huomaama henkilö ilmoittaa sen.
        Miksi tämä teidän huomaamanne henkilö olisi halunnut ilmoittaa omia viestejä poistettavaksi?
        Ainoa jota palvelee tämä poistaminen olette te, koska näkyvät viestit tukevat ajatusta teidän valehtelemisesta.
        Tuossa aikaisemmin olikin siitä paranoidisesta ja tässä olette itse se paranoidinen henkilö.
        Hyvin todennäköisesti pääsen teidän mustalle listalle ja saan jonkun teidän paranoidisen mielen "aliaksen" tai useamman.
        Tietääkseni ei ole kovinkaan montaa S24:n käyttäjää joka ei tunne teidän tapaanne toimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo teidän viestinne ole poistettu ja eikä siinä ole poistoaukkoja.
        Ei se ole mikään "heitto" vaan tosiasioihin perustuva tieto keskusteluhistoriasta joka on vielä toistaiseksi näkyvillä, kunnes teidän huomaama henkilö ilmoittaa sen.
        Miksi tämä teidän huomaamanne henkilö olisi halunnut ilmoittaa omia viestejä poistettavaksi?
        Ainoa jota palvelee tämä poistaminen olette te, koska näkyvät viestit tukevat ajatusta teidän valehtelemisesta.
        Tuossa aikaisemmin olikin siitä paranoidisesta ja tässä olette itse se paranoidinen henkilö.
        Hyvin todennäköisesti pääsen teidän mustalle listalle ja saan jonkun teidän paranoidisen mielen "aliaksen" tai useamman.
        Tietääkseni ei ole kovinkaan montaa S24:n käyttäjää joka ei tunne teidän tapaanne toimia.

        Minulla ei ole ”mustaa listaa”, se löytyy kyllä eräältä aapolapilta. Näin olen käsittänyt. Voi voi, sinulla kyllä tuntuu olevan kyllä kovin vaikeaa viesteistäsi päätellen. Toivottavasti saat pian apua.


      • Anonyymi

        Homoseksuaalinen suuntaus ei ole mitenkään sama asia kun seksin harrastaminen , ihmiset näyttävät luulevan että heillä, on vaan seksi pääasiana kun aina pauhaavat siitä kun tuntee muutaman homoparin niin näkee sen mitä nämä mielikuvittelevat ajattelevat koska aina yhdistävät homouden seksin harrastamiseen .
        Joillakin in vaativat työstä ja harrastukset talot joissa asuvat ja niitä pitävät kunnossa, matkustelevat ja ottavat osaa sosiaalisiin asioihin, siis ihan samanlaisia kun hetero seksuaalisetkin ,
        ei mitenkään erikoisia . Se on heteron luulo joka valmistaa seksistisiä mielikuvituksia heistä siis omia luulojaan ja uskoo niihin Itsekkin . Se joka ei tunne homoja ja näe heidän niin tuikitavallista elämäänsä tekisi oikein kun ei kirjoittelisi asioista koska ei tiedä niistä mitään .ei se heteroidenkaan siksi elämä pari suhteessa ole muuta kun ihan vaan tavallista elämää ei sen kummempaa , joten kun nämä mielikuvitustensa kirjoittajat lopettaisivat kirjoittelemasta ihmisistä josta heillä eimolemkitäön tietoa niin olisi nettihenkikin poajonnparempaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla on huonoja kokemuksia miehistä, osa haluaa petheen ja lapsen. Kyllä homoistakin moni korostaa homouttaan etenkin nuorena, osa koko elämänsä.
        Kiinnostus riippuu miehestä, onko enempi romanttinen vai seksuaalinen kiinnostus. Kiinnostus vahtelee halujen mukaan.

        Entäs kun ihminen on molempia , juuri heillä on aina onnistunut parisuhde . Niin homoilla kun heteroillakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat bisset ovat kaksinaismoralistia. Jos vähän "tykkäilee" naisista mutta tuntee voimakkaammin miehiä ja heihin ihastuu, ei pitäisi käyttää koko sanaa biseksuaali. Käyttäisi sanaa bikokeilija/utelias tai seksuaalisesti naisista kiinnostunut. Olisi rehellisempää ainakin.

        Kuten eräs panseksuaali-nimitystä käyttänyt julkkis, jonka juttuja kuuntelemalla tuli kyllä esiin, että miehiin ihastuu ja heistä vaahtoaa, mutta naisten kanssa on ollut kivaa seksiä, sanoi suoraan. "vielä kun oli ollut huonoja kokemuksia miesten kanssa", --> naiset vain eräänlaista loukatun itsetunnon pönkitystä. Kaikenlaista hiihtäjää queeria löytyy. Sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä ihmisen tunnetason kanssa, niin kuin panseksuaalijulkkisnainen osoitti hyvin. :D

        Olen huomannut että jotkut himot sanovat että ovat bisekalisia ihan vaan sillä että se Mika on lievempi tapa jotenkin.sanoin yhdelle tälläiselle että ei asia siitä muutu jos sanoo olevansa bisse sillä totuus on totuus kuitenkin. Lopetti puhumasta bissestä ja asuu homoparia saman miehen kanssa jo kahdeksatta vuotta. Että silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksessa yritin havainnollistaa edelleen kuinka lavean hömösti biseksuaalisuus-termiä käytetään. On iso segmetti bissejä joille biseksuaalisuus on vain ja enemmänkin seksuaalisuutta kuin tasavertainen mahdollisuus rakastua samaan sukupuoleen. missasit jutun pointin, jonka jo kirjoitinkin auki. Pointti= henkilö joka käyttää itsestään sanaa biseksuaali voi tarkoittaa sillä melkoisen paljon asioita ja siinä ongelma.
        Esimerkiksi vakavista mt-ongelmaista ja persoonallisuushäiriöisistä osa kuuluu tähän porukkaan. Erityisesti "pääsääntöisesti heterot naiset", joilla on bipolaarisuutta ja epävaakata persoonallisuushäiriötä. -->holtiton käytös näkyy myös seksuaalisuuden puolella, kun he lähtevät rikkomaan ja testailemaan kaikkia käytösääntöjä omissa manioissaan. Nimimerkillä olen kieltäytynyt itsekin tällaisen henkilön lähentelyistä.

        Miksi yleensä yrität selittää jotain asiaa jonka o jo etukäteen tiedät että75% ei tule ymmärtämään asiaa kuten se on.
        Heillä on jostain syystä väärä käsitys niin homoudesta kun biseksualisesta , eivät tajua että se on ihmisessä jo syntyessään mikä hän on.niin miten luulet että saisit aikaan asiallista keskustelua ihmisten kanssa jotka useinkaan ole edes käyneet kouluja missä olisivat saaneet oppia asioita , elämän kovan koulun oppilailla ei ollut biologian tunteja eikä anatomiaa , liioin puhumattakaan sosiaalisista koodeista joista eivät tiedä mitään. Joten kulutat turhaan aikaasi näiden kanssa eivät tule kuitenkaan ymmärtämään koskaan, muissa Pohjoismaissa nämä asiat eivät ole mitenkään tapeetilla kuten Suomessa aina vaan , on ihmisiä jotka kertakaikkiaan eivät ymmärrä,, se joka ymmärtää ei ed3s ota osaa näiden homofoobisten juttuihin kun halvalla tavalla haavoittavat ihmisiä asiasta jolle ei voi mitään .äkasvaneet kodeissa missä ei edes vanhemmat ole koskaan antaneet heille tietoa mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mt-ongelmat ovat surullisen yleisiä homoilla, biseksuaalien tilastoa en tiedä onko tutkittu. Bipolaarisuus ei tee biseksuaalia kenestäkään, vaikka sairauden kuvaan kuuluu holtiton seksuaalinen käyttäytyminen.
        Biseksualismia on vaikea lokeroida ja on lavea termi, siitä olen samaa mieltä kyllä.

        Ai niinkö on. Olisko niin että heitä on jo koulukiusattu alaluokilta asti erilaisina. Silloin jo kun eivät ole itsekkään tiedostaneet mitä ovat ainoastaan huomanneet sen etteivät oikei ole samanlaisia kun muut. Kyllä siitä,traumaa tulee kelle tahansa kun kiusataan ja haukutaan homoksi vaikka ihminen ei vielä edes tiedä mitä homo on.
        Yhtäläkin poikaa sidottiin puuhun luisteltiin tiluiia häne. Kehoaan. Toinen poika pakotettiin kaivamaan itselleen hautaa ja kiusaaja vahtivat vieressä,Onneki aikuinen ihminen tuli paikalle . Ei ihme silloin jos saavat masennus tiloja kaikesta alentamises mikä heihin kohdistuu . Joten sano siinä vaan että heillä on mielenterveys ongelmia kun sinulla ei ole aavistustakaan kuinka raakoja tekoja heille on tehty, yhden rakas koira tapettiin , kyllä sellainen jo jättää jälkensä niin homoon kun heterotkin ,
        pieni lapsi joka on asunut turvallisessa kodissa ja aloittaa koulun ja kokee kaikki kauheudet toisten lasten taholta joiden vanhemmat ovat totaalisesti unohtaneet kasvatuksessa niin tärkeän asian kun että ketään ihmistä ei saa kiusata , sen läksyn minä ainakin sain jo ennen kun aloitin koulun , siis tiesin jo silloin ettei ketään ihmistä saa kiusata. Ja nämä kiusaajat minun kärsivät mt sairauksista ja kunnolla . Ei normaali ihminen kiusaa karmeilla tavoilla toista ihmistä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista saa lukea paljon negatiivisia asioita netistä. Kaikki on hyvin yksilöllistä, pettämistä tapahtuu paljon biseksuaalien, homojen sekä lesbojen liitoissa. En tiedä onko ylikorostunut seksivietti vai kyllästyminen syynä, koska en ymmärrä pettämistä.

        En usko että såhomoseksualisuus on mitenkään sitä,että,enemmän petetetään minusta ne on ne hetero miehet jotka eniten pettävät, kun konttori töissä ,olevat menevät konttoristin kanssa vessaan , ja sekstailevat siellä molemmat naimisissa tahollaan. Siis heteroja
        Joten ei niistä kukaan mitään lukua tee.
        Paikan ison tehtaan lika kaivo tyhjennettiiin ja sieltä löuåytyi kondomia , siis työläiset vauhdissa isossa konttorissa


    • Anonyymi

      Hyvin keskustelu tuo julki biseksuaalisten luonteen ja seksikeskisyyden.

      • Anonyymi

        Mielestäni ongelma on bissejen mies-sekä heteroseksi/peniskeskeisyys. Ilmiötä kuvastaa myös julkkisbissejen suhdekäytös. Jatkuva huomion ja validiteetin haku omalle seksuaalisuudelle jne. Kevytsuhteilevat naisia nuorena kunnes perustavat perheeen ja sitoutuvat heteronormatiivisen miehen kanssa. Eivät kohtele eivätkä arvosta naissuhteista aidosti tasavertaisina. Kyse on nimenomaan heidän seksuaalisuudestaan ja valinnanvapudestaan. Fiksut tietää olla sitoutumatta lapselliisiin typyköihin.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ongelma on bissejen mies-sekä heteroseksi/peniskeskeisyys. Ilmiötä kuvastaa myös julkkisbissejen suhdekäytös. Jatkuva huomion ja validiteetin haku omalle seksuaalisuudelle jne. Kevytsuhteilevat naisia nuorena kunnes perustavat perheeen ja sitoutuvat heteronormatiivisen miehen kanssa. Eivät kohtele eivätkä arvosta naissuhteista aidosti tasavertaisina. Kyse on nimenomaan heidän seksuaalisuudestaan ja valinnanvapudestaan. Fiksut tietää olla sitoutumatta lapselliisiin typyköihin.:D

        Joo perustavat perheen ja juokset pettämässä vaimoaan miesten ja poikalasten kanssa.
        Siinä todellinen bissen elämänkaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo perustavat perheen ja juokset pettämässä vaimoaan miesten ja poikalasten kanssa.
        Siinä todellinen bissen elämänkaari.

        Kuka itseään arvosta ihminen lähtisi yrittämään ko. naisten kanssa? Helpompaa on kiertää kaukaa kun aiheuttavat vain harmia ja pahaa mieltä suhteissaan. Nimenomaan naiskumppaneilleen, kun pitäisi katsella ja kuunnella vierestä bisarin ahneutta ja halujen muutoksia. No, simppelit ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo perustavat perheen ja juokset pettämässä vaimoaan miesten ja poikalasten kanssa.
        Siinä todellinen bissen elämänkaari.

        Erona on harvan homon perustavan perhe. Mutta pettäminen on aivan normaalia homosuhteissa. Onneksi osa ymmärtää olla ryhtymätyä suhteeseen, niin voivat vapaasti hurjastella Ruusussa ja muissa paikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka itseään arvosta ihminen lähtisi yrittämään ko. naisten kanssa? Helpompaa on kiertää kaukaa kun aiheuttavat vain harmia ja pahaa mieltä suhteissaan. Nimenomaan naiskumppaneilleen, kun pitäisi katsella ja kuunnella vierestä bisarin ahneutta ja halujen muutoksia. No, simppelit ehkä.

        Luuletko etteivät miehet tuota tee? Tekevät vielä enemmän kokemukseni mukaan. Naisten kanssa suhde on helpompi, so bisseä nyt syrjitään heteroiden ja homojen taholta, mikä vaikeuttaa suhteen muodostamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko etteivät miehet tuota tee? Tekevät vielä enemmän kokemukseni mukaan. Naisten kanssa suhde on helpompi, so bisseä nyt syrjitään heteroiden ja homojen taholta, mikä vaikeuttaa suhteen muodostamista.

        Tietysti miehetkin. Taitaa olla vika ihan bissen omassa huonossa käytöksessä jos kukaan ei halua sitoutua häneen. Kumppanin pitäisi muka taipua bissen kaikenmoisiin oikkuihin, koska "mun seksuaalisuus". Useat mun ikäiset käyttäytyvät kuin teinit, vaikka ovat aikuisia. Bissen kannattaa valita bisse tai hetero, homoille ja lesboille aiheuttavat eniten vahinkoa tuuliviirimäisyydellä. Itse en sitoudu bisseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti miehetkin. Taitaa olla vika ihan bissen omassa huonossa käytöksessä jos kukaan ei halua sitoutua häneen. Kumppanin pitäisi muka taipua bissen kaikenmoisiin oikkuihin, koska "mun seksuaalisuus". Useat mun ikäiset käyttäytyvät kuin teinit, vaikka ovat aikuisia. Bissen kannattaa valita bisse tai hetero, homoille ja lesboille aiheuttavat eniten vahinkoa tuuliviirimäisyydellä. Itse en sitoudu bisseen.

        Kuulostaa homoseksuaaliselta suhteelta. Vaaditaan avoin suhde tai petetään minkä ehditään. Sitoutuminen yhteen ihmiseen on harvinaista ja vielä harvempi siihen pystyy.


    • Anonyymi

      Joka kerta kun lukee tätä keskustelua, on kiva huomata, että maailma ympärilläni on hullumpi, kuin minä.

    • Anonyymi

      Perinteinen bisse ruikuttaja on jopa kahdella ruikutuksella taas osallistunut keskusteluun, aihe pysynyt vuosikausia samana. Ainoa muutos vuosien saatossa ruikuttaja mennyt pahempaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Homoille ruokutusta on eriävä mielipide ja jos heidän erinomaisuuttaan ei ihannoi. Pysy siellä homopalstalla itkemässä, tämä on biseksuaalien palsta. Vai onko tarkoituksesi pilata tämäkin palsta?


      • Anonyymi

        Voi pojat mitä miesralleja olen homomiesten nähnyt pyörittävän. Yksikin kehui panneensa kolmen eri miehen kanssa samana päivänä ja toisilla on lukuisia päällekkäisiä suhteita. Kumpikaan ei ole tavatonta.

        Jos noin biseksuaalit ällöttää, mene toisille palstoille.


      • Anonyymi

        Lyhyesti ja täydellisesti kerrottu bisse miesten maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti ja täydellisesti kerrottu bisse miesten maailma.

        Sekä kaikkien muiden vähemmistöjen maailmasta. Tuo on yleisempää huomattavasti kuin uskollinen suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti ja täydellisesti kerrottu bisse miesten maailma.

        Eivätkä naiset ole sen parempia. Saisivat bi palstankin jaotella sukupuolen mukaan, kun tänne ei miehet kirjoita sattuneesta syystä kuin erittäin harvoin. Jospa jaolla vältyttäisiin riidanhaluisilta naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pojat mitä miesralleja olen homomiesten nähnyt pyörittävän. Yksikin kehui panneensa kolmen eri miehen kanssa samana päivänä ja toisilla on lukuisia päällekkäisiä suhteita. Kumpikaan ei ole tavatonta.

        Jos noin biseksuaalit ällöttää, mene toisille palstoille.

        Miksi seuraat sitten perässä? Vai bisse oli pannut kolmea alaikäistä, kiva kun kerrot vaikka se on nyt kaikkien tiedossa mitä ukkomies bisset puuhastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä kaikkien muiden vähemmistöjen maailmasta. Tuo on yleisempää huomattavasti kuin uskollinen suhde.

        Ei pidä yleistää bissejen touhuja koskemaan muita vähemmistöjä, bisseillä on tapana siirtää tekemiset muiden syyksi vaikka itse ovat täysin epäluotettavia valehtelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä yleistää bissejen touhuja koskemaan muita vähemmistöjä, bisseillä on tapana siirtää tekemiset muiden syyksi vaikka itse ovat täysin epäluotettavia valehtelijoita.

        Kuulostaa ihan homoilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä naiset ole sen parempia. Saisivat bi palstankin jaotella sukupuolen mukaan, kun tänne ei miehet kirjoita sattuneesta syystä kuin erittäin harvoin. Jospa jaolla vältyttäisiin riidanhaluisilta naisilta.

        Miten vältytään sinun riidan halulta?


      • Anonyymi

        Tunnetko hyvin Aapon, kun se on sinulle kertonut olevan Tommi?


    • Anonyymi

      Koska viimeksi näit valehtelijan taluttavan valhettelijaa?

      • Anonyymi

        En ole koskaan nähnyt kenenkään taluttavan " valhettelijaa".


    • Anonyymi

      Aika rajua tekstiä avioeroista ja mielenterveydestä, linkeissä.

      • Anonyymi

        Ainakin sääliä oli vailla ja eikä itse ollut tehnyt mitään väärin, syy oli kaikissa muissa henkilöissä jotka jotenkin liittyivät eroprosessiin.


    • Anonyymi

      Niin olen minäkin huomannut sinut häirikkönä useissa keskusteluissa, pääaiheena homojen dissaaminen. Sitä olet tehnyt nyt yli vuosikymmenen.

      • Anonyymi

        Ja homot dissaavat toisiaan ja kaikkia muita. Sitä on jatkunut jp vuosikymmenet, mutta on kielletty aihe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja homot dissaavat toisiaan ja kaikkia muita. Sitä on jatkunut jp vuosikymmenet, mutta on kielletty aihe

        Oletko dissannut homoja niin kauan?


    • Anonyymi

      Tämän keskustelun aloittaja näkee syrjintää kaikkialla, mutta ei omissa kommenteissa, eikä edes aloituksessaan.

      • Anonyymi

        Jospa aloittaja tekisi parannuksen ja lopettaisi toisten syrjimisen!
        On syrjitty tässä keskustelussa 37 poistattamalla heidän ajatukset.


    • Anonyymi

      Nopeasti poistettujen määrä lisääntyy! Nyt jo 38

    • Anonyymi

      Kertaus on valttia ja hyvä muistutus miten heikosti on aloittajalla asiat.

    • Anonyymi

      Suvaitsevaa jo 40 kertaa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä suvaitsematonta.


      • Anonyymi

        Onko ollut edes törkyä? Suurin osa poistetuista on vain yhden mielensä pahoittajan aikaan saannoksia ja suurimassa osassa ei ole ollut mitään sääntöjen vastaista.
        Kummasti ovat mielensä pahoittajan törkyviestit jäljellä, eikö kukaan ole viitsinyt niitä ilmoittaa ja hyvä se ovat näkyvillä.


      • Anonyymi

        Tietysti itsesi tunnet vai tunnetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti itsesi tunnet vai tunnetko?

        Ilmeisesti termit asiaton kirjoitus ja maalittaminen ovat sinulle vieraat. Nämäkin pitäisi sallia sinusta tiettyjen käyttäjien kohdalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti termit asiaton kirjoitus ja maalittaminen ovat sinulle vieraat. Nämäkin pitäisi sallia sinusta tiettyjen käyttäjien kohdalla?

        Näyttävät olevan ainakin sinun kohdalla sallittuja. Jos se sallitaan sinun kohdallasi, niin miksi ei muiden kohdalla?


    • Anonyymi

      Bissejen elämähän kaksoiselämää, niin onko sellaisella henkilöllä mitään tietoa tästä "kaksinaismoraalista"? Jopa aloittaja ei tiedä mitä se tarkoittaa se selviää aloitustekstistä.

      • Anonyymi

        Eikös vain bisset kunnostaudukin uhriutumalla milloin missäkin mediassa, ettei muka kelpaa kenellekään. Varmasti kelpaa jos on käytöstapoja, normaalipainossa, moraalia ja kunnioitusta kumppania kohtaan eikä liian erikoinen tyyli/epäsiisti olemus. Vaihtoehtoja löytyy sekä heteroista että toisista bisseistä/queereista. Vaikuttavat melkoisilta lapsilta vain monet.


    • Anonyymi

      Kaksimaanaisia tuntuvat bisset olevan, akalleen näyttävät yhtä ja toista "poikaystävilleen".

    • Anonyymi

      Olen kiinnittänyt huomiota eri keskusteluryhmiin ja todennut, että bisse ukm:t ovat kaksinaamaisia.

    • Anonyymi

      Kenen syrjinnästä on kysymys? Kertooko aloittaja omasta syrjinnästä jota hän harrastaa vai syrjiikö joku häntä? En ole huomannut, että saan joka suunnalta syrjintää, tuskin moni muukaan allekirjoittaa aloittajan väitteen.

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä varsin yleistä seksuaalivähemmistöjen keskuudessa.

    • Anonyymi

      On vain yhden propagandaa saadakseen osakseen huomiota.

    • Anonyymi

      Onhan ikävää kun ei omaa mitään moraalia.

    • Anonyymi

      No joo tietysti moraaliton tapaus.

    • Anonyymi

      Ei aloituksessa ole mitään moraalista, enemmän tilitys omasta syrjinnästä.

    • Anonyymi

      Eihän se ole pettämistä jos vaimolta salaa tapaa miehiä.

      • Anonyymi

        Tai mies poikaystävältään/aviomieheltään


    • Anonyymi

      Olen kiinnittänyt huomioita, että aloittajalla paljon aloituksia jotka syrjivät ja vähättelevät toisia sukupuolivähemmistön edustajia.

    • Anonyymi

      Aloittaja itse on rasistinen syrjijä.

    • Anonyymi

      Ei tarvi mitään wikin listaa näihin.

      • Anonyymi

        Ei varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti.

        Mitä listaa ja mihin?


    • Anonyymi

      Aloittaja kaksinaismoralistinen toisten syrjijä.

      • Anonyymi

        Olet kuin pikkulapsi, etkö koskaan kasva aikuiseksi? Peter Pan syndrooma ja muitakin varmaan löytyy.


    • Anonyymi

      Kerrankin hyvä kysymys, ja minä olen 11v myöhässä...
      Itse bi-seksuaalina en kyllä tunnista noita bi-seksuaaleista kiertäviä yleistyksiä.
      Itse olen 41v mies, parisuhteessa olin saman miehen kanssa 7v, ennen kuin 3v sitten päätettiin mennä naimisiin. Eli 10v on yhtä pidetty, ja aiotaan pitää jatkossakin.
      Molemmille kyllä olisi naisissa vientiä, mutta kun ei kiinnosta kuin tuo oma kumppani.
      En siis sovi tuohon bi stereotypiaan millään konstilla. Satuttaa lukea noita yleistyksiä....

      • Anonyymi

        Minustakin hyvä kysymys, mutta kovasti asiasta puhuminen hiertää etenkin homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin hyvä kysymys, mutta kovasti asiasta puhuminen hiertää etenkin homoja.

        Ei se hierrä homoja vaan erästä bisseä joka on kaikkialla räksyttämässä paskaa homoista.
        Tänäänkin se on jopa 2 kertaa tähänkin keskusteluun osallistunut ja molemmissa hänen kuuluisia virheitä, sille on sama kenelle räksyttää kuhan saa räksyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se hierrä homoja vaan erästä bisseä joka on kaikkialla räksyttämässä paskaa homoista.
        Tänäänkin se on jopa 2 kertaa tähänkin keskusteluun osallistunut ja molemmissa hänen kuuluisia virheitä, sille on sama kenelle räksyttää kuhan saa räksyttää.

        Sinua selvästikin asia hiertää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin hyvä kysymys, mutta kovasti asiasta puhuminen hiertää etenkin homoja.

        Minusta ei tuo mies pari edusta mitenkään bissejä, enemmänkin ovat homoja.

        Tälle seuraavalle kommentille, miten se hiertäisi homoja, tämä keskustelu on bissejen palstalla ja toinen miesparista on sitä mieltä, että ovat bissejä, kuten sinäkin ja näyttä teitä molempia asia hiestävän ja vielä lisäksi olet ollut suuna ja päänä asiasta jo vuosia homojen palstoilla asiasta.

        Taitaa olla ensimmäinen bissejen miespari joka on aviossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ei tuo mies pari edusta mitenkään bissejä, enemmänkin ovat homoja.

        Tälle seuraavalle kommentille, miten se hiertäisi homoja, tämä keskustelu on bissejen palstalla ja toinen miesparista on sitä mieltä, että ovat bissejä, kuten sinäkin ja näyttä teitä molempia asia hiestävän ja vielä lisäksi olet ollut suuna ja päänä asiasta jo vuosia homojen palstoilla asiasta.

        Taitaa olla ensimmäinen bissejen miespari joka on aviossa.

        Eräässä toisessa bissekeskustelussa kerrotan sen seksuaalisuuden määrittely on "Biseksuaalisuushan on itsemäärittelykysymys niin kuin seksuaalinen suuntautuminen tottakai muutenkin."
        En usko että jos bisseukot menevät keskenään avioon, että se hiertäisi jotenkin homoja taitaa nyt hiertää enempi yksittäistä bisseä.
        Jotenkin tuntuu ne hiertämiset ja määrittely asiat yhden ja saman bissen ailahtelevan mielen oikkuja.


    • Anonyymi

      Pettääköhän bisse ukm koskaan aviovaimoaan naisen kanssa? Keskustelusta saa vain vaikutelman että pettämiset tapahtuvat vain poikien tai miesten kanssa.

    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe