Kaksinaismoraalista

Pistää niin vihaksi!

Olen kiinnittänyt huomiota eri keskusteluryhmiin ja todennut, että syrjintää tapahtuu joka suunnalta. On mielestäni tekopyhyyttä huutaa julkisuudessa minkäänlaista hyväksyntää miltään suunnalta, jos tätä syrjintää tapahtuu yleisesti myös vähemmistöjen omassa keskuudessa. Lähdetään yleistämään "tiedon" pohjalta millainen jokin ihminen on, jos kuuluu johonkin tiettyyn vähemmistöryhmittymään ja tämän "tiedon" pohjalta on luvallista omiaankin syrjiä.

Ymmärrän toki, miten vaikeaa on olla sinut itsensä kanssa ja tehdä töitä sen eteen, että oma psyyke pysyy kasassa. Herkemmille tämä saattaa olla jossakin määrin jopa tarumatisoiva kokemus. Miksi siis pitää alentua hiekkalaatikko ikäisten lasten tasolle ja "siirtää" omat ikävät kokemuksensa kaltaisilleen uusille tulokkaille? Ei nämä uudet tulokkaat ole missään määrin vastuussa teidän pahanolonne alkulähteistä.

12

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedon valtakunta

Niin tuolla gay puolella on ollut jo pidemmän aikaa eräs biseksuaali yleistemässä homojen maailmaa.
      Hänelle tässä olisi oivallista luettaaa.

• peepingtommi1

Kyseinen bisekuaali on nähnyt homomaailmaa vuosia ja puhuu oman kokemuksen kautta kritisoiden. Ja syrjintää on tullut todella voimakkaasti homojen suunnalta, heteroiden suunnalta huomattavasti vähemmän. Ja mitä enemmän siellä ketjuja lukee, sen enempi käy ilmi homojen asenne naisiin ja biseksuaaleihin sekä homokulttuurin todellinen luonne.

Ja sitäpaitsi kirjoituksissani olen koko ajan puhunut nimenomaan homokulttuurista Suomessa, en homoista. Jos tämä on käynyt epäselväksi, oikaisen sen nyt. Ja ei, ei ole hankalaa olla itseni kanssa.

Omalla kohdalla ei kiinnosta mihin suuntaan ihminen on kallellaan, kohtaan ihmisen ihmisenä. Homouden ylikorostaminen on minusta lähinnä rasittavaa, enkä kyseisen ihmistyypin kanssa tulekaan toimeen, mutta voin hyvinkin keskustella heidän kanssaan.

Omassa ystäväpiirissä on monensorttisia ihmisiä ja monenlaisia ihmisiä olen myös tavannut elämäni varrella. Ja myös eri ryhmiä nähnyt ja heidän asenteitaan. Ikävää todeta, mutta omien kokemusten kautta homokulttuuri on kaikista syrjivin ainakin pääkaupunki seudulla. Kaikista suvaitsevaisin ryhmä on ravekulttuurissa. Vuosikymmenien kokemus sieltäkin, joten tiedän mistä puhun. Homokulttuurista taasen kokemusta aikoinaan tullut sellainen 10v.. Joten kyllä mielestäni tiedän mistä puhun, kun puhun omasta kokemuspohjasta.

• yleisesikunta

Minusta peeping on yksi niistä harvoista kirjoittajista jotka täällä ylikoroistaa homojen touhuilut.

Taasen 10v. aika lyhyt kokemus jos sillä nyt pitää kehua,sillä sinulle vastaineilla ollut näköjään pitempi kokemus homo kulttuurista kuin sinulla koko elämästä.
      Jos sinä puhut omasta 10v kokemuksiesi perusteella se ei paljoakaan anna oikeutta minkäänlaiseen yleistämiseen.
      Montako kertaa olen kertonut nuo samat asiat uudestaan ja uudestaan.En yhtään ymmärrä mitä sinulla on homoja vastaan.Ettei nyt vain homotkin ole jättäneet sinut ja olet heille siitä katkera.

Ei tuo sinun saman jatkuva toistaminen ole edes naurettavaa,vaan on erittäin surullista nähdä tuollaista ahdasmielisyyttä.

• pahis bisse

Wow tuo yks bisse vois jos tuoda esiin bisseitä huonoja puolia ku o hyvä löytää niit hinteistä,olen kiinnostunut mitä paheita bisseillä on .

Mahtavaa ois tietää omat paheet ;)

• peepingtommi1

10v on ihan tarpeeksi pitkä kokemus, jotta asiasta voi puhua omalla kokemuspohjallaan. Samaten eri foorumeita kuin seuraa, näkee homokulttuurista sen todellisen puolen, jota korostetaan eli seksin. Ja samaten olen keskustellut homokulttuurista homojen kanssa, joten sekin on antanut katsontakantaa asiaan. Olen ihan tarpeeksi seurannut kyseistä kulttuuria, jotta olen mielipiteeni siitä voinut muodostaa.

Yhä edelleen, noin miljoonannen kerran, minulla ei ole homoja vastaan mitään. Ihan olen asiallsesti kritisoinut homokulttuuria. Homot kohtaan samalla tavalla kuin muutkin ihmiset, eli yksilöinä. Ja ei, en ole heille katkera. En ole mitenkään erityisesti kiinnostunut homoista, vaan ihan kiinnostunut mielenkiintoisista ihmisistä. Eri asia.

Ja ei, en ole ahdasmielinen, päinvastoin. Et tunne minua, mutta sanot silti ahdasmieliseksi. Erikoista. Surullista on nähdä homojen syvä katkeruus naisia/biseksuaaleja/lesboja ja heteroita kohtaan, johon olen mm. täällä törmännyt todella monta kertaa. Onneksi tuo on pieni osa vain homoista, mutta kovin äänekäs sellainen.

• 10v huippukokemusta

Anna mun nauraa 10v tarpeeksi pitkä kokemus.On naurettaa että "aikuinen" mies jaksaa tuollaista.
      Etkö jo huomaa itse kuinka monta kertaa olet mennyt sanoissasi sekaisin.
      Oletko täysissä ruumiin ja sielun voimissa ?

• ihmettelee kympillä

Ei ole kovinkaan viisaan ihmisen tekoja lähteä yhtä kokonaista kulttuuria leimaamaan jos nyt on nähnyt kapakoissa ja säteissä jostain jotain,vielä noinkin lyhyellä kokemuksella.
      Sanoisin se on vain pieni osa kokonaisuudesta.Ei homopalstoja ja sättejä seuraamalla saada mitään tietoa mikä todellinen homokulttuuri on,foomureita ja sättejä seuraamalla näet vain juuri sen minkä haluat nähdä.Täytyy olla aika tyhmä jos ei tuota tajua.
      Noin löysin perustein ei yhtäkään väistöskirjaa hyväksyttäisi.

Tuskin sinulla kovinkaan kauan ole ollut tietokonetta,sillä olet aika uusi internetissä,ainakin nimimerkki "peepingtommi" vain muutaman vuoden vanha.
      Joten sättien ja homopalstojen seuranta aika lyhyt.

Kirjoituksesi peepingtommi1

Ja ei, en ole ahdasmielinen, päinvastoin. Et tunne minua, mutta sanot silti ahdasmieliseksi. Erikoista. Surullista on nähdä homojen syvä katkeruus naisia/biseksuaaleja/lesboja ja heteroita kohtaan, johon olen mm. täällä törmännyt todella monta kertaa. Onneksi tuo on pieni osa vain homoista, mutta kovin äänekäs sellainen.

Voin vastata yleisesikunnan puolesta.
      Hän sanoo sinua ahdasmieliseksi SINUN kirjoitusten perusteella.

Ainakin sinun vastaus arsenaalista löytyy paljon pahempaa tekstiä(sen saa jokainen itse käydä katsomassa).

Surullista on nähdä homojen syvä jne... Kumma minä en näe sitä !!!!
      Näen sen kyllä että olet tuonnut sen turhan usein esille.
      Melkeinen jokaisessa kirjoituksessa muistat tuoda esille jotain ikävää homoista. Miksi ?
      Onko sinusta hauskaa kirjoittaa kokoajan jotain ikävää homoista ?
      Ei kukaan kautta koko Suomi24 historian ole ikinä ennen postannut noin paljon ikäviä kirjoituksia homoista.

Myös ihmettelyä aiheuttaa sinun suuri KOKEMUSPOHJASI miten sinun ikäisellä voi olla 10v homokultturin ja kertomuksiesi mukaan olet ollut 4:ssä pitkässä suhteessa ja sairastellut ..Etkö hiukan liiottele noissa sinun kokemus jutuissasi.Jo elät suuhteessa 4 x pitkään miten sinulla ollut aikaa tutustua paljon homojen ravintolakulttuuriin jä sätteihin.
      Minulla tekee ainakin todella tiukka saada edes 4 pitkää suhdetta mahtumaan omaan elämääni vaikka olen sinua 20v vanhempi.

En ole homo olen BISEKSUAALI ja en allekirjoita kovinkaan montaa sinun postausta.

• Blommaqx

Peepingtommi1 on suomi24:n ikioma blomma ;)

• Tässä keskustelussa taas peepingtommi1 jauhaa samaa mitä nykyjään jauhaa rekisteröitynä ja qruiserissa eri nimellä.

• butthurt.much

Ai onko se se, joka kirjoittelee pisteitä Ruotsista käsin ?

; )

• Eikös tuo ollut viimeksi Espanjassa omien sanojensa mukaan? :)

• Bissemisu

Koen itseni erittäin biseksuaaliksi. En siis usko, että tämä olisi minulle jokin ns. välivaihe matkalla homoseksuaalisuuteen. Olen nainen. En yleensä kuitenkaan tuo biseksuaalisuuttani esiin, vaan sanon, etten tykkään lokeroinneista. Se johtuu ennakkoluuloista ja syrjinnästä, joita olen kokenut sekä heteroiden että lesbojen taholta. Osa ihmisistä on kuitenkin ihanan avarakatseisia. Heidän seurassaan voin olla rennosti oma itseni. Olen nyt parisuhteessa lesbon kanssa. Olen niiiiin onnellinen, että hän suostui suhteeseen bissen kanssa, sillä moni lesbo kiertää bisset kaukaa. Tällä hetkellä elän siis lesbiaanisessa parisuhteessa, mutta en koe olevani lesbo. Monet lesbojen vitsit eivät uppoa minuun ja koen monissa lesbojen keskusteluissa ulkopuolisuutta - ikäänkuin olisin hetero, joille lesbot usein naureskelevat. Tärkeintä on kuitenkin mahtava suhde naiseni kanssa. Meillä on syvä psyykkinen yhteys ja seksi on aivan f-a-n-t-a-s-t-i-s-t-a! Asiani ovat siis erittäin ihanasti, vaikka monesti olenkin allapäin seksuaalivähemmistöjen sisäisistä hierarkioista ja syrjinnöistä. Samaan hengenvetoon minun on pakko myöntää, että arastelen itse transihmisiä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      433
      1796
    2. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      119
      1428
    3. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      441
      1377
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      85
      1078
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      211
      931
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      60
      898
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      82
      826
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      22
      800
    Aihe