Kuinka kätevimmin pääsee lontoon paddingtonista windsoriin? Kestääkö matka pitkään ja voiko semmosen reissun tehdä päiväreissuna? Onko matkaliput kalliita? Entä perillä, onko asemalta kävelymatka windsorin linnaan? Olen huono lukemaan mitään aikatauluja, joten jos joku viisaampi vähän tietäis.
Windsorin linna
6
835
Vastaukset
Windsor on oikein oiva päiväkohde Lontoosta.
Junalla pääsee, matka kestää 30-40 minuuttia ja junia lähtee näköjään puolen tunnin välein. Vaihtaa pitää Sloughissa. Maksaa reilun kympin.
Asema on muistaakseni ihan siinä linnan vieressä ja jos ei ollutkaan, niin todella lyhyt kävellä.
Kannattaa tosiaan varata aikaa koko päivä. niin ei tarvitse hötkyillä. Linna on iso ja siellä on paljon nähtävää. Lisäksi se on suosittu turistikohde, joten välillä joutuu jonotella. Itse Windsorissakin kannattaa kierrellä, sillä se on ihan kiva kaupunki. Mua vähän harmittaa, kun meillä ei ollut aikaa käydä pyörimässä joen toisella puolella Etonissa.- yee yee
Legolandin käynneillä olen mennyt joltakin asemalta Windsoriin ilman yhtään vaihtoa.
- 12+2
Waterloon asemalta pääsee Windsoriin ilman junanvaihtoja.
- kompura6
Onko linnassa ja sen alueella paljon portaita?
- WindsorWindspinner
Koko linna on kukkulan päällä ja portaita löytyy! Pyörätuoleja on kuitenkin mahdollisuus käyttää ja niitä on paikan päällä. Tässä sivu, jossa esitellään portaikot:
https://www.royalcollection.org.uk/visit/windsorcastle/plan-your-visit/access/mobility-access
- Anonyymi
Kivi ei ole lämpöeriste,lämmitys kulut ovat valtio salaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440