MIstä tietää että menkat on loppumassa?

13v Tyttö

Nii haluisin vaan kysyä et mistä tietää et menkat on loppumassa?Ei siis sillee et alkaa vaihdevuodet.
Sit haluisin vaan kysyä että onko outoa ku tänään ei tullu vuotoa tuntiin ja sit sitä alko taas tulla mut ei runsaasti.On ollu menkat jo 6 päivää ja yleensä kestää noin 5-10 päivää.

7

10206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opit kyllä

Ei kai siihen mitään sääntöä ole miten ne loppuu ne vain loppuu huomaathan sen sitten kun et enää vuoda. Joka kuukausihan on erilainen joten ei voi tuudittautua johonkin tiettyyn, että nyt ne loppui jos hetkeen ei vuotoa ole tullutkaan. Opit kyllä tuntemaan oman kroppasi ajallaan, muut ei oikein sitä sinulle voi sanoa. Mutta vuoto yleensä vähenee loppua kohti ja pikku hiljaa jää kokonaan tulematta.

Tuo on ihan normaalia, ettei tuntiin vuoda, mutta sitten taas vuoto jatkuukin. Ajan kanssa ne tasoittuu siitä ja varmasti tuo kestosikin lyhenee, mutta tuo kuulostaa ihan normaalilta nuorelle tytölle. Ja varmasti siihen mennessä olet oppinut huomaamaan milloin ne kuukautisesi tekevät loppua, siltä kertaa.

• Anonyymi

Mulla ei ole koko päivänä tullut vuotoa ja rupean kohta nukkumaan, niin mistä tiedän ettei yöllä kuitenkin taas ala?

• Anonyymi

Et mistään

• Anonyymi

Puna nousee poskipäihin?

• Anonyymi

Mulla kans ollu nyt 3 päivää menkat, nyt yöllä tuli vaan vähän vuotoa, ja nyt aamulla ei yhtään, toivon, että se oli nyt tässä, koska olisi illalla treenit, ja perjantaina koulu-uinnit...no sinne en ainakaan aio mennä.

• Anonyymi

Siitä, kun ei ole vuotanut verta viikkoihin. Silloin ne ovat varmsdti loppuneet

• Anonyymi

Menkat kestää noin viikon. Ajan kulusta siis tietää, milloin menkat on loppumassa. Ja kyllähän sen näkeekin, kun vuoto niukkenee ennen loppumista.

Verta ei vuoda ihan koko ajan tasaiseen tahtiin, voi hyvin mennä välillä tunti, ettei tule mitään ja loppua kohti kaksikin tuntia. Ei tuota vuotamista niin hirveästi tarvitsisi seurata. Aika pian opit, milloin on siteen vaihdon aika.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe