Nii haluisin vaan kysyä et mistä tietää et menkat on loppumassa?Ei siis sillee et alkaa vaihdevuodet.
Sit haluisin vaan kysyä että onko outoa ku tänään ei tullu vuotoa tuntiin ja sit sitä alko taas tulla mut ei runsaasti.On ollu menkat jo 6 päivää ja yleensä kestää noin 5-10 päivää.
MIstä tietää että menkat on loppumassa?
4
8709
Vastaukset
- opit kyllä
Ei kai siihen mitään sääntöä ole miten ne loppuu ne vain loppuu huomaathan sen sitten kun et enää vuoda. Joka kuukausihan on erilainen joten ei voi tuudittautua johonkin tiettyyn, että nyt ne loppui jos hetkeen ei vuotoa ole tullutkaan. Opit kyllä tuntemaan oman kroppasi ajallaan, muut ei oikein sitä sinulle voi sanoa. Mutta vuoto yleensä vähenee loppua kohti ja pikku hiljaa jää kokonaan tulematta.
Tuo on ihan normaalia, ettei tuntiin vuoda, mutta sitten taas vuoto jatkuukin. Ajan kanssa ne tasoittuu siitä ja varmasti tuo kestosikin lyhenee, mutta tuo kuulostaa ihan normaalilta nuorelle tytölle. Ja varmasti siihen mennessä olet oppinut huomaamaan milloin ne kuukautisesi tekevät loppua, siltä kertaa.- Anonyymi
Mulla ei ole koko päivänä tullut vuotoa ja rupean kohta nukkumaan, niin mistä tiedän ettei yöllä kuitenkin taas ala?
- Anonyymi
Et mistään
- Anonyymi
Puna nousee poskipäihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810