kertokaa hyvät ihmiset,onko Alanyassa torakoita. Lähtö on ens maanantaina. Tämä tieto olis tärkeä mielenrauhan- tai rauhattomuuden kannalta.
kauheeta
5
1090
Vastaukset
- terhi
et ehkä/toivottavasti niihin törmää, mutta kyllä siellä niitä on. niinkun monessa muussakin maassa....
- Ellu
terve, kolme kertaa olen käynyt ja yhtään torakkaa en ole nähnyt!
- Santtu
Vaimo etsii hysteerisenä kaikkia ötököitä, saaliiksi on löytynyt 26:lta Turkin-reissulta muutama
sokeritoukka, ei vielä yhtään torakkaa.
Niitäkin siellä varmaan on, koska on lämmintä jne..
Kanarialla niitä on sitten ollutkin lähes joka reissu, enkä saa
perhettä hevillä enää sinne! - Sanna
Torakoita on Alanyassa, mutta koskaan en ole niihin sisätiloissa törmännyt. Yöllä basaarialueella olen niitä nähnyt, silloinkin vain yhden tai kaksi seinillä kiipeilemässä. Ei ne ole pelottavia!1
- fobia
Kiitos vastauksista. Eli niitä joko näkee tai ei näe. Täytyy kuitenkin varautua pahimpaan, vaikka eihän ne mitään tee mutta ne niin inhottavia,puistattavia, yäk. Kanarialla niitä tosiaan on, siksi en minäkään enää koskaan sinne mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931