kertokaa hyvät ihmiset,onko Alanyassa torakoita. Lähtö on ens maanantaina. Tämä tieto olis tärkeä mielenrauhan- tai rauhattomuuden kannalta.
kauheeta
5
1044
Vastaukset
- terhi
et ehkä/toivottavasti niihin törmää, mutta kyllä siellä niitä on. niinkun monessa muussakin maassa....
- Ellu
terve, kolme kertaa olen käynyt ja yhtään torakkaa en ole nähnyt!
- Santtu
Vaimo etsii hysteerisenä kaikkia ötököitä, saaliiksi on löytynyt 26:lta Turkin-reissulta muutama
sokeritoukka, ei vielä yhtään torakkaa.
Niitäkin siellä varmaan on, koska on lämmintä jne..
Kanarialla niitä on sitten ollutkin lähes joka reissu, enkä saa
perhettä hevillä enää sinne! - Sanna
Torakoita on Alanyassa, mutta koskaan en ole niihin sisätiloissa törmännyt. Yöllä basaarialueella olen niitä nähnyt, silloinkin vain yhden tai kaksi seinillä kiipeilemässä. Ei ne ole pelottavia!1
- fobia
Kiitos vastauksista. Eli niitä joko näkee tai ei näe. Täytyy kuitenkin varautua pahimpaan, vaikka eihän ne mitään tee mutta ne niin inhottavia,puistattavia, yäk. Kanarialla niitä tosiaan on, siksi en minäkään enää koskaan sinne mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049