kertokaa hyvät ihmiset,onko Alanyassa torakoita. Lähtö on ens maanantaina. Tämä tieto olis tärkeä mielenrauhan- tai rauhattomuuden kannalta.
kauheeta
5
1065
Vastaukset
- terhi
et ehkä/toivottavasti niihin törmää, mutta kyllä siellä niitä on. niinkun monessa muussakin maassa....
- Ellu
terve, kolme kertaa olen käynyt ja yhtään torakkaa en ole nähnyt!
- Santtu
Vaimo etsii hysteerisenä kaikkia ötököitä, saaliiksi on löytynyt 26:lta Turkin-reissulta muutama
sokeritoukka, ei vielä yhtään torakkaa.
Niitäkin siellä varmaan on, koska on lämmintä jne..
Kanarialla niitä on sitten ollutkin lähes joka reissu, enkä saa
perhettä hevillä enää sinne! - Sanna
Torakoita on Alanyassa, mutta koskaan en ole niihin sisätiloissa törmännyt. Yöllä basaarialueella olen niitä nähnyt, silloinkin vain yhden tai kaksi seinillä kiipeilemässä. Ei ne ole pelottavia!1
- fobia
Kiitos vastauksista. Eli niitä joko näkee tai ei näe. Täytyy kuitenkin varautua pahimpaan, vaikka eihän ne mitään tee mutta ne niin inhottavia,puistattavia, yäk. Kanarialla niitä tosiaan on, siksi en minäkään enää koskaan sinne mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875