Pestin puolella keski-ikäsille naisille?
Mihin kannattaa suunnistaa, syömään , juomaan ja ehkä mukavaa illan istujais seuraa hakemaan/ei yökylä) Syyskuun lopulla)
IllanViettoPaikkoja
7
368
Vastaukset
- selaa viestejä
Huh Huh ja taas samat kysymykset . Kysy vielä millä parhaiten lentoasemalta hotellille.
- Päivi ja Tarja
Millä parhaiten lentoasemalta hotellille?
Nyy on kysytty, kun sitä halusit.Jos et tiedä, älä vaivaudu vastaamaan kiitos!
- Joko ymmärrät
Bussi ja metrolla
- turi turi
Taksi on parhain ja nopein vaihtoehto joka kaupungissa lentokentältä mille tahansa hotellille!
- Näin oli
turi turi kirjoitti:
Taksi on parhain ja nopein vaihtoehto joka kaupungissa lentokentältä mille tahansa hotellille!
Shutkebussi mennä ainakin joku aika sitten. Keräsi kaikki samalle suunnalle menevät. Eikä maksanut paljon ja vei todellinen ovelle.
- TROFEA
Näin oli kirjoitti:
Shutkebussi mennä ainakin joku aika sitten. Keräsi kaikki samalle suunnalle menevät. Eikä maksanut paljon ja vei todellinen ovelle.
Trofea paikallinen buffet pöytä, siellä istuimme 3 tuntia, söimme ja nautimme muutaman lasillisen viiniä.Niitä on neljä Budapestissä taxikuskin mukaan, menkää lähimpään muistakaa katsoa aukoloajat.Hinta ei päätä huomannut 20 euroa juomineen. Kiva tunnelma, silloin ainakin paikka ainakin aivan täysi, viihtyisä paikka.
- mimosa3
Harmi ettei täällä ole kunnon vastausta. Joko olitte itse, ja voitteko kertoa etenkin kivaa illanistujaispaikkaa keski-ikäisille? Musiikkia saisi olla ja ehkä tanssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882