TISSILIIVEILLÄ POJAN SEURASSA?

mites...?

Juu, meillä olis siis talvel partioleiri, ja teltassa nukutaa ja se lämmitetää kamiinal, jolloin tulee aika kuuma sinne... Oon ihastunu yhtee poikaa siel, nii olisko ok olla rintaliiveil siel (mahallaan totta kai), jos en mitää suurseikkailui siel järjestäis? :D Oon 13 ja tää poika kans... Ei oo siis mikää iskuyritys, kysyin vaa onks se ok, et vältettäis ees vähä sitä lämpöö :D Ja asiallisia kommentteja kiitos :)

44

1296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsikkakakku

      Joo :) Toki ;)

    • applejack44

      Eipä tuossa mitään ongelmaa pitäisi olla. Kyllä se on takuulla parempi vaihtoehto kuin siellä kuumassa kenties hikoileminen. :)

    • paskaaaaaah :)

      Joo, onnistuu! Olisimpa mäki siel.. ;)

    • mites...?

      up!

    • dhgtrfhf

      Kolmetoistavuotiaana en tajunnut katsella tyttöjen rintoja vaikka oisivat alasti ollu. Aiakaan vanhempi partionjohtaja tuskin näkee asiaa mitenkään omituisena, joten sen puoleen voit ottaa paidan pois ihan vapaasti.

      • tsyjtyjntsyjn

        Kyl minä vaa tajusin, ja tajuan vieläkin


    • partiolainen17

      Meiän leireillä ei ainakaan mitään ongelmaa ole tosta ollut :)

    • Mitä sä vielä talvea murehdit? Mutta joo, ainakin meillä päin noi puolijoukkue-/sissiteltat on aikas pimeitä. Etkä sä tosiaan muutenkaan ois siellä ilman paitaa muuallauin makuupussissa? Ja lopuks, partio on sellanen harrastus että ollaan aika lähellä ja läheisiä - et tuskin mitään pahaa, mut älä nyt numeroa siitä tee että rintsikoilla siellä oot ;=)

    • llllllllllllllllllll

      Kamiina...leiri...tuli heti mieleen armeija ja kylmät muistot....jopa lämpimät mukavat muistot....ken ties

      • ...nolikset

        elä pojasta välita.annasille tuheroa niin ei se sun rintoja jaksa katella


    • yea9004

      tuheroooh ;)

    • Varo!

      Joo, mut sil pojal voi rupee stondaa.

      • ...nolikset

        kyllä stondis loppuu kun hommat on hoidettu¦)


    • mukko

      Miksi ei olis ok luulis et ainakin poika olis mielissään :D

      • ...nolikset

        juu ja sut raiskataan, jos poikilla ei ole ES™


      • Ttttun nolo
        ...nolikset kirjoitti:

        juu ja sut raiskataan, jos poikilla ei ole ES™

        poikilla?


    • kug

      beibe beibe mitöö

      • nolikset

        noloa kommentoida toisen kirjoitusvirhettä batterypäissään!!!


    • költuadv

      lisää? :)

    • löl

      eiköhän se onnistu! ;)

    • lolollollolollo

      vieläkö lisää?

    • siksi1

      EI

    • Ei siin mitää

      Nukkuuhan pojatki kalsareillaan, ainaki mejä lippukunnassa. Ja sekaretkillä, siel on tytöt pikkareineen ja rintsikoineen ja pojat boksereineen, ei siinä oo mitää ihmeellistä.
      Elä tosin hämmenny jos pojat vilkuilee tai vaikuttaa tuijottavan ;D

    • gayagagagay

      i am trumpsta motherfucker

    • Partiolainen-97

      itse ainakin partiossa voin olla rintsikoissa ja alusvaatteissa ja vaihtaa vaatteet ihan normaalisti, en asiasta mitään suurta numeroo tee mutta eipä se haittaa vaikka pojat samassa teltassa. Omasta mielestä kivempi vaa nukkua jonkun pojan vieressä;)

      • metal_miikka

        Juuu hei onks sulla kikkiii ? ;) ite täällä nimittäi -97 poika ;)


    • cutepolish

      Onpas paljon plussailtu :DD

    • Partiolainenytjaaina

      pertio on parasta

    • :PP

      wow, mä päätin että haluan partioon

    • 17vtyttö

      Kuka helevetti nukkuu rintaliivit päällä? Ne on älyttömän epämukavat maatessa, varsinki kaarituelliset. Ite otan rintaliivit yöpaidan alta aina pois, poikkeuksetta

      • eivittujee

        mä ainakin, koska ei siin aina ehi vaihtaa niit heti esim enne aamupalaa, bitch! tuu vittu partioo nii huomaat ;)


      • Anni:) 12w
        eivittujee kirjoitti:

        mä ainakin, koska ei siin aina ehi vaihtaa niit heti esim enne aamupalaa, bitch! tuu vittu partioo nii huomaat ;)

        O-OU.Emmä vaan tienny ett siellä niin kuuma tulee:O Meiän porukal (12-13vuotiaita) on tulossa ekat kamiinat jne. Nyt talvella,joudutaan vissiin vanhempien(varmaan noin 14-18)kanssa vahtii...Ja ne parit varmaan arvotaan...Mun onnella saan 14vuotiaan pojan.Että jeij!...Noh enköhän mä sit pidä vaan topin ja college housut.Ääh toivottavasti ei jouduta poikien kaa samaan telttaan.


      • 17vtyttö
        eivittujee kirjoitti:

        mä ainakin, koska ei siin aina ehi vaihtaa niit heti esim enne aamupalaa, bitch! tuu vittu partioo nii huomaat ;)

        Ennen aamupalaa ei ole ylimääräistä 3 sekuntia vaihtaa rintaliivejä? Miten sää ne laitat jos siihen ei muka oo aikaa?:D "bitch"


    • neh;,,,,;

      pidän ne yön yli ;) ja kyl siihe hetki menee ku kyl siel teltas ny näkee ja niide vaihatmine onki toine juttu ;)))

      • 1+4

        makuupussin sisällä pystyy ihan helposti :P


    • Bj69

      joo! ;)

    • Envittutiie

      Mummielest voi olla :3 Onks ne pojat saman ikäsii?

    • dvafbgnbafdgf

      No kyllä mulle kelpais mut saattaaa tulla vähän vaivaantunut olo sille pojalle.

      • Whaatattttata

        Kuis?


    • LELELELEL koulu

      HEI LOPETA!!!! ET SAA MUA SUSTA VÖLITTÄMÄÄN

    • Helööööy

      Up please! :)

    • <69

      voihhan sie

    • Anonyymi

      Mitä vit t. Roni

    • Anonyymi

      Mitä vit seddffd45687901235467888989


      Gcvvj

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe