Fakta seksitarina!!
Olin kesätöissä vuonna 2011, Stocmannilla. Samassa työpisteessä oli minua vuotta vanhempi mies- Elias. Ensimmäisenä kesätyöpäivänä Elias huomasi minut ja tauolla, kun olin lähtemässä kahville kahvilaan Elias keskeytti minun aikeeni ja sanoi minulle " tänään kello 16.00 Stocmannin lähellä sijaitsevassa uimahallissa!" Jatkoin työpäivääni ja, kun työpäivä loppui 15, lähdin kotia päin bussilla. Vaihdoin vaatteet ja heitin lapsille rahat ja sanoin, että menkää leffaan tai jonnekkin kavereiden kanssa. 16.00 uimahalli oli mennyt kiinni ja minä sielläkin tein niitä kesätöitä siivoojana. Menin pyyhkimään miesten höyrysaunan lauteita, kun näin Eliaksen. Kysyin, että mitäs sä täällä ja sain vastaukseksi tyynen "mmh". Elias vinkkasi silmää ja lähti suihkuun. Olin kolmannella lauteella rätin kanssa kontaillain, kun Elias tuli saunaan ja laittoi kiukaan päälle. Yhtäkkiä tunsin ison voiman päälläni ja se oli Elias. Hän runkutti omaa paikkaansa päin minun paikkaani ja käänteli minua. Yhtäkkiä Elias keskeytti touhunsa ja kysyi:" jatketaanko, arvon Lady?" Vastasin "Kyllä!!Ooh, kyllä!" Ja niin Elias heitti moppini ja rättini lattialle ja alkoi riisua siivous-asuani. Nappi kerrallaan. Se oli sykähdyttävää ja tunteikasta. 15min jälkeen hän oli saanut viimeisenkin napin auki ja laittoi minut makuu asentoon selin ja siitä se alkoi;)! Elias tuli päälleni ja näin, kuinka hänen kiiltävä peniksensä heilui edestakaisin, Eliaksen tullessa päälleni. Siinä Elias näytti epäröivän ja kuiskasin hänelle " anna tulla vaan". Ja siitäkös Elias reipastui! Hän sanoi minulle siinä kaikessa rauhassa vain hän ja minä: " Huomen, kun sun työt loppuu-laita lapset jonnekkin ja nähään teillä joskus varttia vaille kuusi?" Vastasin vain "Okei". Ja niin lähdimme suihkuun ja pesimme huolellisesti toisemme niin kaulan, kuin varpaatkin. Silti sanoin Eliakselle "Nyt täytyy jatkaa siivousvuoroa, loppuu vasta 12 yöllä. Pääsen kotiin vasta 02:ks". Elias kuiskasi korvaani: "Mä ihastuin suhun oot just sellanen nainen ketä oon ettinyt!" Sitten hän laittoi pyyhkeen päällensä ja häipyi ovesta, lentosuukon takaperin antaen…
Jatketaanko???
Seksinovellii…
Novelli lähde
4
3784
Vastaukset
- pöh
Älä ääliö vaan jatka.......
- tietävä
hajuakaan uimahallin saunoista ja siivouksesta
- anonymoussssssss
aaaa.... eli siivosit alasti ?
- Novelli lähde
Pieni hame ja toppi oli vaan päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191