Hei! 16v poika ja lukion ekalla mietiskelen jos lähtisin ensi vuodeksi vaihtoo (moni kaveri lähtee) ja mielessä ois amerikkaan. Onko kokemuksia millasta se oikeesti on? Oon kuullu huonojaki mut kai kaikenlaisia kokemuksia löytyy. Saako isäntäperheen valita itse? Voiko lähteä kaverin kanssa? Sijoitettaisiinko mut highschoolin ensimmäiselle? Kielitaito ei ole ongelma koska olen opiskellut ylä asteen englannin kielisellä luokalla ja kielitaitoni on muutenkin hyvä. Jos joku jolla on kokemusta voisi kertoa millaista oli ja mikä kaupunki/ osavaltio olisi paras vaihtoehto!!! Tarkoituksena olisi opiskella mutta pitää myös hauskaa;)!
Vaihto-oppilaaksi Amerikkaan
1
235
Vastaukset
- Toivottavasti auttaa
Moi! Kaverin kanssa ei voi lähteä, jokainen oppilas sijoitetaan sinne mistä sopiva perhe löytyy, eikä pääsyä samalle alueelle kaverin kanssa voida taata. Eikä edes suositella, sillä tarkoituksena on tutustua paikalliseen elämään ja hankkia uusia kavereita paikallisista. Käsittääkseni millään järjestöllä ei saa itse valita perhettä, vaan paremminkin perheet valitsevat vaihtarin. Useimmiten vaihtarit sijoitetaan ekalle tai tokalle vuosikurssille.
Tässä vaiheessa vuotta sulla alkaa olla jo aika kiire hakea vaihtariksi, jos haluat nimenomaan jenkkeihin. Voi olla, että kaikilla järjestöillä ei enää edes ole paikkoja USA:an jäljellä ensi vuodelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817