Hulmilla istutetun koivupöheikön, jossa sisällä kotamökki ? Kuka tietäisi ?
Kuka omistaa
8
434
Vastaukset
- Joosef ti
Joku papparainen sen taisi rakentaa joskus 2000 luvun vaihteessa. Oli sitten myytävänäkin jokunen vuosi sitten, pyyntihinta vain tais olla turhan hurja (40 000€).
Kauppaan kuului vain se grillikota ja se pieni metsikkö- SSL2
Aivan kuin olisin joskus kuullut tuosta. Olisko ollut, että ei oikein ollut luvallistakaan. En oikein tiedä, enkä enää muista juttua.
- hhhuuuuillllllllllll
SSL2 kirjoitti:
Aivan kuin olisin joskus kuullut tuosta. Olisko ollut, että ei oikein ollut luvallistakaan. En oikein tiedä, enkä enää muista juttua.
Ai mikä ei muka ole luvallista? Myydä oma kiinteistö vai istuttaa koivua? Ihme höpinää.
- SSL2
hhhuuuuillllllllllll kirjoitti:
Ai mikä ei muka ole luvallista? Myydä oma kiinteistö vai istuttaa koivua? Ihme höpinää.
Eikun se mökki
- Rakennuslupa:.???
hhhuuuuillllllllllll kirjoitti:
Ai mikä ei muka ole luvallista? Myydä oma kiinteistö vai istuttaa koivua? Ihme höpinää.
.
Oliko rakennuslupa hs. harmaan vyöhykkeellä
. - Mökkihöperöinen
Rakennuslupa:.??? kirjoitti:
.
Oliko rakennuslupa hs. harmaan vyöhykkeellä
.Minä voisin ostaa paikan, mutten maksa 40 000
- Sahuri.
Koivut ovat visakoivua, joten pöheikkö kasvaa tuohta, kun jaksaa odottaa.
- ohohoo
Ei oo ku tavallista koivua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521