Rahanahnehtija blogi...

Ei blogiin

Onpahan taas joku rahanahnehtija pitänyt mainoksia liikaakin tänne eri paikkoihin, että mainosmarkat virtaisivat, ei kannata klikata tämän ahnehtijan thaimaa aiheiseen bolgiin...
Toivottavasti ylläpito poistaa viestinsä, eihän täällä saiasi mainostaa...

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blogisti1

      Saako noista blogiklikkauksista rahaa? Miten rahat ohjautuu blogin tekijälle?
      Mielenkiinnosta kysäsen.

      • blogisti1

        Toi blogspot vai?


      • Ei blogiin

        Mietippä, miksi niissä on mainoksia, ottaisitko itse omaan blogiisi niitä???
        Tuohan on tunnettu keino kerätä rahaa, jotkut jopa voivat elää hyvällä blogilola, jossa on paljon kävijöitä!


      • aiheeseen liittyvää

        Kaikilla sivuilla on mainoksia. Katopa suomi24 sivustoa. Aiheeseen liittyvät linkit on aina hyvästä.


      • hoh hohhoijaa juntit
        Ei blogiin kirjoitti:

        Mietippä, miksi niissä on mainoksia, ottaisitko itse omaan blogiisi niitä???
        Tuohan on tunnettu keino kerätä rahaa, jotkut jopa voivat elää hyvällä blogilola, jossa on paljon kävijöitä!

        Niin samoin kuin suomi24 sivusto voi tienata rahaa sillä, että voimme ilmaiseksi täällä keskustella. Huom. sivulla olevat mainokset. Onko tämä, joku ihme? Lehdissä olevat mainokset yllättää :)

        Oletteko mistä kotoisin?


    • senttipenalla

      tarkoittanet sitä ladyboy -linkkiä ?

      älä avaa vaikka mieli tekisi kovasti.

    • mee thaikkuihin
      • asiallista settia

        Minnethaimaassa on ihan turhaa p skaa. Tuolla toisessa blogissa asiallista tekstii thaimaalaisista naisista. Kirjotusvirheita sun muut p skaa mut naisiin liittyen asia juttua. Esim. toi aikasempi thaimaan baaritytot on asiallista settii.


    • ei koskaan enää

      Kuukausia on palstalla häärinyt tämä minnethaimaassa eksyä heppu. Omien sivujen mainostaminen on aika typerää, ja jopa säännöissä kiellettyä. Siksi niillä ei pidä käydä. Uskon minne eksyä thaimaassa linkkejä olevan näillä Thai palstoilla enempi kuin ton vasta aktivoituneen blogin. Vaikka ahkerasti linkkejä viljelee, lähes kaikkiin ketjuihin ympäsi suomi24. ei siis pelkästään thai keskusteluihin.

      Luin oikein uudestaankin omat kirjoitukseni, enkä löytänyt yhtään ylistävää kohtaa, kumpaankaan blogiin. Päinvastoin.

      *Lasken nämä piilomainostajat samaan ryhmään ...*
      huomaa monikko muoto.

      SE että jotain pitää pahempana, ei tarkoita että toinen olisi hyvä.

      Uskon tämän nyt aktivoituneen itsekin tietävän sekä oman että blogin hulluuden, tietääkö minne eksyä kaveri omalla kohdallaan sen? Empä usko.

    • Vähän kommenttia

      " Uskon minne eksyä thaimaassa linkkejä olevan näillä Thai palstoilla enempi kuin ton vasta aktivoituneen blogin"

      Totta varmaan, mutta jos tämä luuseri lähettää 10 minuutin aikana 15 kertaa samalle palstalle mainosviestin menneiden viikkojen aikana, on se vähän toista kun 5-10 vuoden ajalta laskemasi ;) Kaveri kaivoi 10v takaisia viestejä, että sai mainostettua blogiaan ja tukittua tässä yksi päivä sitten erään palstan.

      Toisaalta linkki minne tahansa voidaan tulkita piilomainonnaksi. Mutta mielestäni, jos linkki osoittaa huuhaa-sivuun ja toistuu kymmeniä kertoja tunnin aikana samalla palstalla, voidaan tulkita jo selkeästi mainonnaksi, ei enää piilomainonnaksi.

      No, onneksi eräät kaverit ylempänä kertovat hyötyneensä näisttä gay- ja ladyboy-neuvoista. Niitä ei olisi saanut asiallisemmilta nettisivuilta, joten jotkut nauttivat roskasta täällä, valitettavasti.

    • Tämä taas on kaikkien tyhmien puupäiden ketju, jotka eivät osaa tehdä muuta kun nälviä ja aukoa sitä typerää turpavärkkiään niillle jotka jotain tiietävä ja haluavat jakaa sen tiedon muille jotka
      haluavat tietoa Thaimaasta.Minne Thaimaassa on hyvin ja milenkiintoiseksi tehty sivusto,sieltä saa tiettoa joka sitä Thaimaan osalta tarvitsee toisin kuin täältä Suomi 24 sivuilta muutaman säälittävän tyypin jonnin joutavista jorinoista,mutu tiedoista sekä lärvin aukomiseta

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe