Moi!
Miten paljon teillä muilla hieman vanhemmalla kalustolla ajelevilla palaa rahaa vuodessa korjauksiin/huoltoihin? Jos puhutaan vkl päristejöitten kalustosta nyt tässä(kisa touhut erikseen)
Mitä on hajoillut viimesen vuoden aikana ja mitä on tullut maksamaan. Kiinnostaa tietää kun oon aloittelija ja hieman epäselvää et kuinka paljon tässä joutuu oikein pyörää laittamaan.
2kk omistajana ja selvinnyt ketju ratas paketilla ja laatikko öljyillä. Eli vajaa 200euroa.
250cc kawa toimii pyöränä.
Huolto korj kulut?
2
76
Vastaukset
- sdfgdfgsss
Vaikea sanoa kun en muista kaikkia kuluja. Mutta öljyt ~5tunnin välein ~30€.
Omilla ajoilla ketjut rattaat ja takarengas kahden vuoden välein ~250€
vakuutus taisi olla luokkaa 250€(?)
Bensat xxx€
jarrupalat parin vuoden välein xx€
mäntä, venat yms liikkuvia ~100tunnin välein (sunnuntai ajossa) ~1000€
sitten tulee näitä rikkoutumisia. Eli vaihdepolkimen rihlat menee, kytkin/jarruvipu katkeaa yms yms. - Ei niin kallis.
2vuotta rällätty tällä omalla 2t laitteella ja mitähän kaikkee tässä on mennyt....
Sanotaan näin et paljon menee 25-100euron osaa eli joku muoviosa,pyöränlaakeri ,rengas tai vaijeri.
melkein aina mp liikkeessä käydessä menee tuo 25-100 mut sitten kerran on sattunut kohdalle se yli tonnin remppakin missä meni sitten osaa rikki oikein kunnolla. Kunhan ei toista isoa remppaa tulis ihan lähitunteina.....
Jos ei tarvi olla kaikki osat ihan uutta niin ei tämä kovin kalliiksi tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876