Olisiko jollain tietoa miten tehdään taikatemppu metallirenkailla,ne menevät kätevästi yhteen ja taas irti,raivostuttavaa kun ei ymmärrä..jotkut speciaalirenkaat ne kai on
Vastaukset 5
- tietäjä
Yhdessä renkaassa niillä on kolo jonka peittävät kämmenensä alle. Mieti loput iha ite. Siinä se salaisuus...
- circles2
No joo jotenkin niin se täytyy olla..taikuri joskun antaa renkaita yleisön tarkasteltavaksi mutta ilmeisesti ei jokaista,ne "rikkonaiset"taikuri pitää itsellään
- tietäjä
Kyllä juuri niin.tämä on 100% tietoo
- tietäjä
tietäjä kirjoitti:
Kyllä juuri niin.tämä on 100% tietoo
Niitä rikkonaisia renkaita ei ole kuin yksi.
- circles2
Joskus kuitenkin tempun päätteeksi taikuri laittaa kaikki renkaat yhteen ketjuksi ja muitakin variaatioita ja niitä renkaita voi olla ainakin 5,miten se sitten selitetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502