paulen family vai pearl house kennel

jompikumpi..

Onko kenelläkään kokemusta jommasta kummasta kennelistä? Olen mahdollisesti valitsemassa koiran toisesta näistä.

29

2961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se nimi aina

      Pearl Houselta on mielestäni enemmän koiria Suomessa. Paulen Family on tuntemattomampi. Katso sukuja ja kysele kasvatustavoteista. Pienin sukusiitos prosentti ja terveys ratkaiskoon. Itse en niinkää katso kenneliä vaan aina vanhempien terveystuloksia sekä mitä suvussa on juurikin. Koiriin panostava kasvattaja on aina kultaakin arvokkaampi löytö!

    • jompikumpi.

      Kiitos vastauksesta!

      • paulenfamily

        Hei. Minulla on kaksi koiraa paulen familyltä ja ei ole kasvattajasta tai kennelistä muuta kun hyvää sanottavaa. Kasvattaja tosi mukava nainen jelena jonka tuki säilyy koko koiran elin iän varmasti. Toisen koiran kanssa käydään myös näyttelyssä ja pärjätty on hyvin. Suosittelen ehdottomasti.


    • Pearl house

      Ostin kaks koiraa pearl housesta, silloinen koirien välittäjä pani pillit pussiin vaikka vannotti joka kesä kiertävänsä katsomassa myymiään pentuja. Koirat olivat todella huonoissa olosuihteissa suomen välittäjällä ja ovat reilun kahden vuoden iässäkin vielä todella arkoja ja vihaisia uusille ihmisille. Koirien passissa lukee isä ja emä mutta heidän sukukirjoissa ei ole merkintöjä näistä pennuista. Koitin kysellä suorana sähköpostina asiasta pearl house kennelin omistajalta mutta tämä ei tunnu englantia ymmärtävän.

    • Paulenfamily123

      Miksi syyttää välittäjää, joka ei voi olla missään vastuussa, oma on valintanne ei ole pakko ostaa, Kasvattaja on aina ja pitäisi olla ainoana vastuussa paitsi Jelena Paulman (juutalainen) sairaseläkkeellä, idiootti moraaliton narsisti vailla empatiaa joka vaan takoo rahaa ja myy sairaita koiria kuin kaunita hopealautasia ja tehtailee. jotkut myy paperittomina, joidenkin pentujen vanhemmat eivät ole biologisia vanhempia. Pearl Housen koirat ovat pääosin terveitä. nämä kaksi kasvattajaa ovat enemmän ja vähemmän ystäviä tai vihollisia keskenään. Siis vastaus on ehdottomasti Pearl House eikä Paulen Family !!!

      • touholiini

        Kirjoitit rasistesisti, ettäJelena PAULMAN on juutalainen.mitä merkitystä sillä on pentujen kannalta.


    • michael sebastin

      Breedaus itsessään on kauhea synti, kaikki ne ovat tehtailijoita enemmän tai vähemmän, jalostietokanta kertoo yhtä paljon kun pökäle pöntössä, kaikki kasvattajt myyvät paperittomia ja rekisteröivät kullekkin pennule mitkä tahansa vanhemmat ( (ei siis todelliset biologiset) seuraavan koirani on rescue koira joka hylätty ja kaipaa rakkautta !!!!!!!

      • touholiini

        Nyt puhut kyllä täysin lööperiä. Suurin osakasvattajista ova rehellisiä ja vastuunsa tuntevia ihmisiä. Sitten on nämä mätämunat, jotka pilaavat näillä palstoilla, tietämättä ja tuntematta mitään kasvattajan arvoista, kunnollisen kasvattajan maineen haluavan
        Tästä ei ole kauan kun minun kasvattajanimeni yritettiin tahrata, Minelan, mutta yksikään kasvattini omistaja ei mennyt peliin mukaan.
        Mielestäni kasvatustyö olisi oltava avoimempaa, jotta ostaja tietäisi todella minkälaisesta kennelistä, kasvattajalta, ovat pentuaan hankkimassa.


    • Josephine33
      • paulenfamily

        Sisäsiittoisuuta eli sukurutsausta ainakin löytyy...ei ihme että taudit ja sairaudet tulee monenkertaisena !


    • pearlhouse

      En hauku pearl house kenneliä, välittäjiin vain petyin. Koirani ovat täysin terveitä ja muutenkin loistavia vaikka vieraille arkoja ovatkin.

      • jorma7

        Jos sä haukut välittäjiä, olet sairas juntt idiootti, senkun menet itse viroon sitten vaan katselemaan ja suoraan keskustelemaan kasvattajan kanssa venäjäksi....
        Itse ostin välittäjän kautta ja kiitän häntä kaikesta avusta....sen sijaan jos koira on viallinen, ei se todellakaan ole välittäjän vika vaan kasvattajan...


    • alexxandra1

      Paulen familyn ämmä on sairas paskiainen, vitun sairas moraaliton paska juutalainen saatana joka myy sairaita koiria salaa kun jotain viallista kirpputori paskaa !!!!!

      • minelan

        Voi olla , että sinä olet vastuunsa tunteava kasvattaja, mutta silloin sinun pitäisi olla aidosti hyvän ystävän tuntema ihminen.
        En ole koskaan kuulutkaan noista kenneleistä.
        Pidän itseäni asioita hyvin seuraavana ja tunnollisena kasvattajana, tämän voi tarkistaa kennelliiton net-sivuilta esim. minelan balsami kk-mäyräkoira,
        On todella halpamaista tuoda kenenkään uskoa esiin näissä koirakeskusteluissa.


    • Enhyvaksy!

      Nyt hän on myymässä Johanna Tukiaiselle TAAS pentua :/

      • Lollas

        Ei ole enää, perui kaupat.


    • Koira ei ole lelu

      Kyllä nyt näyttää keittävän joillakin yli oikein pahasti. Mielestäni eläinten tosiystävä pelastaa ensin hylättyjä eläimiä ja vasta sitten ostelee pentutehtaan pentuja. Pentutehtaita on niin kauan kuin on markkinoita!

    • jamela

      Minulla itselläni on koira paulen familyltä. Myös useat tuttuni ovat ottaneet täältä koiran eikä ikinä ole ollut mitään ongelmaa. Mekin käyty näyttelyssä. Miten voitte perustella väitteenne jelenasta?. Minulle ainakin ollut aina mukava ja huolehtinut aina että pennun paperit ja terveys yms ovat kunnossa kun tulee suomeen tätä ei edes joka kasvattaja virosta huolehdi! Lisäksi mukaan saa todella kattavan pentupaketin ja hoito ohjeet aina.

    • tiesiteköste

      Kummatkin nämä kasvattajat tekevät tiivistä yhteistyötä keskenään joten ihan sama kummalta ottaa. Jos halvan pennun perässä on niin venäjätä saa edullisemmin.

    • rundi

      Yhtään Paulen Familyn koiraa ei ole Suomessa "menestyksekkäästi näyttelytetty", kuten täällä jotkut tuntuvat kertovan. Jokainen voi itse asian todeta Koiranetin jalostustietojärjestelmästä. Juuri Paulen Familyltä tuli Suomeen 500g painanut pentu, joka yllättäen kuoli alustavan diagnoosin mukaan myös vesipäisenä. Että tukekaa vaan näitä "kasvattajia". Suomestakin saisi samassa hintaluokassa tunnetuista suvuista ja kasvattajilta pentuja.

    • familypaulen

      Kyllä meillä on ihan hyvin mennyt kaikki kun olen paulen familyltä ottanut koiran. Ei ongelmia. Suosittelen.

    • lailak

      Meillä on suomalaisesta suvikasteen kennelistä otettu koira joka sairastelee jatkuvasti. Koiralla mm epilepsia. Toinen koiramme on Paulen familyltä ja tämä koira on ollut aina täysin terve.
      Turha yleistää.

    • Tyytyväinenasiakas

      Itse ostin Pearl Housen kennelistä Suomen välittäjältä, hyvässä kunnossa on, hampaissa vaan liikakasvua :) Toki haukkuu kaikille ohikulkijoille, mutta siitä ei kasvattajaa voi syyttää. Yrittäny kouluttaa ettei hauku, kyllä se on jo vähentynyt, vanhemmat ovat siis Pearl House Zippy Boy(Rambo) ja Pearl House Beati Possindentes(Ella) kauniin pennun saivat :3

      • pitbull1

        Nuoli ottaan jokaaselle.. oli ramboa tai ellaa.. nii nuoli ottaan pystyyn.. vittu että vihaan kääpiökoiria chihuahua kääkkää bostoni terrietä ja eniten Chihuahuata. Kaikille nuoliottaan ku näköö tai pitbullille (nii sanotusti leikki kaveriksi yhteen huoneeseen vartioimatta..)


    • Kapuloitarattaisiin

      Minulla on Paule familysta ostettu upea uros. Elena on harvinaisen rehellinen, auttavainen, ja luotettava kasvattaja, sekä hyvä ihminen. Uros on harvinaisen laadukas- ja terve. Hyvillä polvilla. Hienolla sukupuulla. Kaikki, jotka puhuvat hänestä p...skaa, ovat joko kilpailijoita tai muuten vain kateellista porukkaa, ja sitähän tämä ala on täynnään! Kapuloita rattaisiin pistetään hyvi usein. Eikö näillä ihmisillä ole muuta tärkeämpää tekemistä, kun pitää puuttua toisten asioihin? Elenalla on todella hyvärakenteisia pentuja, hyvät päät, hyvä väritys. Hyvät ja rauhalliset luonteet. Suosittelen Elenaa.

    • minelan

      En ole kuullutkaan näistä kenneleistä, mutta olen sen sijaan nähnyt tuotettuja chihuoita, jotka ovat Virosta tai venäjältä.

      Eiköhän meidän suomalaistenkin olisi aika jo hieman sivistyä ja oppia käyttäytymään hieman ystävällisisemmin kanssa ihmisiin.
      Minulla käy kodinhoitaja 3 kertaa päivässä, henkilökohtainen avustaja 6 kertaa viikossa 6 th ja kaikki heistä ovat todella ihastuneet häneen.

    • ostaja

      Missä hinnoissa pyörii paulens familyn chihut? Huomasin koiratorilla pari ilmoitusta ja pennut maksavat 400e "On sale smooth-haired girl of standard size. Color - chocolate with a tan, age 2 months. Europass, an inoculation by age, a chip, a contract of sale. Delivery of helsinki lansisatama."

      • Chihu-mama

        Mulla on Pearl House kasvatti, joka haettiin joltain sukulaismieheltä pääkaupunkiseudulta. Koira oli jo n. 1v. Koira oli kokoajan sängyn alla ja saatiin kiinni vasta lenkille houkuttelemalla. Säälistä sitten otin koiran. Meni melkein vuosi että koira antoi käsitellä. Pelkäsi käsiä ja jalkoja eikö tullut lähelle. Eläinlääkäri löysi muiden tutkimusten ohella viitteitä vanhoista murtumista kyljissä ja takapäässä. Sydänvika todettin viime vuonna, toki on yleinen tonikäisillä chihuilla. Nykyään on 8v ja mun pieni mussukka ja luottaa läheisiin ihmisiin. Vieraat haukkuu ja varoo heitä. Vaikka tästä koirasta tulikin aarre, en enää ikinä ottaisi koiraa noin epämääräisistä oloista.


    • minelan

      Haluan taas korostaa, että tutkittuja, terveitä pentuja myyvät muutkin kuin kennelit. Omani Chihun ostin kasvsvattajalta, jolle ne olivat varmasti ensimmäiset ja viimeiset. Oli hyvin hoidettu, reipas pentu, joka sai erittäin hyvät lähtöeväät elämälleen.
      Kasvatin 29vvuotta kk-mäyräkoia, joita ei voita mikään, mutta chihu on myös odotettua ihanampi. En luopoisi siitä milloinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe