Hei,
yritin löytää lasien tummennuksesta lakia, mutta en löytänyt varmaa tietoa, koska osan mielestä on laillista tummentaa kaikkia laseja ja osan mielestä vain takalaseja, nämä tiedot olivat myös vanhoja (2004-2009) . Mikä on todellisuus, mitä suomen laki sanoo lasien tummennuksesta? Osaako joku kertoa?
Etulasien tummennukset?
vieras84
3
246
Vastaukset 3
- lifemocker
vain tehdastummennukset ovat laillisia etulaseissa
- jebaaa
Tuulilasia ja etusivulaseja ei jälkikäteen saa tummentaa millään lailla, ei kalvoilla eikä spray tummennuksilla.
Itse olen kyllä muutaman vuoden ajellut 50% kalvot etulaseissa eikä sanomista ole tullut poliiseilta eikä katsastuksessa. - --..--
No se ei sitä silti lailliseksi tee. pöljä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3821471- 65971
- 116925
- 91923
- 71891
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112605