Etsin siis aikuista pulskahkon puoleista renessanssi-kuningatarta, jolla ei ole puutetta reisistä, lanteista ja vatsasta Kuvataiteeseen ja valokuviin.
Ajasta ja matkustuksesta korvaus ja kaikesta keskustellaan ennen kuin mikään tulee julkaistuksi.
Hakualueeksi rajaisin Pirkanmaan, Satakunnan ja Kantahämeen ja niiden rajaseuduilta muista maakunnista. 100 km säteellä Tampereesta.
Kuvauksen täyttävät kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä sp ja kysykää rohkeasti kaikki mikä askarruttaa.
[email protected]
Pyöreä L-XXL 35-55v nainen malliksi taiteelle. PIRKANMAA-HÄME
nihti87
6
362
Vastaukset
- Lahden neito
käykö 33v XL leidi lahdesta?
- upup
up
Haku on vielä voimassa.
- mimmi
Voi harmi, ei riitä kilometrit, asun Uudellamaalla :-(
- popoiy89876
paljokop
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384