virtuaali pelit ♥

TheSupergirl

tässä pari peliä tai no aika montaki peliä :D (tuli vaan mieleen) en osaa laittaa linkkejä eli kirjotan vaan :) transformice, heromice, pet pet park, moshi monster, pro hotelli.net, animal jam, moviestarplanet, small worlds siinä oli kai kaikki! laittakaa kommiin myös pelejä! :) olokon ja panfun kaikki varmaankin jo tietää.....

41

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lol -.-

      gosupermodel..

    • 'Gamer' girl

      No voi että ku tytsy on kova pelaamaan! Et oo tainnu kuulla semmosista ku Team Fortress 2, League of Legends ja World of Warcraft... Ei vittu kukaan pelaa tommosia lasten pelejä mutta kirjoittajapa ei taida olla kuin vasta alakoulussa...

      • poosayslayer666

        Haha
        Jos et pelaa UnReal World ja AOEII, et ole oikea pelaaja.


      • Anonyymi

        Kivoja kommentteja itselläsi kielenkäytöstä päätellen taitaa uhmaikaä pahasti painaa päälle.


    • Metalismygod

      Itsekkin pelaan Minecraftia tms, mutta ei mua kiinosta jos joku random sattuu pelaa vaikka moviestarplanettii.
      Musta on alkanukki tuntuu että noi gamer girlit luulee olevansa jotenkin muita "parempia" kun pelaavat poikien pelejä. Mutta tasa-arvossa eletään, joten stfu.

      P.S Kaikki nauravat niin tytöille kuin pojillekkin jotka pelaavat League of Legend ;D
      Se on suoraan sanoen paskaa. Vittu jee jotai idiootin näkösii halloween-asuihin pukeutunneita pellejä :D Pelaa juu sitä jos toki haluat, mutta tuo oli oma mielipide teihin teininörtteihin.

      • 'Gamer' girl

        En kyl ite oo pelannu ku vaan TF2:sta noista mitä luettelin. Ne oli esimerkeiks et voi käyttää aikasa vähä laadukkaimpiin peleihin ku joku panfu. Sitäpaitsi en tee isoa numeroa siitä et pelaan paljon. Must on ok, et jos jotkut muutkin tytöt sattuu pelaamaan, mut on se ihan naurettavaa et tänne tullaan kehuskelemaan joillain moshi monstereilla ja animal jam ja kehuskellaan et mäpä pelaan, katsokaa...


      • ei kuulu sulle

        Nörtti oot ite ku pelaat minecraftii >:(


    • PelejäOisMutRahaaEi

      Pelaatteko vaan tietokoneella? Tosipelaajat pelaavat kaikilla mahollisilla konsoleilla ja rahat menee pelkästään peleihin.

      • `Gamer` girl

        Mut jos ketjun alottaja puhuu vaan multiplayereistä joita pelataan KONEELLA niin miksi sit pitäs samaan syssyyn kehuskella kaiken maailman konsoleilla vaikka iteltäni löytyy ps3 ja `laiton`nimeltä mainitsematon käsikonsoli ja niihin pelejä on rutkasti.-_-


      • Ehei! Oikeesti Tosipelaajat pelaa pelkästään tietokoneella, vai kerrotko kuinka monesta konsolipelistä void luoda menestyksekkään uran?


      • Mietis uudestaan
        enpo kirjoitti:

        Ehei! Oikeesti Tosipelaajat pelaa pelkästään tietokoneella, vai kerrotko kuinka monesta konsolipelistä void luoda menestyksekkään uran?

        Ei siis voi olla kunnon harrastaja, jos harrastuksesta ei voi luoda uraa? En siis voi olla juoksija jos juoksen sellaista matkaa, jota ei juosta olympialaisissa?

        Tämä tosipelaaja-juttu on mennyt naurettavuuksiin. Myönnän toki omat ennakkoluuloni ps3-pelaajia kohtaan, tuntuu aika nuorelta jengiltä ja ohjaimen kokokin viittaa siihen, mutta itse kun pelaan sekä PC:llä, että xboxilla, niin olen kai jossain määrin puolueeton tämmöisten kinojen suhteen. Tuskin kuitenkaan pelaan samoja pelejä kuin sinä, mua ei oikeen useimmat online-multiplayerit jaksa kiinnostaa. Mutta se, etten pelaa verkossa, ei tarkoita, ettenkö silti voisi harrastaa pelaamista hyvinkin tosissani. Jos viikossa tulee kymmeniä pelitunteja, niin en mä mikään satunnainen pelailijakaan ole.


      • Mietis uudestaan kirjoitti:

        Ei siis voi olla kunnon harrastaja, jos harrastuksesta ei voi luoda uraa? En siis voi olla juoksija jos juoksen sellaista matkaa, jota ei juosta olympialaisissa?

        Tämä tosipelaaja-juttu on mennyt naurettavuuksiin. Myönnän toki omat ennakkoluuloni ps3-pelaajia kohtaan, tuntuu aika nuorelta jengiltä ja ohjaimen kokokin viittaa siihen, mutta itse kun pelaan sekä PC:llä, että xboxilla, niin olen kai jossain määrin puolueeton tämmöisten kinojen suhteen. Tuskin kuitenkaan pelaan samoja pelejä kuin sinä, mua ei oikeen useimmat online-multiplayerit jaksa kiinnostaa. Mutta se, etten pelaa verkossa, ei tarkoita, ettenkö silti voisi harrastaa pelaamista hyvinkin tosissani. Jos viikossa tulee kymmeniä pelitunteja, niin en mä mikään satunnainen pelailijakaan ole.

        Mutta pelaaminen on silti enemmän "casualgamingia" eikä niin vakavaa.


      • Oispa rahaa ps4
        enpo kirjoitti:

        Mutta pelaaminen on silti enemmän "casualgamingia" eikä niin vakavaa.

        Mitä ennakkoluuloja teillä on ps3 pelaajia kohtaan? Itse pelaan siis pääosin ps3, mutta pelaan myös pc, 3ds, psp. Ja luokittelen itseni HC-pelaajaksi, koska pelaan joka päivä ja pelejä mulla on lähemmäs sata ja pelitunteja aivan helvetisti(viikossa aina vähintään 50tuntia pelaan).

        Ja olen siis 18vuotias ja pelaamista harrastanut yli 10vuotta.


      • Mietis uudestaan
        Oispa rahaa ps4 kirjoitti:

        Mitä ennakkoluuloja teillä on ps3 pelaajia kohtaan? Itse pelaan siis pääosin ps3, mutta pelaan myös pc, 3ds, psp. Ja luokittelen itseni HC-pelaajaksi, koska pelaan joka päivä ja pelejä mulla on lähemmäs sata ja pelitunteja aivan helvetisti(viikossa aina vähintään 50tuntia pelaan).

        Ja olen siis 18vuotias ja pelaamista harrastanut yli 10vuotta.

        Älä huoli, seuraavassa sukupolvessa hankitaan taas pleikkari eikä boxia, tuo xbox one on niin lapsiperheiden homma paitsi etteivät ne sitä hanki kun eivät pystyisi mitään tekemään ilman lisämaksuja.

        Luen ehkä liikaa suomi24:sta, täällä näillä jonneilla kun tuppaa olemaan enemmän pleikkareita, mistä sitten nuo ennakkoluulot. Ja kun se ohjainkin on niin pieni, että sopii paremmin lapsen käteen niin siitä on pakko vetää omat johtopäätöksensä. Jos ps4:n ohjaimet ovat paremmat (en ole selvittänyt asiaa), että olisi triggerit eikä nappuloita siellä takana ja ohjain olisi vähän isompi niin olis aika mahti kapine. Toisaalta, samapa tuo kun en kyseisen sukupolven konsoleita ajatellut hankkia vaan siirryn pc-pelaajaksi sitä mukaa kun pelien tekeminen nykyisille konsoleille loppuu.

        Kyllä minäkin tunnen pari 18-vuotiasta (vielä pari kuukautta niillä 19v -kemuhin, mwah), jotka omistavat pleikkarin, mutta siitäkin huolimatta ennakkoluulot ovat tiukassa.


      • Oispa rahaa ps4 kirjoitti:

        Mitä ennakkoluuloja teillä on ps3 pelaajia kohtaan? Itse pelaan siis pääosin ps3, mutta pelaan myös pc, 3ds, psp. Ja luokittelen itseni HC-pelaajaksi, koska pelaan joka päivä ja pelejä mulla on lähemmäs sata ja pelitunteja aivan helvetisti(viikossa aina vähintään 50tuntia pelaan).

        Ja olen siis 18vuotias ja pelaamista harrastanut yli 10vuotta.

        Vaikka kuinka paljon pelasisit voi se silti olla casuaalia, istutaan sohvalla ja naputellaan ohjainta meininkiä. Ei PS3/xbox360 ole pelejä joita voi pelata "vakavasti." Vai kuinka monta eSports tapahtumaa olet nähnyt pelattavan konsolilla
        (pl. tappelupelit)


      • Oispa rahaa ps4
        enpo kirjoitti:

        Vaikka kuinka paljon pelasisit voi se silti olla casuaalia, istutaan sohvalla ja naputellaan ohjainta meininkiä. Ei PS3/xbox360 ole pelejä joita voi pelata "vakavasti." Vai kuinka monta eSports tapahtumaa olet nähnyt pelattavan konsolilla
        (pl. tappelupelit)

        En nyt oikeen hiffaa tota sun vakavasti meininkiä. Siis istutaan koneellakin vaan näppistä naputtelemassa. Ja miten ei voi pelata vakavasti? Ihan samallalailla konsolillakin pelataan ku koneella, eri ohjaimet vain ja grafiikoissa eroa.

        Esportsilla tarkotat varmaan näitä "lanituksia" jossa isoon halliin keräänty ihmisiä koneittensa kanssa, siinä oot ihan oikeessa et niitä ei konsoleilla ole mutta ihan hyvin voi sanoa että pc:llä ei ole E3:sta eli tapahtumaa jossa tutustutaan uusiin konsoleihin ja peleihin.

        Pelitkään ei nykyään eroa mitenkään ku saa noit mmorg:eja konsoleillekkin.


      • Oispa rahaa ps4 kirjoitti:

        En nyt oikeen hiffaa tota sun vakavasti meininkiä. Siis istutaan koneellakin vaan näppistä naputtelemassa. Ja miten ei voi pelata vakavasti? Ihan samallalailla konsolillakin pelataan ku koneella, eri ohjaimet vain ja grafiikoissa eroa.

        Esportsilla tarkotat varmaan näitä "lanituksia" jossa isoon halliin keräänty ihmisiä koneittensa kanssa, siinä oot ihan oikeessa et niitä ei konsoleilla ole mutta ihan hyvin voi sanoa että pc:llä ei ole E3:sta eli tapahtumaa jossa tutustutaan uusiin konsoleihin ja peleihin.

        Pelitkään ei nykyään eroa mitenkään ku saa noit mmorg:eja konsoleillekkin.

        Ei, en tarkoita näitä "lanituksia" vaan eSportsia (Ammattilasitason pelaamista) eli saadaan elanto siitä, että harjoitellaan sitä peliä, ja mennään kansainvälisiin turnauksiin ympäri maailmaa ja turnauksen voittaja saa x määrän rahaa (x= 25 000 - 50 000€ suuremmissa turnauksissa)


      • Oispa rahaa ps4
        enpo kirjoitti:

        Ei, en tarkoita näitä "lanituksia" vaan eSportsia (Ammattilasitason pelaamista) eli saadaan elanto siitä, että harjoitellaan sitä peliä, ja mennään kansainvälisiin turnauksiin ympäri maailmaa ja turnauksen voittaja saa x määrän rahaa (x= 25 000 - 50 000€ suuremmissa turnauksissa)

        Mut eihän ne välttämättä ole tosi-pelaajia tai HC-pelaajia, koska he tekevät sitä ammatikseen eli ne on ammattipelaajia.

        Mun omasta mielestä tosi-pelaaja pelaa useita(kymmeniä) eri pelejä eikä pelkästään samaa 24/7.


      • Oispa rahaa ps4 kirjoitti:

        Mut eihän ne välttämättä ole tosi-pelaajia tai HC-pelaajia, koska he tekevät sitä ammatikseen eli ne on ammattipelaajia.

        Mun omasta mielestä tosi-pelaaja pelaa useita(kymmeniä) eri pelejä eikä pelkästään samaa 24/7.

        IMO taas justiinsa se, että pelaillaan kasuaalisti monia pelejä samaan aikaan on juuro sitä "casual gamingia" kun juuri yhteen pelkiin enemmän keskittyvät, ja joskus jotain muuta pelaavat ovat enemmän niitä hc-pelaajia. Ja et voi väittää ettei StarCraft 2 ammattilaiset ole aika HC-pelaajia.


      • `Gamer` girl
        enpo kirjoitti:

        IMO taas justiinsa se, että pelaillaan kasuaalisti monia pelejä samaan aikaan on juuro sitä "casual gamingia" kun juuri yhteen pelkiin enemmän keskittyvät, ja joskus jotain muuta pelaavat ovat enemmän niitä hc-pelaajia. Ja et voi väittää ettei StarCraft 2 ammattilaiset ole aika HC-pelaajia.

        Vittu ite pelaan päivittäin lähes koko ajan (tiiän, mul on peliongelma) ja monia pelejä löytyy niin koneelta kuin konsoleiltakin. Miten muka voi olla HC-gamer, jos pelaa vain YHTÄ peliä koko ajan. Ite pelaan erilaisia pelejä just sen takia, että mielenkiinto säilyy. Ei kyl yhtään huvittas pelata vaan yhtä koko ajan. Mun mielest HC-pelaaminen on just semmosta että osaa arvostaa erilaisia pelejä ja tietää niistä jotakin. Esim nykyjannut jotka mätkii koko ajan vaan COD:ia ja valittaa et vanhemmat pelit on ihan paskoja vaan grafiikkojensa takia (esim. NES) ei oo HC-gamereita. Itelläkin on erityyppisiä pelejä ja niistä löytyy aina jotakin jokaiseen moodiin.


      • Invader '-_-'
        enpo kirjoitti:

        IMO taas justiinsa se, että pelaillaan kasuaalisti monia pelejä samaan aikaan on juuro sitä "casual gamingia" kun juuri yhteen pelkiin enemmän keskittyvät, ja joskus jotain muuta pelaavat ovat enemmän niitä hc-pelaajia. Ja et voi väittää ettei StarCraft 2 ammattilaiset ole aika HC-pelaajia.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Gamer

        Siinä on teille mitä mitkin pelaajat ovat.

        Nonniin eli siinä lukee ne jotka pelaa rahasta on professional gamer eli ammattipelaaja ja ne jotka pelaa paljon ja yrittää tehdä mahollisimman monta asiaa on hcpelaajia.

        Tosinsanoen sanoisin että tämä 'Oispa rahaa ps4' on tosiaan hcpelaaja ja kenties jopa professionalpelaaja vaikkei rahasta pelaisikaan.


      • Invader '-_-' kirjoitti:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Gamer

        Siinä on teille mitä mitkin pelaajat ovat.

        Nonniin eli siinä lukee ne jotka pelaa rahasta on professional gamer eli ammattipelaaja ja ne jotka pelaa paljon ja yrittää tehdä mahollisimman monta asiaa on hcpelaajia.

        Tosinsanoen sanoisin että tämä 'Oispa rahaa ps4' on tosiaan hcpelaaja ja kenties jopa professionalpelaaja vaikkei rahasta pelaisikaan.

        Koska Wikipedian artikkelit näinkin tieteellisestä asiasta kuin "pelaaja" on ainut luotettava tieto, eikä vaan muutaman henkilön mielipide....
        Ja justiinsa sanoit, että henkilö voi olla ammattilainen saamatta rahaa -.-

        Ja sinulle gamer girl miksi on parempi pelata miljoonaa peliä samaan aikaan, kuin pelaa muutamaa ja yrittää olla hyväkin niissä? Itse ainakin naputtelen "suhteellisen" paljon StarCraftia, ja välillä kasuaalisti Chivalryä, CiV V ja New Vegasia. Ja kyllä tiedän akas paljon peleistä, ja rvostan hyviä pelejä. Tului pelattua aikas paljon erinlaisia pelejä ennen kuin löysin sdtarCraftin. Ja hyvään peliin ei mene mielenkiinto, jos on se kilpailullinen aspekti siinä. Itse en nyt niin kauan ole pelannut StarCraftia, ehkä kaks ja puol vuotta, vähän yli ja takana semmoset 3500 ranked online peliä. Ja jos muka pitää' pelaa miljoonaa peliä, että ielnkinto säilyy, niin miten Etelä-Korealaiset jaksoivat katsoa SC:BW n. 13-14Vuotta Televisiosta, ennen StarCraft 2´tulemista suositummaksi?

        Niin ja miksi pitää korostaa sitä että on tyttö ja pelaa pelejä? Ollakseen jotenkin parempi, haluttavampi, tai jotain muuta? Eikö voi vaan pelata niitä pelejä`


      • `Gamer` girl
        enpo kirjoitti:

        Koska Wikipedian artikkelit näinkin tieteellisestä asiasta kuin "pelaaja" on ainut luotettava tieto, eikä vaan muutaman henkilön mielipide....
        Ja justiinsa sanoit, että henkilö voi olla ammattilainen saamatta rahaa -.-

        Ja sinulle gamer girl miksi on parempi pelata miljoonaa peliä samaan aikaan, kuin pelaa muutamaa ja yrittää olla hyväkin niissä? Itse ainakin naputtelen "suhteellisen" paljon StarCraftia, ja välillä kasuaalisti Chivalryä, CiV V ja New Vegasia. Ja kyllä tiedän akas paljon peleistä, ja rvostan hyviä pelejä. Tului pelattua aikas paljon erinlaisia pelejä ennen kuin löysin sdtarCraftin. Ja hyvään peliin ei mene mielenkiinto, jos on se kilpailullinen aspekti siinä. Itse en nyt niin kauan ole pelannut StarCraftia, ehkä kaks ja puol vuotta, vähän yli ja takana semmoset 3500 ranked online peliä. Ja jos muka pitää' pelaa miljoonaa peliä, että ielnkinto säilyy, niin miten Etelä-Korealaiset jaksoivat katsoa SC:BW n. 13-14Vuotta Televisiosta, ennen StarCraft 2´tulemista suositummaksi?

        Niin ja miksi pitää korostaa sitä että on tyttö ja pelaa pelejä? Ollakseen jotenkin parempi, haluttavampi, tai jotain muuta? Eikö voi vaan pelata niitä pelejä`

        No on itelläni myös lempipelejä, joita pelaan suurimman osan ajasta.
        Mutta omapahan on nimimerkkini ja mulle on yksi paskan hailee et mitä muut ajattelee musta kun pelaan! Jos vituttaa niin paljon ettei saa pelaamisellaan muuten huomiota kun vänkyttää siitä että on niin täydellinen kun pelaa pelkästään tietokoneella niin käypä sukupuolileikkauksessa niin saatpa siitäkin huomiota et oot ihan tyttö.

        http://knowyourmeme.com/photos/489405-internet-fight
        Tää tilanne alkaa muistuttaa kyl tosissaan tota-_-#


      • `Gamer` girl kirjoitti:

        No on itelläni myös lempipelejä, joita pelaan suurimman osan ajasta.
        Mutta omapahan on nimimerkkini ja mulle on yksi paskan hailee et mitä muut ajattelee musta kun pelaan! Jos vituttaa niin paljon ettei saa pelaamisellaan muuten huomiota kun vänkyttää siitä että on niin täydellinen kun pelaa pelkästään tietokoneella niin käypä sukupuolileikkauksessa niin saatpa siitäkin huomiota et oot ihan tyttö.

        http://knowyourmeme.com/photos/489405-internet-fight
        Tää tilanne alkaa muistuttaa kyl tosissaan tota-_-#

        Okei eli ymmärsit väärin. Ei musta ole mitään vikaa siinä että tytöt pelaa vaan siinä että ne "mainostaa" itseään sillä.


      • `Gamer` girl
        enpo kirjoitti:

        Okei eli ymmärsit väärin. Ei musta ole mitään vikaa siinä että tytöt pelaa vaan siinä että ne "mainostaa" itseään sillä.

        En oo yrittänytkään mainostaa. Yritinpähän korjata tilanteen ettei kaikki luule että me tytöt jotka pelaa niin pelaa just jotai saakelin penskojen pelejä.
        Sitäpaitsi mun nimimerkissä on jonkinnäköiset heittomekit sen gamerin ympärillä niin en nyt suoraan oosentään menny kehuskelemaan itteäni gameriksi.


      • `Gamer` girl kirjoitti:

        En oo yrittänytkään mainostaa. Yritinpähän korjata tilanteen ettei kaikki luule että me tytöt jotka pelaa niin pelaa just jotai saakelin penskojen pelejä.
        Sitäpaitsi mun nimimerkissä on jonkinnäköiset heittomekit sen gamerin ympärillä niin en nyt suoraan oosentään menny kehuskelemaan itteäni gameriksi.

        Yleistin, eli tarkoitin kaikkia tyttöjä, jotak pelaavat pelejä, ja mietin miksi pitää"mainostaa" itseään sillä. Ajattelin että sinulla olisi parempi käsitys asiasta.


      • `Gamer` girl
        enpo kirjoitti:

        Yleistin, eli tarkoitin kaikkia tyttöjä, jotak pelaavat pelejä, ja mietin miksi pitää"mainostaa" itseään sillä. Ajattelin että sinulla olisi parempi käsitys asiasta.

        En olekkaan juuri sellainen `gamer girl` jotka imeskelee vaan ohjaimia, ottaa itestään kuvia ja huomiohuorailee sillä. Mä pelaan oikeesti enkä taho eriyishuomiota. piste.


      • `Gamer` girl kirjoitti:

        En olekkaan juuri sellainen `gamer girl` jotka imeskelee vaan ohjaimia, ottaa itestään kuvia ja huomiohuorailee sillä. Mä pelaan oikeesti enkä taho eriyishuomiota. piste.

        En ole vielääkään sanonut niin ._.


      • opettele

        Olipas nyt taas aivovammainen veto. Ainoa oikea alusta on Arch Linux ja koodaat itse pelisi.


    • ps3 player

      Hei `Gamer` girl! Kuinka vanha oot ja voisitko kertoo psn käyttäjänimesi?

      • `Gamer` girl

        Oon 15v (täytän lokakuussa 16). Ei oo nettiä pleikassa ku ääliö isä ei suostu hommaa. -_-# Mut mul on kik jos kiinnostaa... Kik on LUNARshadow97


      • Kuole
        `Gamer` girl kirjoitti:

        Oon 15v (täytän lokakuussa 16). Ei oo nettiä pleikassa ku ääliö isä ei suostu hommaa. -_-# Mut mul on kik jos kiinnostaa... Kik on LUNARshadow97

        Et oo ku pelaat tommosia pikku lapsille tarkoitettuja pelejä


    • 15v

      Tänne hän piti laittaa ''pelejä'' eikä mitäään raketus kommenteja? Ihmiset ei vät tajua pelin ja raketusteksen välisiä asioita -.-

      • JuuEiMulMuuta

        Raketusteksen... :D


    • Full-Rager

      Ei mene minun ymmärrykseeni, että pitää tulla ns. ''valittamaan'', miten ja mitä muut pelaavat tälläiselle palstalle, jossa puhuttiin nimenomaan virtuaalimaailmapeleistä. ''laittakaa kommiin myös pelejä! :)''.

    • Luin tän keskustelun ja tuli hirvee hinku pelata jotain online-peliä...

    • Hmm mietitäämpäs?

      No mä tiedän... Snowhotel.gosupermodel.moviestarplanet,minecraft.aapeli.sims.ja muuta hauskaa ps: oon snow hotellis Sakira ja gosus perhu ja movies Tigulove...


      Lasten pelejä löytyisi kyllä jostain 1001 tyttöjen pelit tai Pelikone?

      • uuu jee!

        :D kiitti


    • Vitut sul.

      mmmmmmm ei mitää alaikäisiä pelejä ny mieti ees oisko mitää parempaa?

    • PelaajaVain

      Näitä mä pelaan(Sulkeissa käyttäjänimeni kyseisissä paikoissa):
      www.animaljam.com (matskuninja)
      www.moviestarplanet.fi (msp väliaika pelaaja)
      www.momio.me (star gold star silver)
      agar.io (Gamerwalrus)
      Ja pelaan muitakin pelejä, mutta tuossa ne tietsikkapelit :D

    • PippaRissanen

      Nyt on mummo hukassa. Lataan (tai siis puhelin lataa eli asentaa whatsappia) ja muistelin että netissä pystyy pelaamaan sokkona vastustajan kanssa. Mieluummin pelaisin scrabbleä lapsenlapseni kanssa. Hän kun tilastojen mukaan tulee olemaan luuseri yliopistossa muuten. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe