Voikohan Singaporessa maksaa Debit kortilla?
Kortit
6
321
Vastaukset
- dbs pankki
ei voi, luottokortti tai käteinen
- Mitkä luottokortit
käyvät ?
- Just kävin
Mitkä luottokortit kirjoitti:
käyvät ?
Mä makselin ihan tavallisella S-Pankin kortilla. Aina varmistuivat siitä, että maksanko debitillä vai VISALLA ja sen mukaan mentiin mitä ilmoitin. PIN siellä naputellaan aivan samalla tavalla kuin kotimaassa.
- Electron toimii
Miksi ette käytä Electronia? Käy kaikkialla ja jokainen kauppa ja kioskista suurempi rafla hyväksyy.
Toki kaikki luottokortit myös Amex, DC, Visa, Master, mutta Electron paljon yleisimmin- ?????
Kiva,että electron käy,Ei viitti kaikkea Visalle laittaa ja käteistä ei oo kiva pitää paljon mukana.Kiitos vastauksesta.
- Kaikki käy
????? kirjoitti:
Kiva,että electron käy,Ei viitti kaikkea Visalle laittaa ja käteistä ei oo kiva pitää paljon mukana.Kiitos vastauksesta.
Kyllä voi Debit puolellakin maksaa,samoin Visa,Master ja Electron käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235618Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891958Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27938
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 75830
- 37724
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723