Tyttöjen kesken

Qma kissa

Vittu. Tyypillistä mun tuuria. Kaikki kaverit meni eri riparille. Ja mä oon täällä tuntemattomien keskellä!
Istuin bussissa matkalla kohti leirikeskusta. Edessä oli reilu viikko yksinäistä tylsyyttä. Matka kesti puolitoista tuntia. Muut kiljuivat, nauroivat ja huusivat. Minä istuin yksin bussin perällä ja tuijotin ohi kiitäviä maisemia.

Perillä leirikeskuksessa meille pidettiin tylsä avajais-info ja toivotettiin siunausta. Mua ei olis voinu vähempää kiinnostaa. Sen jälkeen lähdettiin viemään laukkuja alemmas mökkeihin. Tytöille mökkejä oli varattu neljä. Kaikki juoksivat pää kolmantena jalkana mökeille. Syntyi hälinää, kun kaikki halusivat päästä omien kavereidensa kanssa samaan mökkiin. Minä laahustin viimeisenä perässä. Kiertelin mökistä mökkiin, mutta kaikkialla oli täyttä.
"Sä voit tulla meidän kanssa", sanoi joku, joka yhtäkkiä oli tullut seisomaan eteeni. Nätti tyttö, jolla oli kinuskin väriset, olkapäille ulottuvat hiukset ja ruskeat silmät.
"Joo, meitä ei oo ku kolme", hihkaisi toinen tyttö, joka oli tullut seisomaan brunetin viereen. Tämäkin tyttö oli sievä, hänellä oli vaaleat selkään asti ulottuvat hiukset ja sinivihreät silmät. Luoksemme käveli vielä kolmas tyttö. Hän ei hymyillyt eikä puhunut, vaan katsoi minua tutkiskellen ja pitkään. Hänellä oli tummat silmät ja korpinmustat hiukset, pitkät hiukset ja hän oli minusta jotenkin vielä kauniimpi kuin edelliset tytöt
Sain viimein suuni auki, ja hymyillen sanoin tulevani heidän mökkiinsä mielelläni. Lähdin viemään laukkuani mökkiin. Mökissä oli kylpyhuone, pieni oleskelutila ja kaksi makuuhuonetta, joissa molemmissa oli parisängyt.
"Mun nimi on Anni", kertoi blondi tyttö, "ja toi tossa on Sofia", hän jatkoi viitaten brunettiin.
"Mä olen Ira", mustahiuksinen tyttö puolestaan sanoi, ja hymyili vähän vinosti.
"Mä oon Linda", esittelin itseni.
"Anni ja mä mennään tohon huoneeseen, ottakaa te Linda ja Ira vaik toi toinen", ehdotti Sofia. Ira hymähti ja lähdimme raahaamaan laukkuja huoneisiimme. Kun Ira kääntyi huoneessamme selin minuun, panin merkille miten tiukat valkoiset farkut korostivat hänen persettään, joka näytti tosi muodokkaalta ja hyvältä. Hän otti hupparinsa pois ja näin tarkemmin hänen kroppansa, jota peitti enää musta tuubitoppi. Ira oli todella muodokas ja hänellä oli isot, pyöreät rinnat. Hetkisen ajan minun teki mieli koskettaa hänen muhkeaa pyllyään, mutta riistin ajatukseni muualle. Ira oli kuitenkin huomannut tuijotukseni ja hymyili viekkaasti. Punastuin ja avasin suuni, mutta toiseesta huoneesta kuuluvat Annin ja Sofian kiljahdukset ja naurahdukset rikkoivat kiusallisen hetken. Aloimme purkamaan laukkujamme jutellen kepeästi, kuin äskeistä ei olisi tapahtunut. Pian olikin aika mennä syömään.

10

7363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qma kissa

      Päivällisen jälkeen oli vielä jumalanpalvelus, sitten saunat ja uinti. Onneksi meillä olisi sen jälkeen vapaata koko loppuilta. Menimme mökkeihimme hakemaan pyyhkeet ja vaihtamaan bikinit. Ira ei peitellyt itseään, vaan veti häpeilemättä tiukan mustan toppinsa ja kireät farkkunsa pois paljastaen seksikkäät rintsikat ja stringit. Suuni meinasi loksahtaa auki, Ira näytti vielä kuumemmalta. Katseeni harhaili hänen tisseihinsä, jotka olivat ihanan pyöreät ja kiinteät.
      "No aattelitsä vaan seisoo siinä?" Ira kysyi kulmiaan kohottaen. Sitten hän kääntyi ympäri ja näin vielä paremmin hänen perseensä, joka näytti stringeissä todella seksikkäältä. Käännähdin ympäri posket punaisina, ja aloin kiskomaan vaatteita pois päältä. En tajunnut mikä minuun oli mennyt! En ollut lesbo, enkä koskaan katsellut tyttöjä sillä silmällä. Ira kuitenkin sai minut kiihottumaan, ja aloin kostua jo hänen näkemisestäänkin. Olin käynyt pitkään salilla, ja omakin kroppani oli hyvän ja lihaksikkaan näköinen. Rintani olivat melko isot ja oli minulla jonkunlainen pyllykin. Hiukseni olivat pitkät ja punaiset.

      Menimme saunalle neljästään. Sofia ja Anni olivat myös hyväkroppaisia, vähän hoikempia ja pienirintaisempia kuin Ira ja minä. Saunalla oli muitakin tyttöjä ja juttelimme iloisesti heidän kanssaan. Minulla oli hauskaa, enkä enää harmitellut sitä, etten ollut päässyt kavereitteni kanssa samalle riparille. Uiminen viilensi tunteitani, ja pystyin olemaan Irankin kanssa ilman, että aloin heti kiihottua.

      Saunottuamme lähdimme takaisin mökeillemme. Kuivasimme hiuksiamme Annin hiustenkuivaajalla ja meikkasimme yhdessä. Sofia, Anni ja Ira olivat tosi mukavia, vaikka Ira olikin vähän arvoituksellinen. Sitten menimme vähäksi aikaa omiin huoneisiimme. Minä olin kännykällä facebookissa ja Ira kuunteli kuulokkeilla musiikkia. Luulin jo hänen nukahtaneen. Kello alkoi lähestyä jo yhdeksää. Sitten Ira ehdotti: "Mennään käymää Annin ja Sofian huoneessa."

      Jatkuu..

      • Qma kissa

        "Mikäs siinä", suostuin. Heidän huoneensa ovi oli kiinni. Avasin sen, mutta pysähdyin heti. Anni ja Sofia olivat keskellä huonetta ja suutelivat kiihkeästi. Annin käsi hapuili Sofian toista rintaa, ja Sofia hyväili Annin pillua farkkujen päältä. Näky oli outo, mutta kiihottava. He eivät havahtuneet tulooni. Myös Ira tuli ovelle. Hän ei näyttänyt ollenkaan hämmentyneeltä, vaan käveli vain ohitseni tuhahtaen: "Ette sitten jaksaneey oottaa mua, kiimaset nartut." Sitten hän läpsäisi Sofiaa perseelle. Tämä sai parin havahtumaan toisistaan.
        "Ohoh, ei me huomattu..", Anni soperteli punastellen.
        "No, mukaan vaan, tytöt", Sofia naurahti, vaikka häntäkin nolotti.
        "Kunnon kimppakivaa! Käy mulle", Ira huudahti ja virnisti.
        "Emmä tarkottanu.. Tai no miksei", Sofia sopersi.
        "Oikeesti? En oo ikiin ollu monen tytön kaa", Anni kiljahti, mutta näytti innostuneelta. Minä en osannut kuin tuijottaa kolmikkoa.
        "Anteeks, Linda, jos tää on susta kiusallista!" Anni kiirehti sanomaan huomattuaan ilmeeni.
        "Eeh.. Emmä.. En vaan tienny että ootte lesboja", mumisin. "Vai ootteko?"
        "No Anni ja mä ollaan oltu pari kertaa sillee", Sofia kertoi. Käänsin katseeni Iraan.
        "Oon mä ollu tyttöjen kaa.. Ja poikienkin", Ira tokaisi olkiaan kohauttaen.
        "Sä voit tulla mukaan jos haluat", Anni ehdotti. "Mut jos et halua, ni ei oo pakko. Mut voin sanoo et tyttöjen kesken se on tosi ihanaa!" Muut kaksi nyökkäilivät innokkaasti. Punnitsin vaihtoehtojani. Voisin kävellä vain pois huoneesta tai... Tai sitten voisin jäädä, ja katsoa mitä tapahtuu.
        "Noo... Kerranhan sitä vaan eletään", huokaisin, suljin oven perässäni ja kävelin muiden luo. Ira alkoi suudella Annia kuumeisesti. He takertuivat toisiinsa ja näytti kuin he olisivat kilpaa yrittäneet suudella toisensa hengiltä. Tuijotin heitä, enkä huomannut kun Sofia lähestyi minua. Yhtäkkiä hän painoi huulensa huulilleni ja alkoi suudella minua. En ensin vastannut suudelmaan, ja seisoin jäykkänä paikallani. Sofian kädet alkoivat hyväillä selkääni ja hänen huulensa liikkuivat päättäväisesti. Lipulta rentouduin ja vastasin ujosti suudelmaan. Sofia sai lisää intoa. Aloin suudella häntä varmemmin ja pujotin toisen käteni hänen hiuksiinsa. Suutelimme kiihkeästi ja aloin hitaasti laskea käsiä alemmas, Sofian perseelle. Hyväilin ja puristelin sitä. Sofia kiemurteli minua vasten ja voihkaisi huuliani vasten, sitten hän vei kätensä paitani sisään ja alkoi hyväillä rintojani. Pilluni alkoi jo kostua. Vetäisin Sofian paidan pois ja hän teki saman minun topilleni. Pidimme pienen tauon suudelmasaa ja riisuimme farkkumme ja rintsikat. Myös Anni ja Ira olivat pelkissä stringeissä. Katselimme hetken toisiamme, kaikki neljä.


      • Qma kissa
        Qma kissa kirjoitti:

        "Mikäs siinä", suostuin. Heidän huoneensa ovi oli kiinni. Avasin sen, mutta pysähdyin heti. Anni ja Sofia olivat keskellä huonetta ja suutelivat kiihkeästi. Annin käsi hapuili Sofian toista rintaa, ja Sofia hyväili Annin pillua farkkujen päältä. Näky oli outo, mutta kiihottava. He eivät havahtuneet tulooni. Myös Ira tuli ovelle. Hän ei näyttänyt ollenkaan hämmentyneeltä, vaan käveli vain ohitseni tuhahtaen: "Ette sitten jaksaneey oottaa mua, kiimaset nartut." Sitten hän läpsäisi Sofiaa perseelle. Tämä sai parin havahtumaan toisistaan.
        "Ohoh, ei me huomattu..", Anni soperteli punastellen.
        "No, mukaan vaan, tytöt", Sofia naurahti, vaikka häntäkin nolotti.
        "Kunnon kimppakivaa! Käy mulle", Ira huudahti ja virnisti.
        "Emmä tarkottanu.. Tai no miksei", Sofia sopersi.
        "Oikeesti? En oo ikiin ollu monen tytön kaa", Anni kiljahti, mutta näytti innostuneelta. Minä en osannut kuin tuijottaa kolmikkoa.
        "Anteeks, Linda, jos tää on susta kiusallista!" Anni kiirehti sanomaan huomattuaan ilmeeni.
        "Eeh.. Emmä.. En vaan tienny että ootte lesboja", mumisin. "Vai ootteko?"
        "No Anni ja mä ollaan oltu pari kertaa sillee", Sofia kertoi. Käänsin katseeni Iraan.
        "Oon mä ollu tyttöjen kaa.. Ja poikienkin", Ira tokaisi olkiaan kohauttaen.
        "Sä voit tulla mukaan jos haluat", Anni ehdotti. "Mut jos et halua, ni ei oo pakko. Mut voin sanoo et tyttöjen kesken se on tosi ihanaa!" Muut kaksi nyökkäilivät innokkaasti. Punnitsin vaihtoehtojani. Voisin kävellä vain pois huoneesta tai... Tai sitten voisin jäädä, ja katsoa mitä tapahtuu.
        "Noo... Kerranhan sitä vaan eletään", huokaisin, suljin oven perässäni ja kävelin muiden luo. Ira alkoi suudella Annia kuumeisesti. He takertuivat toisiinsa ja näytti kuin he olisivat kilpaa yrittäneet suudella toisensa hengiltä. Tuijotin heitä, enkä huomannut kun Sofia lähestyi minua. Yhtäkkiä hän painoi huulensa huulilleni ja alkoi suudella minua. En ensin vastannut suudelmaan, ja seisoin jäykkänä paikallani. Sofian kädet alkoivat hyväillä selkääni ja hänen huulensa liikkuivat päättäväisesti. Lipulta rentouduin ja vastasin ujosti suudelmaan. Sofia sai lisää intoa. Aloin suudella häntä varmemmin ja pujotin toisen käteni hänen hiuksiinsa. Suutelimme kiihkeästi ja aloin hitaasti laskea käsiä alemmas, Sofian perseelle. Hyväilin ja puristelin sitä. Sofia kiemurteli minua vasten ja voihkaisi huuliani vasten, sitten hän vei kätensä paitani sisään ja alkoi hyväillä rintojani. Pilluni alkoi jo kostua. Vetäisin Sofian paidan pois ja hän teki saman minun topilleni. Pidimme pienen tauon suudelmasaa ja riisuimme farkkumme ja rintsikat. Myös Anni ja Ira olivat pelkissä stringeissä. Katselimme hetken toisiamme, kaikki neljä.

        "Vaihdetaan", Anni ehdotti ja tuli luokseni. Hän veti minut perässään sängylle ja kaaduimme siihen. Myös Ira ja Sofia liittyivät seuraamme. Änkesimme neljästään parisängylle. Ira alkoi kiihkeästi nuolla Sofian nännejä. Tilaa ei ollut paljon, mutta jotenkin se teki kaikesta kiihottavampaa.
        "Sormeta muah", Anni pyysi voihkaisten. Vedin hänen stringinsä pois. Hän oli aivan märkä. Puristelin hetken hänen rintojaan. Vieressämme Ira nuoli Sofiaa aina vain alempaa Sofian levittäessä jalkojaan ja huohottaessa kovaa. Siirsin käteni Annin pillulle ja hän voihkaisi lujaa. Pyörittelin sormeani hänen klitoriksellaan ja lopulta työnsin yhden sormen hänen sisäänsä. Se upposi tosi helposti, sillä hän oli niin märkä, että oikein valui. Työnsin toisenkin sormen ja aloin liikuttelemaan niitä hänen sisällään.
        "Jooh, jooh, kohta tulee, jatka, jatka, jatka..!" "Nussi mua Linda, kovempaa!" "Jooh, älä lopeta Ira, aahh, ahhh!" Anni ja Sofia voihkivat kuorossa. "Ou mai gaash, ou mai gaash, nyt mä tuun, nyt mä tuun!" Sofia sai orgasmin ja alkoi vavahdella ja voihkia: "Ahh, ah, ahh!" Se taisi olla viimeinen pisara myös Annille, joka alkoi kiljua kiimaisena. Annin pillu sykähteli sormieni ympärillä kun hän tuli rajusti. Sofia ja Anni vaipuivat huohottamaan yhtä aikaa raukeina. He tarttuivat toisiaan kädestä ja näyttivät valmiilta nukahtamaan. Oma pilluni sykki rajusti. Ira katsoi minua taas tutkien. Sitten hän tarttui käteeni ja veti meidät huoneeseemme. Hän sulki oven perässään ja lausui ajatukseni ääneen: "Vittu ku panettaa." En ehtinjt vastata, sillä Ira tukki suuni omalla suullaan. Hän puristi minut tiukasti itseään vasten, ja suuteli rajummin kuin kukaan ikinä.
        "Mä oon nähny miten sä katot mua, Linda", Ira kuiskasi.
        "Mä haluan sua, nainen", sanoin hänelle ja suutelin vurostani häntä. Olin kiimainen. Ira yllättyi, mutta suuteli takaisin. Jos emme olisi olleet stringejä vaille alasti, olisin repinyt mustan tuubitopin riekaleiksi hänen päältään. Ira työnsi minut sängylle ja tuli päälleni.
        "Nussitaan koko yö", hän kuiskasi ja näykkäisi korvaani. Tunnustelin hänen ihanaa, muhkeaa persettään, josta olin haaveillut. Puristelin sitä ja Ira hymisi nautinnosta. Sitten hän alkoi nuolla ja puristella nännejäni, jotka olivat niin kovat että niihin sattui. Hivutin Iran stringejä pois, ja paljastin siistityn karvoituksen ja ihanan näköisen pillun. Ira veti stringini pois ja painoi lantionsa minun lantiotani vasten. Pillumme koskettivat toisiaan. Voihkimme ja huohotimme.
        "Sä oot ihana, Linda", Ira kuiskasi, ja painautui vielä lähemmäs vartaloani.
        "Niin säkin, Ira."

        Jatkuu..


      • Qma kissa
        Qma kissa kirjoitti:

        "Vaihdetaan", Anni ehdotti ja tuli luokseni. Hän veti minut perässään sängylle ja kaaduimme siihen. Myös Ira ja Sofia liittyivät seuraamme. Änkesimme neljästään parisängylle. Ira alkoi kiihkeästi nuolla Sofian nännejä. Tilaa ei ollut paljon, mutta jotenkin se teki kaikesta kiihottavampaa.
        "Sormeta muah", Anni pyysi voihkaisten. Vedin hänen stringinsä pois. Hän oli aivan märkä. Puristelin hetken hänen rintojaan. Vieressämme Ira nuoli Sofiaa aina vain alempaa Sofian levittäessä jalkojaan ja huohottaessa kovaa. Siirsin käteni Annin pillulle ja hän voihkaisi lujaa. Pyörittelin sormeani hänen klitoriksellaan ja lopulta työnsin yhden sormen hänen sisäänsä. Se upposi tosi helposti, sillä hän oli niin märkä, että oikein valui. Työnsin toisenkin sormen ja aloin liikuttelemaan niitä hänen sisällään.
        "Jooh, jooh, kohta tulee, jatka, jatka, jatka..!" "Nussi mua Linda, kovempaa!" "Jooh, älä lopeta Ira, aahh, ahhh!" Anni ja Sofia voihkivat kuorossa. "Ou mai gaash, ou mai gaash, nyt mä tuun, nyt mä tuun!" Sofia sai orgasmin ja alkoi vavahdella ja voihkia: "Ahh, ah, ahh!" Se taisi olla viimeinen pisara myös Annille, joka alkoi kiljua kiimaisena. Annin pillu sykähteli sormieni ympärillä kun hän tuli rajusti. Sofia ja Anni vaipuivat huohottamaan yhtä aikaa raukeina. He tarttuivat toisiaan kädestä ja näyttivät valmiilta nukahtamaan. Oma pilluni sykki rajusti. Ira katsoi minua taas tutkien. Sitten hän tarttui käteeni ja veti meidät huoneeseemme. Hän sulki oven perässään ja lausui ajatukseni ääneen: "Vittu ku panettaa." En ehtinjt vastata, sillä Ira tukki suuni omalla suullaan. Hän puristi minut tiukasti itseään vasten, ja suuteli rajummin kuin kukaan ikinä.
        "Mä oon nähny miten sä katot mua, Linda", Ira kuiskasi.
        "Mä haluan sua, nainen", sanoin hänelle ja suutelin vurostani häntä. Olin kiimainen. Ira yllättyi, mutta suuteli takaisin. Jos emme olisi olleet stringejä vaille alasti, olisin repinyt mustan tuubitopin riekaleiksi hänen päältään. Ira työnsi minut sängylle ja tuli päälleni.
        "Nussitaan koko yö", hän kuiskasi ja näykkäisi korvaani. Tunnustelin hänen ihanaa, muhkeaa persettään, josta olin haaveillut. Puristelin sitä ja Ira hymisi nautinnosta. Sitten hän alkoi nuolla ja puristella nännejäni, jotka olivat niin kovat että niihin sattui. Hivutin Iran stringejä pois, ja paljastin siistityn karvoituksen ja ihanan näköisen pillun. Ira veti stringini pois ja painoi lantionsa minun lantiotani vasten. Pillumme koskettivat toisiaan. Voihkimme ja huohotimme.
        "Sä oot ihana, Linda", Ira kuiskasi, ja painautui vielä lähemmäs vartaloani.
        "Niin säkin, Ira."

        Jatkuu..

        "Voisitsä nuolla mua?" Ira pyysi.
        "Joo, en vaan tiedä osaanko.."
        "Mä voin neuvoo."
        Kierähdimme toisin päin ja Ira levitti jalkojaan. Nuolaisin hänen pilluaan, ja sain vastaukseksi himokkaan voihkaisun. "Just noin." Jatkoin nuolmista kiihdyttäen tahtia, ja välillä imin hänen klittaansa.
        "Nuole, nuole mun vittuu, nuole, joooo, nuole, jooh, jooh, nuole mun pilluu, ah, ihanaa, ihanaa Linda rakas, vittu, tää on niin hyvää, koht tulee, tuun ihan just, mä - ah ah aaAAHHHH!!!!!" Ira sai rajun orgasmin ja tuli naamalleni. Meinasin laueta itsekin hänen pillunsa valuessa naamalleni. Huohottaen hän nojasi tyynyyn takanaan. Toivuttuuaan orkustaan hän katsoi minua ja sanoi: "Kiitti, se oli ihanaa. Mut nyt on sun vuoro!" Sitten Ira nousi sängyltä ja meni laukulleen.
        "Haluun jotain mun sisään!" voihkin. Ira penkoi laukkua hetken ja palasi luokseni mukanaan paksu pinkki glitter-dildo. Pirullisesti virnistäen hän sanoi: "Nyt mä nussin sua tällä ja kovaa!" Ira käänsi minut hellästi mutta varmasti selälleni ja käynnisti värinän. Hän levitti jalkojani ja pyöritteli dildoa hetken aikaa pillunhuulillani.
        "Tuu sisään, tuu jo!" Voihkin. En kestänyt enää kiusoittelua. Mutta Ira ei halunnut tyydyttää minua vielä.
        "Hmm, kerro ensin kuinka kiimassa sä oikeen oot."
        "Oon tosi kiimanen, pane mua nyt! Nussi mua!" Huohotin. Ira kokeili kädellään pilluani.
        "Ohhoh, ollaanpas täällä märkiä. Taidat olla aika kiimanen tyttö, vai mitä? Haluaisitsä tätä dildoa sisälle kiimapilluun?"
        "Joo, nyt, nussi, nussi mun kiimapilluu!"
        "Ota tästä patukkaa sisälle", Ira sanoi ja survaisi dildon sisälleni. Se värisi sisälläni ja Ira alkoi liikutella sitä edestakaisin. Se täytti minut kokonaan.
        "Irah, Irah, pane mua! Jooh, älä lopeta, älä lopeta, just noin, jatka, jopeemmin, nussi nopeemmiin, kovempaa, kovempaah!"
        Ira työnteli dildoa nopeammin, nopeammin, nopeammin, nopeammin..!
        "Tuun ihan just, mä tuun, mä tuun!" Sain huudettua, ja sitten tulin. Laukesin rajusti ja huusin niin kovaa, että koko leirintäalue varmasti kuuli. Ira veti dildon pois sisältäni. Hän tuli viereeni ja veti peiton päällemme. Vartalomme painuivat kiinni toisiinsa. Nukahdin melkein heti, Ira vieressäni.


      • n3ll1
        Qma kissa kirjoitti:

        "Voisitsä nuolla mua?" Ira pyysi.
        "Joo, en vaan tiedä osaanko.."
        "Mä voin neuvoo."
        Kierähdimme toisin päin ja Ira levitti jalkojaan. Nuolaisin hänen pilluaan, ja sain vastaukseksi himokkaan voihkaisun. "Just noin." Jatkoin nuolmista kiihdyttäen tahtia, ja välillä imin hänen klittaansa.
        "Nuole, nuole mun vittuu, nuole, joooo, nuole, jooh, jooh, nuole mun pilluu, ah, ihanaa, ihanaa Linda rakas, vittu, tää on niin hyvää, koht tulee, tuun ihan just, mä - ah ah aaAAHHHH!!!!!" Ira sai rajun orgasmin ja tuli naamalleni. Meinasin laueta itsekin hänen pillunsa valuessa naamalleni. Huohottaen hän nojasi tyynyyn takanaan. Toivuttuuaan orkustaan hän katsoi minua ja sanoi: "Kiitti, se oli ihanaa. Mut nyt on sun vuoro!" Sitten Ira nousi sängyltä ja meni laukulleen.
        "Haluun jotain mun sisään!" voihkin. Ira penkoi laukkua hetken ja palasi luokseni mukanaan paksu pinkki glitter-dildo. Pirullisesti virnistäen hän sanoi: "Nyt mä nussin sua tällä ja kovaa!" Ira käänsi minut hellästi mutta varmasti selälleni ja käynnisti värinän. Hän levitti jalkojani ja pyöritteli dildoa hetken aikaa pillunhuulillani.
        "Tuu sisään, tuu jo!" Voihkin. En kestänyt enää kiusoittelua. Mutta Ira ei halunnut tyydyttää minua vielä.
        "Hmm, kerro ensin kuinka kiimassa sä oikeen oot."
        "Oon tosi kiimanen, pane mua nyt! Nussi mua!" Huohotin. Ira kokeili kädellään pilluani.
        "Ohhoh, ollaanpas täällä märkiä. Taidat olla aika kiimanen tyttö, vai mitä? Haluaisitsä tätä dildoa sisälle kiimapilluun?"
        "Joo, nyt, nussi, nussi mun kiimapilluu!"
        "Ota tästä patukkaa sisälle", Ira sanoi ja survaisi dildon sisälleni. Se värisi sisälläni ja Ira alkoi liikutella sitä edestakaisin. Se täytti minut kokonaan.
        "Irah, Irah, pane mua! Jooh, älä lopeta, älä lopeta, just noin, jatka, jopeemmin, nussi nopeemmiin, kovempaa, kovempaah!"
        Ira työnteli dildoa nopeammin, nopeammin, nopeammin, nopeammin..!
        "Tuun ihan just, mä tuun, mä tuun!" Sain huudettua, ja sitten tulin. Laukesin rajusti ja huusin niin kovaa, että koko leirintäalue varmasti kuuli. Ira veti dildon pois sisältäni. Hän tuli viereeni ja veti peiton päällemme. Vartalomme painuivat kiinni toisiinsa. Nukahdin melkein heti, Ira vieressäni.

        Aivan hämmästyttävän hyvä :) kirjoita ihmeessä lisää.


      • To-Si-Hy-Vä
        Qma kissa kirjoitti:

        "Voisitsä nuolla mua?" Ira pyysi.
        "Joo, en vaan tiedä osaanko.."
        "Mä voin neuvoo."
        Kierähdimme toisin päin ja Ira levitti jalkojaan. Nuolaisin hänen pilluaan, ja sain vastaukseksi himokkaan voihkaisun. "Just noin." Jatkoin nuolmista kiihdyttäen tahtia, ja välillä imin hänen klittaansa.
        "Nuole, nuole mun vittuu, nuole, joooo, nuole, jooh, jooh, nuole mun pilluu, ah, ihanaa, ihanaa Linda rakas, vittu, tää on niin hyvää, koht tulee, tuun ihan just, mä - ah ah aaAAHHHH!!!!!" Ira sai rajun orgasmin ja tuli naamalleni. Meinasin laueta itsekin hänen pillunsa valuessa naamalleni. Huohottaen hän nojasi tyynyyn takanaan. Toivuttuuaan orkustaan hän katsoi minua ja sanoi: "Kiitti, se oli ihanaa. Mut nyt on sun vuoro!" Sitten Ira nousi sängyltä ja meni laukulleen.
        "Haluun jotain mun sisään!" voihkin. Ira penkoi laukkua hetken ja palasi luokseni mukanaan paksu pinkki glitter-dildo. Pirullisesti virnistäen hän sanoi: "Nyt mä nussin sua tällä ja kovaa!" Ira käänsi minut hellästi mutta varmasti selälleni ja käynnisti värinän. Hän levitti jalkojani ja pyöritteli dildoa hetken aikaa pillunhuulillani.
        "Tuu sisään, tuu jo!" Voihkin. En kestänyt enää kiusoittelua. Mutta Ira ei halunnut tyydyttää minua vielä.
        "Hmm, kerro ensin kuinka kiimassa sä oikeen oot."
        "Oon tosi kiimanen, pane mua nyt! Nussi mua!" Huohotin. Ira kokeili kädellään pilluani.
        "Ohhoh, ollaanpas täällä märkiä. Taidat olla aika kiimanen tyttö, vai mitä? Haluaisitsä tätä dildoa sisälle kiimapilluun?"
        "Joo, nyt, nussi, nussi mun kiimapilluu!"
        "Ota tästä patukkaa sisälle", Ira sanoi ja survaisi dildon sisälleni. Se värisi sisälläni ja Ira alkoi liikutella sitä edestakaisin. Se täytti minut kokonaan.
        "Irah, Irah, pane mua! Jooh, älä lopeta, älä lopeta, just noin, jatka, jopeemmin, nussi nopeemmiin, kovempaa, kovempaah!"
        Ira työnteli dildoa nopeammin, nopeammin, nopeammin, nopeammin..!
        "Tuun ihan just, mä tuun, mä tuun!" Sain huudettua, ja sitten tulin. Laukesin rajusti ja huusin niin kovaa, että koko leirintäalue varmasti kuuli. Ira veti dildon pois sisältäni. Hän tuli viereeni ja veti peiton päällemme. Vartalomme painuivat kiinni toisiinsa. Nukahdin melkein heti, Ira vieressäni.

        Kirjoita mitä seuraavana yönä tapahtui...


      • Tosi hyvä juttu.
        Niin riparilla tapaa kaikkia kivoja kavereita.


    • lisää!

      Jatkoa? Jooko?

    • :DD

      aivan mahtavaa tykkäsin lisää!

    • aaaaaaaaaah33

      Sitten tulin mä naisope ja kukin kaikkia,pikkunarttuja,straponilla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe