Ei suhdetta kiitos

L-naikkonen

Ettiikö kaikki lesbot seurustelusuhdetta
täältä? Itse haluaisin löytää jonkun jonka
kanssa harrastaa seksiä ja kaikkee muuta
kivaa.
Teen sen selväksi aina mutta jossain vaiheessa
tulee tunteet mukaan ja homma menee puihin.
Oonko ainoa joka ajattelee näin.
Oon kohta 40v. lesbo jostain muualta kuin Stadista.

13

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepskukkuu333

Etsi samanlainen jolla kaikki tunteet ovat navan alapuolella.

• Kokeilunhalunen

No sinähän voisit alkaa "opettajaksi" kokeilijalle....? ;)

• In brave

Minä en meinannut mitään ettiä täältä seurustelusuhdetta :D.Mielummin pysyn pidemmäksi sinkkuna ilman muuta.Oon yli 30 jo,mutta miksi minua haittaisi :).En ole stadista kutenkin.

• L-naikkonen

Ei kiinnosta olla "opettaja "
        In brave ihminen kuullostaa sopivalta.
        Koskas nähtäis? ;)

• onnea yritykselle

Toivotonta. Jos on seksiä, ja vielä kohtuu hyvää, niin ei naiset usko, ettei tässä seurustella. Ei vaikka suoraan sanoo, että me ei olla pari, eikä meistä tule tämän enempää. Sitten kun ilmoitat, että oon tavannut toisen, ja lopetan tämän, kun yks nainen kerrallaan on hyvä määrä, niin kyllä alkaa huuto ja sättiminen. En tajua.

• vanhinammattikunniaa

Eli eikös tällöin maksullinen seksi olisi paikallaan; ei kai kukaan normaali nainen laita itseään likoon ilman tunteita.

Te voisitte perustaa maksullisen lesbojen pisneksen, niin silloin ei kukaan odota eikä luule enempää.
      Yleensä huorat eli prostituoidut pystyvät täysin tunteettomaan seksiin kenen kanssa tahansa . En mitenkään moralisoi, se on ihan ok mutta pitää kertoa että kyseessä on prostituutio. Kannatan oikeasti vapaata prostituutiota mutten vapaata seksiä, koska silloin toinen saa aina ilmaiseksi.

Jos maksat mulle noin 50-100 euroa seksistä niin voisin innostua!

Kerrankin hyvä pisines, akoille sitä mitä ne haluaa korvausta vastaan. Teidän täytyy muistaa kun käytätte näitä naisia hyväksenne, sopiva korvaus on silloin paikallaan sille jota käytätte, onnea yritykselle ja l-naiselle.

• eiku menoks

just noin ! seksisuhteet on paljon rehellisempiä kuin se höpinä rakkaudesta . niin kauan kuin kynnet lentää kattoon lemmiskellessä ollaan kimpassa ja sit heippa .

• L-naikkonen

Ihmeellisesti lähti jollain lapasesta tämä keskustelu.
        Rahaa nyt ei kannata sekoittaa mihinkään.
        Onko se niin kamalaa jos haluaa sekstailla
        ja pitää hauskaa ilman tunteita.
        Kaikki kun ei halua suhdetta.
        Ehkä joskus löydän naisen/naisia jotka
        elää/ajattelee samoin tavoin.
        Ehkä jo tänään.

• vanhaammatikunniaan
        L-naikkonen kirjoitti:

Ehkä jo tänään.

Ei se niin kamalaa ole mutta vain silloin kun kumpikin tietää mistä on kyse.

Vaikka kuinka sanoisit naiselle että tämä on sitten molemminpuolinen seksisuhde, se toinen ihastuu ja odottaa enemmän.

Tästä syystä selvä prostituutio on rehellisempää, maksat käteisellä ja se toinen ei odota mitään muuta.

Ja baarissa voit sit heti ehdottaa maksullista seksiä niin kenenkään aika ei mene hukkaan koska tietää mistä kyse. Ei tarvii paremmin tutustua, kysyt vain hei paljonko maksaa?

Mä etsin oikeaa ystävää ja törmään vain kaltaisiisi , siksi tää vähän kolahtaa. Mulle ehdotellaan kolmen kimppaa, ryhmäseksiä miesten kaa ja vaikka mitä.
        L-naikkoselle prostituutio on rehellisin ratkaisu.

• 16+14
        L-naikkonen kirjoitti:

Ehkä jo tänään.

Mäkin haluaisin vaan seksikumppanin. Mut ei taida täältäpäin semmoista löytyä. P-savo

• menkää muualle
        vanhaammatikunniaan kirjoitti:

Ei se niin kamalaa ole mutta vain silloin kun kumpikin tietää mistä on kyse.

Vaikka kuinka sanoisit naiselle että tämä on sitten molemminpuolinen seksisuhde, se toinen ihastuu ja odottaa enemmän.

Tästä syystä selvä prostituutio on rehellisempää, maksat käteisellä ja se toinen ei odota mitään muuta.

Ja baarissa voit sit heti ehdottaa maksullista seksiä niin kenenkään aika ei mene hukkaan koska tietää mistä kyse. Ei tarvii paremmin tutustua, kysyt vain hei paljonko maksaa?

Mä etsin oikeaa ystävää ja törmään vain kaltaisiisi , siksi tää vähän kolahtaa. Mulle ehdotellaan kolmen kimppaa, ryhmäseksiä miesten kaa ja vaikka mitä.
        L-naikkoselle prostituutio on rehellisin ratkaisu.

Samoin. Törmään usein näihin, että ehdotetaan kolmen kimppaa, pelkkää seksisuhdetta, seksiä miesten kanssa jne. Sitten näitä myös löytyy pilvin pimein, että esitetään kiinnostunutta ja mukamas yritetään tutustua jne., mutta todellinen tarkoitus on vaan saada seksiä (ja useimmiten siis tarkoituksena on vain hakea seksiä siksi yhdeksi ja ainoaksi illaksi, tarkemmin sanottuna siis yöksi eli muutamaksi tunniksi) ja sitten aamulla sanotaan heipat tai hyvästit. Baarissa vois ihan rehellisesti (siis nämä, jotka etsivät pelkkää seksiä, ei mitään muuta) sanoa suoraan, että haluaa vain pelkkää seksiä, ei seurustelua, niin en turhaan aikaa tuhlaisi heihin ja toisaalta se olisi molempia kohtaan rehellisempää.

Itselleni nämä yhden illan seksijutut ja ylipäätänsä pelkät seksisuhteet ovat pelkkää ajanhukkaa, joten en halua olla missään tekemisissä niiden kanssa. Eikä todellakaan voi mistään tunteellisuudesta puhua jos on tuntenut tunnin tai kaksi jos sitäkään, täysin tunteetonta seksiä (joten ymmärrän hyvin jos joku täällä vertaa sitä maksulliseen seksiin ja olen samaa mieltä, asema on rehellisempi jos molemmat tietävät missä mennään).

Tuohon alkuperäiseen kysyykseen, etsiikö lesbot seurustelusuhdetta tältä palstalta. Minusta näyttää siltä, että hyvin moni etsii jotain täältä, joko seurustelusuhdetta tai pelkkää seksiä, vaikka tämä on keskustelupalsta ei mikään senssipalsta. Suomi24Treffit, Iskurit, Lupiinideitit ja CityDeittijutut ovat täynnä ilmoituksia, varsinkin eräät nimeltä mainitsettomat ovat täynnä juuri pelkkiä seksinhakuilmoituksia, miksi ette sieltä hae seuraa?Siellä niitä kaltaisianne pelkkiä seksin vonkaajia löytyy pilvin pimein.

• onnea yritykselle

Hei kuulkaas nyt, en minäkään ilman tunteita ole ollut liikkeellä, enkä sellaista seksiä haluaisikaan. Kysymys on siitä, ettei ollut RAKKAUS-tunteita. Välittämistä ja ystävyyttä kyllä, mutta jos ei rakasta, niin minkä sille voi. Ei fuckbuddyt toisilleen mitään maksele.

• L-naikkonen

Just niin,fuckbuddyt tietää missä mennän.
        Ekassa viestissäni kerroin että etsin ystävää
        kenen kanssa voi harrastaa seksiä mutta myös
        siis ihan ystävää kaikkeen tekemiseen,ei pelkkää
        seksiä. Kunhan rakkaustunteet pysyvät sivussa
        ja tilaa jää kaveritunteille ja tapaamiset silloin
        kun siltä tuntuu,molemmin puolin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe