Talvella lomalle Egyptiin

Niilin risteilylle

Tekisi mieli lähteä Egyptiin talvella tai esim. maaliskuussa. Mutta kaikki ovat peruneet matkat sinne. Googlailin vähän ja löysin yhden matkatoimiston joka tekee matkoja esim. Istanbulin kautta. Mitä mieltä ootte, uskaltaako lähteä? Kauankohan lentojen vaihtoihin menee?

www.muinaisenegyptinmatkat.fi

21

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääseehän sinne reittilennolla ja varaamalla hotellin netin kautta , Itsekin olen jo katsellut ko vaihtoehtoa Hurghadaan haluaisin matkustaa lokakuu-joulukuun paikkeilla . Uskaltaa lähteä jos ei Kairoon juuri halua mennä niin muualle kyllä.Katselin lentoja jo , vaihtoväli on tunnista -3 tuntiin ainakin , mutta suh edullisestikin löytyy jos ei ihan halua viikonloppuna lentää.

      • ekita66

        Hei! Mistä löytyy reittilentoja Hurghadaan!!


      • Sailuska
        ekita66 kirjoitti:

        Hei! Mistä löytyy reittilentoja Hurghadaan!!

        Turkis airlinesillä lennän syyskuussa.


      • ekita66 kirjoitti:

        Hei! Mistä löytyy reittilentoja Hurghadaan!!

        Löytyy reittilentoja kun googlettaa lennot hurghadaan , vertaile hintoja on tosi paljon eri hintaisia eikä viikonloppuna tietenkään kannata lentääkään. Esim meno-paluu Helsinki -Hurghada löytyy hintaa hiukan yli 400 euroa ja hotellin saa tosi halvalla .
        Tsemppiä hakuihin ja mukavaa matkaa jos aiot sinne lähteä. Minäkin aikeissa.


      • karim842002@hotmail.
        ekita66 kirjoitti:

        Hei! Mistä löytyy reittilentoja Hurghadaan!!

        tickets !!


      • moh+u
        ekita66 kirjoitti:

        Hei! Mistä löytyy reittilentoja Hurghadaan!!

        Katso www.supersaver.fi sekä www.poptravel.fi

        kyllä löytyy lentoja monella hinnalla


    • pauliina801

      Näyttääpä olevan vielä matkat myynnissä Fritidsresor:n sivuillaki (Ruotsin Finnmatkat)....

      • wait you

    • Sinne siis!

      Me ollaan jouluksi ja uudeksi vuodeksi menossa. Matkaporssi.fi:n kautta otettiin lennot ja Istanbulissa 4h vaihto. Vähän yli 300e/hklö tuli lennoille hintaa.

      • pauliina421

        Meillä kans lennot hiihtolomalle varattuna Istanbulin kautta. Sama hinta oli, vähä jännittää mikä tilanne siellä on silloin. Mutta pääseehän sieltä reittilennolla joka päivä pois jos tilanne menee pahaksi :)


    • ei tarvi takas tulla

      Toivottavasti jäätte sinne

    • 28x...

      Eniten minua ihmetyttää se ettei paikalliset asukkaat ole palstalla vähättelemässä vaaroja ja kutsumalla tervetulleeksi heidän turvaparatiisiinsa.

      Kyllä nyt jo pitäisi hälytyskellojen soida tyhmimpienkin Egypti- fanien korvissa.

      Älkää ihmeessä menkö maahan misä aivan oikeasti voitte kuolla juuri nyt!

    • uskalikko

      Turkish Airlines lentää Istanbulin kautta Hurghadaan. Itsellä ainakin mieli halajaa lämpimään ja ystävää tapaamaan. Paikallisten kertoman perusteella lomakohteissa on rauhallista ja itse uskallan lähteä. Jokainen toki tekee itse omat valintansa.

    • 11+7

      Vein juuri eilen ystävättäreni Turkish Airlines'in lennolle: Hki-Istanbul-Hurghada.
      Flying to Egypt available as of 30.09.2013. Details see at www.condor.com.
      Siis Charter-lentoyhtiö Saksasta avaa suoran yhteyden Hurghadaan nyt 30.9.13.

      • uskalikko

        tarkoitatko että condor avaisi suoran yhteyden helsingistä? en ainakaan vielä löytänyt tällaisia lentoja. osaatko kertoa joutuiko ystäväsi hankkimaan viisumin etukäteen vai saako sen ostaa maahan mentäessä?


    • 11+7

      Condor lentää Saksasta esim Frankfurt-Hurghada. Koneenvaihto siis Saksassa. Lentoja järjestää esim Ebookers, Seat24 ym ym
      Turkish Airlines Hki-Ist-Hrg edestakas hinta on n 450€
      Viisumin saa kentältä Hurghadaan saapuessa.

      • uskalikko

        olen nyt aikeissa varata itselleni turkish airlinesin lennot hurghadaan. tämä kuitenkin vähän jännittää, koska en ole koskaan lentänyt niin, että joutuisin vaihtamaan konetta. olisinkin todella kiitollinen, jos ystäväsi voisi antaa minulle muutamia neuvoja siitä kuinka minun pitäisi matkan aikana toimia. toivottavasti tämä onnistuu, eikä tuota liikaa vaivaa! kiitos :)


    • 28x...

      Miksi ihmeessä haluatte mennä paikkaan missä voitte kuolla kuten myös lapsenne?
      Etsikää rauhallinen lähikohde, niitä riittää. Kreikan saaristot ovat upeita, hintataso nyt kohtuullinen.
      Olen oikeasti huolissani ihmisten turvallisuudesta, olen kokenut Thaimaan tsunamin, se oli hirveää mutta sitä ei voinut ennakoida. Egyptin tulevat kauheudet sen sijaan voi ja sinne ei pidä mennä jos rakastatte lähimmäisiänne!

    • KM-U

      Itse on menossa juuri Istanbulin kautta. Vaihto on n. 2 tuntia ja kun Suomesta saapuu kone samaan terminaaliin kuin mistä se kone lähtee Hurghadaan niin kyllä tuo aika riittää.

      Liput jo valmiina-

      • uskalikko

        tänään nyt sitten myös varasin liput. täytyy vaan toivoa ettei ennen matkaa sattuisi mitään suurempia kahinoita etteivät lentokenttää sulje..... kovasti jo tekee mieli lähteä lämpimään :)


    • Tallinnasta pääsee

      Suorat lomalennot koko talven Tallinnasta, ainakin Novatours niminen yhtiö tekee ja on iso luotettava firma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe