Nuorelle lisätuloa

Ole nopea

Sinä alle 25-vuoden joka kaipaat oikeasti ja kipeästi lisätuloa. Työ helppoa koulutus tehtävää jonka oppii äkkiä ja voi käyttää omaa luovuutta. Palkka 15-30e tunti voit ansaita työpäivällä yli 160e eikä tarvitse myydä tai markkinoida mitään. Olethan valmis työhön kuin työhön ja extra etu jos olet hyvän näköinen ja p.pohjanmaalta myös muualta ota yhteys [email protected]

6

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläOtaYhteyttä

Ei piru, ala on seksi vai huumeet?

Yksi asia on varmaa, "työhaastattelun" jälkeen heräät jonkun vanhan miehen kellarista.

• Tyttö1996

Olen ollu ko-taholla töissä ja sain kyllä kohtuu korvauksen, ei kyllä kovin vaikeaa hommaa ole, eikai valitse pätevyyden vaan ulkoisten piirteiden kautta. Sain maksettua hänen ansiosta rästi vuokran.

• Nikotaus
        Tyttö1996 kirjoitti:

Olen ollu ko-taholla töissä ja sain kyllä kohtuu korvauksen, ei kyllä kovin vaikeaa hommaa ole, eikai valitse pätevyyden vaan ulkoisten piirteiden kautta. Sain maksettua hänen ansiosta rästi vuokran.

Yllätyin todella että ei ollut huijari vaikka ei pitkä työ ollutkaan niin kannatti. Kiitos sinulle ! Niko. N

• Chan chan
        Nikotaus kirjoitti:

Yllätyin todella että ei ollut huijari vaikka ei pitkä työ ollutkaan niin kannatti. Kiitos sinulle ! Niko. N

Olisko työtä tarjolla 18.11

• ei tsiisus

Ja aloittaja itse vastaa omaan ilmoitukseen.

• idiootti2

Hahaha! Voi herranjestas. Kai nyt kaikki huomaa, että alottaja itse vastaa omaan ilmoitukseensa!? Sama kirjoitustyyli ja -virheet...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe