Hei,
meillä sekarotuinen pentukoira, jolla corgin isot korvat. Toinen terhakasti pystyssä, toinen ajoittain lurpsahtaa. Voisiko heikompaa korvaa tukea jotenkin? Pentu nyt 5,5 kk. Kokemuksia?
Korvan tukeminen
Lurpsista
2
147
Vastaukset 2
- Koiran muonaa
Kokeile vaihtaa hieman ravintorikkaampaa ruokaa. Meillä alkoi sillä nousta vahvasti molemmat korvat. Esim. Golden Eagle tai 1st choice, ziwipeak...
- Lurpsista
Kiitos vastauksesta. Olin itsekin ajatellut tuota. Ostinkin tosi vahvaa penturuokaa M&M:stä. Pennun viimeinen vauvakulmahammas myös irtosi. MIkä lie auttanut, mutta nyt ovat molemmat korvat pysyneet pystyssä viime päivät. Komea poika, vaikka monen rodun sekoitus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598