Iso ja kaunis

:-)

Olen iso ja kaunis nainen. Painoa reilusti yli 100kg:a ja pituuttaa suomalaisen naisen keskimitta. Niin, olen lihava. En kuitenkaan sen huonompi kuin muutkaan. En ole ruma, en epäsiisti, en kouluttamaton, en ahne. Olen minä. Rehevä Rubens-nainen.

Aion myös pysyä omana itsenäni. Jos laihdun, niin hyvä, jos en, niin hyvä. Pääasia on, että itse hyväksyn itseni. Olen myös terve. Ei korkeaa verenpainetta, ei kolesteroli kuin omiksi tarpeiksi, ei diabetesta. Liikun (käyn salilla), harrastan, tapaan ystäviä ja tuttuja. Minulla on siis elämässäni kaikki se, mitä tasapainoiseen elämään tarvitaan. Miksi sitten haluatte, että muuttuisin?

En ole myöskään trolli. Me ihmiset olemme erilaisia. Sinä tuollainen, minä tällainen. Jokaisella on paikkansa täällä, myös minulla isolla ja kauniilla naisella.

20

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On paljon miehiä joiden mielestä ylipainoinen pyöreä nainen on todella seksikäs ja kaunis.

Mikään ei ole ihanampaa kuin ylipainoinen nainen jolla on pehmeä, pyöreä maha, ei häpeile omaa painoaan / mahaansa ja omaa hyvän itsetunnon Ai että kun tuollaisen löytäisi tyttöystäväksi.

Kiva että hyväksyt itsesi, se on tärkeintä elämässä ja ei kannata kuunnella muiden mielipiteitä. Sinulla on juuri oikea asenne :)

• fabro

Miksi lihavuus on asia josta ei tarvi kuunnella muiden mielipiteitä ja saa tyytyväisenä olla lihava ? Kysyn siis mielenkiinnosta, en vittuillakseni. Oon monesti miettiny miks toisten juomiseen, tupakoimiseen, pelaamiseen yms puututaan toisten taholta niin kärkkäästi.

Itse olen sitä mieltä että jokainen tyylillään, mutta sen sois olevan kaikilla elämän aloilla.

• Pussipäässä

On paljon pervoja miehiä jonka mielestä ylipainoinen nainen on kaunis. Jotkut tykkää muös kakkaamisleikeistä srksin aikana. Normaalimies tykkää urheilullisista ja hyväopaisista naisista vaikka kulahtaneen ja lösähtäneen vaimonsa edessä muuta väittävätkin. Samoin myös naiset pitävät urheilullisista miehistä mutta kaikilla ei ole tietenkään varaa valita kedon kauneinta kukkaa kun on itse sen näköinen että pitäs kulkee kaduilla pussi päässä:)

• Nainen93

Iso ei voi olla koskaan kaunis!

• Perversio yleisessä puheessa tulkitaan joksikin kielteiseksi tai likaiseksi asiaksi. Pervesioon liitetään pakkomielle johonkin seksuaaliseen toimintaan, jota ilman ei saa seksuaalista tyydytystä. Väittäisin että lähes kaikilla, jotka pitävät ylipainoisista tai lihavista naisista, tämä ei toteudu. Useimmat lihavista naisista pitävät myös muunlaisista naisista.

Asetat normaalimiehen määritelmän omien mieltymyksiesi mukaan. Minä taas väitän että on paljonkin normaalimiehiä, jotka eivät koe laihojen treenattujen naisten olevan seksuaalisesti erityisen haluttavia. Minä kuulun siihen ryhmään. En pidä valtavan lihavista naisista, enkä siitä jos naisen maha on valtava. Mutta seksuaalisesti kiihottavalla naisella on pulleat reidet ja lihava pyöreä takapuoli. Vatsassa saa olla pyöreyttä kunhan naisen muodot ovat yhä naiselliset niin että takapuoli on selkeästi uumaa leveämpi. Pienet määrät selluliittia eivät vähennä naisen kiinnostavuutta ollenkaan.

Nyt ajattelet itseksesi: Ei, tuo ei ole normaalia, koska minun mielestäni se on inhottavaa. Monen muun mielestä taas kysymyksessä on ihana asia. Ihmisen seksuaalisuus liittyy lisääntymiseen ja silloin mies luontaisesti kokee kaikkia hedelmällisyyden merkkejä omaavan naisen kiihottavaksi. Evoluutio on kehittänyt miehelle taidon nähdä hedelmällisyyden merkkejä - miehet jotka rakastelevat hedelmättömän naisen kanssa eivät saa jälkeläisiä. Selkeimpiä merkkejä ovat sopiva ylipaino jolloin naisella riittää vararavintoa raskausaikaan ja imettämiseen, sopiva ikä ja myös naisen kehon mittasuhteilla on myös merkitystä (olen jonkin tiedelehden artikkelista lukenut naisen hedelmällisyyden ja kehon mittasuhteiden yhteydestä, mutta empä tähän hätään muista mitä se on).

En minä pahoita mieltäni, enkä koe kenenkään seksuaalisia mielihaluja vääräksi niin kauan kuin seksiä harrastetaan omasta ja partnerin halusta, eikä toinen osapuoli ole alaikäinen. Aikaisemmasta kirjoittamastani poiketen on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka haluavat seksiä mikä ei voi johtaa lisääntymiseen. Jotkut pitävät rakastelusta hyvin iäkkäiden ihmisten kanssa, jotkut samaa sukuolta olevien kanssa esimerkkeinä. Mikä on perversion tai epänormaaliuden raja, se ei kiinnosta minua. Ihmiset saavat toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluavat, kunhan eivät tee toiselle mitään väärää.

• yskittää niin vitust
        d_ram kirjoitti:

Perversio yleisessä puheessa tulkitaan joksikin kielteiseksi tai likaiseksi asiaksi. Pervesioon liitetään pakkomielle johonkin seksuaaliseen toimintaan, jota ilman ei saa seksuaalista tyydytystä. Väittäisin että lähes kaikilla, jotka pitävät ylipainoisista tai lihavista naisista, tämä ei toteudu. Useimmat lihavista naisista pitävät myös muunlaisista naisista.

Asetat normaalimiehen määritelmän omien mieltymyksiesi mukaan. Minä taas väitän että on paljonkin normaalimiehiä, jotka eivät koe laihojen treenattujen naisten olevan seksuaalisesti erityisen haluttavia. Minä kuulun siihen ryhmään. En pidä valtavan lihavista naisista, enkä siitä jos naisen maha on valtava. Mutta seksuaalisesti kiihottavalla naisella on pulleat reidet ja lihava pyöreä takapuoli. Vatsassa saa olla pyöreyttä kunhan naisen muodot ovat yhä naiselliset niin että takapuoli on selkeästi uumaa leveämpi. Pienet määrät selluliittia eivät vähennä naisen kiinnostavuutta ollenkaan.

Nyt ajattelet itseksesi: Ei, tuo ei ole normaalia, koska minun mielestäni se on inhottavaa. Monen muun mielestä taas kysymyksessä on ihana asia. Ihmisen seksuaalisuus liittyy lisääntymiseen ja silloin mies luontaisesti kokee kaikkia hedelmällisyyden merkkejä omaavan naisen kiihottavaksi. Evoluutio on kehittänyt miehelle taidon nähdä hedelmällisyyden merkkejä - miehet jotka rakastelevat hedelmättömän naisen kanssa eivät saa jälkeläisiä. Selkeimpiä merkkejä ovat sopiva ylipaino jolloin naisella riittää vararavintoa raskausaikaan ja imettämiseen, sopiva ikä ja myös naisen kehon mittasuhteilla on myös merkitystä (olen jonkin tiedelehden artikkelista lukenut naisen hedelmällisyyden ja kehon mittasuhteiden yhteydestä, mutta empä tähän hätään muista mitä se on).

En minä pahoita mieltäni, enkä koe kenenkään seksuaalisia mielihaluja vääräksi niin kauan kuin seksiä harrastetaan omasta ja partnerin halusta, eikä toinen osapuoli ole alaikäinen. Aikaisemmasta kirjoittamastani poiketen on olemassa suuri joukko ihmisiä, jotka haluavat seksiä mikä ei voi johtaa lisääntymiseen. Jotkut pitävät rakastelusta hyvin iäkkäiden ihmisten kanssa, jotkut samaa sukuolta olevien kanssa esimerkkeinä. Mikä on perversion tai epänormaaliuden raja, se ei kiinnosta minua. Ihmiset saavat toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin haluavat, kunhan eivät tee toiselle mitään väärää.

Voisitko kirjoittaa tiivistelmän viestistäsi, mieluiten muutamaan lauseeseen? Ei tuollaista romaania kukaan jaksa lukea loppuun

• bbw on bbw

Voi jessus että te jaksatte idiootit tästä asiasta vääntää. Eikö oo parempaa tekemistä, kuten vaikka menette rakastelemaan itse omaa täydellistä kroppaanne.

• bbwlove

Itse tahtoisin naisen, joka nauttii lihomisesta ja ehkä myös lihottamisesta. En ole trolli vaan rehellisesti feeder/feedee.

• miesssssssssssss

no hyi vittu joku valas mee mereen polskimaan

• Olipa kauniisti sanottu mukamas "miessssssssssss".

• ladylotta

Te jotka omasta mielestänne olette ns. täydellisiä, olette tosi elämässä epä onnistujia. Surkeita ja ehkä alkoholisteja. Yksinäisiä ja varattomia, ehkä eronneita.
      Se kun on niiiin helppoo täällä kirjoittaa omasta täydellisyydestään. HAH!
      Itse olen hyvin vähän pyöreä aikuinen nainen joka on tosi tyytyväinen tällä hetkellä elämään. En arvostele muita, jokainen on omana itsenään hyvä ihminen. Hauskaa vappua:)

• Anteeks mitä

"En arvostele muita" Mitä vittua sitten nyt teit? XD Voi luoja.

• kunto

Kumpa löytäisin Sinut terveet elämäntavat ja hyvän itsetunnon omaavan kunnostasi huolehtivan NAISEN. N.N

• Onnea vaan.

Oot varmaan aika nuori vielä.
      Kyllä ne diapetekset ja nivelvaivat tulee viimeistään nelikymppisenä...

• Länkisääri

Onko kaikilla lihavilla ihmisillä pihtikintut? Ainakin noissa painonpudotusohjelmissa näyttää olevan.

• adonis3

No kauneus on kyllä todellakin katsojan silmässä, ainaki sun omassas. 100kiloa? Hyi helvetti miten lihava olet!

• Likistellään

Kuullostat tasapainoiselta ja seksikkäältä naiselta. Ihanaa, kun on sellaisiakin naisia, jotka huolehtivat itsestään, eivätkä siitä, pitääkö 110% miehistä kroppaasi täydellisenä... Laihat naiset tietävät sisimmässään, että anoreksia ei ole seksikästä!
      Kyllä naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni!
      Tanssitaanko ensin?

• kiitos ei

Ikävä rikkoa sun kiva kupla, mutta tosiasia on, että ylipainoinen ihminen on oikeasti valtaväestön mielestä todella vastemielisen näköinen. Se osoittaa epäterveellisiä elämäntapoja, itsekontrollin puutetta ja piittamattomuutta toisista ihmisistä, kun annetaan itselle lupa näyttäytä julkisella paikalla niin pahassa kunnossa - kyllä, ulkonäkö on toisen huomioimista. Ja toinen ikävä tosiasia(sinun kannalta) on, että kaikki hoikat ei ole anorektisia, vaan suurin osa heistä on todellakin terveitä ja he omaavat terveet elämäntavat, hyvän itsekontrollin ja he eivät harrasta tunnesyömistä, mikä johtaa lihomiseen. Hoikka ihminen on kaunis.

Anoreksia ei ole seksikästä mutta ei myöskään se toinen äärilaita. Mieti enskerralla mitä kirjoitat.

• sairasta touhua

Näytät myös kammottavaa esimerkkiä nuoremmille, oletko ajatellut sitä? Pikkulapset pursuavat kuin pullataikina ja sinä kerrot heille että se on ihan ok, vielä ollaan terveitä ja rehevä on kaunista. Hyvä jos olet sujut itsesi kanssa, mutta elät silti kuplassa joka tulee puhkeamaan ennemmin tai myöhemmin, luultavasti ennemmin. Vaikea ymmärtää miksi kukaan oikeasti haluaisi elää lihavana ja asettaa itsensä alttiiksi niin suurelle riskille sairastua erilaisiin sairauksiin. Ja sen lisäksi kannustaa muita samaan?

Asenteesi on lapsen terveydelle todella vaarallista. Minä kannustan lapsiani liikkumaan ja haluan pitää heidät terveenä.

• läski kiihottaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe