Koira sai napatuksi possun kyljyksistä, joista oli lihat syöty pari kypsää luuta ja rouskutti ne menemään. Onko vaarallista?
Koira syö raakaruokaa muutenkin eli on tottunut luun syöjä, muta kypsänä ei tietenkään ole luita saanut.
Koira on keskikokoinen n. 18 kg painava koira ja vuoden ikäinen.
Koira söi pari luuta kypsennetyistä possun kyljyksistä
4
4860
Vastaukset
- 15+7
Ei ole vaarallista
- niin ??????
Mitä sitten ? Onhan koira luita rouskutellut sekä raakana että kypsänä, viimeisten vuosituhanten aikana.
- huolissaan3
Ei käynyt onneksi mitenkään. Nimimerkille niin ?????: Luonnonkoirat vapaana eivät todellakaan ole syöneet kypsiä luita vaan luut raakana ja niin ne tulisi kotikoirillekin antaa. Kypsät luut liuskoittuvat teräviksi tikuiksi ja voivat repiä mahaan ja suoleen haavoja. Ne voivat myös jäädä tukkeeksi koiran suolistoon, jolloin tarvitaan suolihuuhtelu tai jopa leikkaus.
Onneksi meidän karvaturrille ei käynyt kuinkaan, eikä se kerinnyt syödä montaa luuta.
- rusettirinta
Ja vielä Nimimerkki niin ?????, sian luita ei saisi antaa koirille ollenkaan, edes raakana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049