Olen nuori, normaalipainoinen neitonen Savosta. Etsin sponsoria. Laita alas sähköpostiosoitetta, jos olet kiinnostunut.
Nuori nainen etsii sponsoria Savon alueelta
15
2583
Vastaukset
- stadinRahamies
Laita oma meilisi - haiskahtaa kusetukselta.
Kerro mitä savolainen nainen, miten paljon palvelet 40 eurolla ?- Sponsoriakiitos
40 eurolla pyyhin pelkästään perseeni
- sdaksajksajkdsaj
Sponsoriakiitos kirjoitti:
tai jos mä pyyhin sun p erseen 40 eurolla ? nuohotakin voin...
sanoppas sun oikea hinta ja se meiliOsoite - kiitos.. - savolaismuijatsucks
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ? - rahamies auttaa
savolaismuijatsucks kirjoitti:
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ?hei kaikki persaukiset 100e h tarjoan?
- puhtausonhyvä
Onhan sekin jo jotain, ettei konvehti kurkkaa pakaroitten välistä.
- sponssi39
[email protected] laita postia tulemaan
täällä ois nuori mies 25v. voin sponssata mielellään:) laita viestiä [email protected]
- reilukorvaus
Miten olisi siivouskeikka sillointällöin, touhuaisit pikkuhepenissä kiltin isännän seuratessa sivummalla..?
- tampereen alue
missäpäin olisi siivouskeikkaa,sinä reilukorvaus? Tuo ajatus houkuttaa...hmmm...ottaisitko minut vasten pöytää...reilu kolmikymppinen blondi kyselee...
- Rivoviro
- sitamina
Tässä : [email protected]
Minkälainen sponssaus on mielessäsi :-) ? - jories
hei. etsin neitiseuraa ! olen varakas sekä mukava 40v herrasmies helsingistä! ps: ota yht [email protected]
- Anonyymi
Moikka,olet etsimässä sponsoria.Olen kiinnostnut laita postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59918- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863