Olen nuori, normaalipainoinen neitonen Savosta. Etsin sponsoria. Laita alas sähköpostiosoitetta, jos olet kiinnostunut.
Nuori nainen etsii sponsoria Savon alueelta
15
2787
Vastaukset
- stadinRahamies
Laita oma meilisi - haiskahtaa kusetukselta.
Kerro mitä savolainen nainen, miten paljon palvelet 40 eurolla ?- Sponsoriakiitos
40 eurolla pyyhin pelkästään perseeni
- sdaksajksajkdsaj
Sponsoriakiitos kirjoitti:
tai jos mä pyyhin sun p erseen 40 eurolla ? nuohotakin voin...
sanoppas sun oikea hinta ja se meiliOsoite - kiitos.. - savolaismuijatsucks
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ? - rahamies auttaa
savolaismuijatsucks kirjoitti:
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ?hei kaikki persaukiset 100e h tarjoan?
- puhtausonhyvä
Onhan sekin jo jotain, ettei konvehti kurkkaa pakaroitten välistä.
- sponssi39
[email protected] laita postia tulemaan
täällä ois nuori mies 25v. voin sponssata mielellään:) laita viestiä [email protected]
- reilukorvaus
Miten olisi siivouskeikka sillointällöin, touhuaisit pikkuhepenissä kiltin isännän seuratessa sivummalla..?
- tampereen alue
missäpäin olisi siivouskeikkaa,sinä reilukorvaus? Tuo ajatus houkuttaa...hmmm...ottaisitko minut vasten pöytää...reilu kolmikymppinen blondi kyselee...
- Rivoviro
- sitamina
Tässä : [email protected]
Minkälainen sponssaus on mielessäsi :-) ? - jories
hei. etsin neitiseuraa ! olen varakas sekä mukava 40v herrasmies helsingistä! ps: ota yht [email protected]
- Anonyymi
Moikka,olet etsimässä sponsoria.Olen kiinnostnut laita postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911906IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3607999Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933253Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982278Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562239Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin561116Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803