Olen nuori, normaalipainoinen neitonen Savosta. Etsin sponsoria. Laita alas sähköpostiosoitetta, jos olet kiinnostunut.
Nuori nainen etsii sponsoria Savon alueelta
15
2527
Vastaukset
- stadinRahamies
Laita oma meilisi - haiskahtaa kusetukselta.
Kerro mitä savolainen nainen, miten paljon palvelet 40 eurolla ?- Sponsoriakiitos
40 eurolla pyyhin pelkästään perseeni
- sdaksajksajkdsaj
Sponsoriakiitos kirjoitti:
tai jos mä pyyhin sun p erseen 40 eurolla ? nuohotakin voin...
sanoppas sun oikea hinta ja se meiliOsoite - kiitos.. - savolaismuijatsucks
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ? - rahamies auttaa
savolaismuijatsucks kirjoitti:
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ?hei kaikki persaukiset 100e h tarjoan?
- puhtausonhyvä
Onhan sekin jo jotain, ettei konvehti kurkkaa pakaroitten välistä.
- sponssi39
[email protected] laita postia tulemaan
täällä ois nuori mies 25v. voin sponssata mielellään:) laita viestiä [email protected]
- reilukorvaus
Miten olisi siivouskeikka sillointällöin, touhuaisit pikkuhepenissä kiltin isännän seuratessa sivummalla..?
- tampereen alue
missäpäin olisi siivouskeikkaa,sinä reilukorvaus? Tuo ajatus houkuttaa...hmmm...ottaisitko minut vasten pöytää...reilu kolmikymppinen blondi kyselee...
- Rivoviro
- sitamina
Tässä : [email protected]
Minkälainen sponssaus on mielessäsi :-) ? - jories
hei. etsin neitiseuraa ! olen varakas sekä mukava 40v herrasmies helsingistä! ps: ota yht [email protected]
- Anonyymi
Moikka,olet etsimässä sponsoria.Olen kiinnostnut laita postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808