Olen nuori, normaalipainoinen neitonen Savosta. Etsin sponsoria. Laita alas sähköpostiosoitetta, jos olet kiinnostunut.
Nuori nainen etsii sponsoria Savon alueelta
15
2685
Vastaukset
- stadinRahamies
Laita oma meilisi - haiskahtaa kusetukselta.
Kerro mitä savolainen nainen, miten paljon palvelet 40 eurolla ?- Sponsoriakiitos
40 eurolla pyyhin pelkästään perseeni
- sdaksajksajkdsaj
Sponsoriakiitos kirjoitti:
tai jos mä pyyhin sun p erseen 40 eurolla ? nuohotakin voin...
sanoppas sun oikea hinta ja se meiliOsoite - kiitos.. - savolaismuijatsucks
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ? - rahamies auttaa
savolaismuijatsucks kirjoitti:
sponssia tää muija haluu, ja 40 euroa ei ole mitään ?
Onko hän valmis siis antamaan jotain rahan eteen ?
Siis sponsoroitni olis ilmaisavustusta, ja ilmaset 40 euroo ei oo mitään...
Onko tämä savon tyttö kenties antamassa jotain vastapalvelusta ?hei kaikki persaukiset 100e h tarjoan?
- puhtausonhyvä
Onhan sekin jo jotain, ettei konvehti kurkkaa pakaroitten välistä.
- sponssi39
[email protected] laita postia tulemaan
täällä ois nuori mies 25v. voin sponssata mielellään:) laita viestiä [email protected]
- reilukorvaus
Miten olisi siivouskeikka sillointällöin, touhuaisit pikkuhepenissä kiltin isännän seuratessa sivummalla..?
- tampereen alue
missäpäin olisi siivouskeikkaa,sinä reilukorvaus? Tuo ajatus houkuttaa...hmmm...ottaisitko minut vasten pöytää...reilu kolmikymppinen blondi kyselee...
- Rivoviro
- sitamina
Tässä : [email protected]
Minkälainen sponssaus on mielessäsi :-) ? - jories
hei. etsin neitiseuraa ! olen varakas sekä mukava 40v herrasmies helsingistä! ps: ota yht [email protected]
- Anonyymi
Moikka,olet etsimässä sponsoria.Olen kiinnostnut laita postia [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289