Olen huomannut n.8vuotiaassa nöffi nartussani omituisia piirteitä. Se on alkanut pyytää ruokaa jatkuvasti, ja jos lasken sen ulos ovesta (omakotitalomme pihan ympärillä aita) se ei lähde minnekkään vaan pyörähtää ympäri ja tulee takaisin sisään. Jos olen kerennyt laittaa oven kiinni,se alkaa vinkumaan lähes ulvomaan,jotta pääsee sisälle. No ruokailu nöffilläni on ollut vain 1kerran päivässä,ja illalla makkarat. Nykyään se on jonkin aikaa syönyt 2krt päivässä,ja silti ilmestyy aina makuuhuoneestamme keittiön ovelle. (Koira asuu lähes koko päivän sisällä,nukkuen.) Koirani liikkuu aika vähän,ja viihtyy ulkona jos isäntä (isäni) on myös ulkona. Minun kanssani se ei viihdy kuin ehkä 15minuuttia. Koira on myös lyönyt monia kertoja päänsä. Sen näössä ei ole vikaa,mutta se säheltää ja usein ei huomaa esim. hyllyä. Voiko syy olla päänsä lyömisessä vaiko dementia?
Nöffilläni dementia?
white.snow
1
124
Vastaukset
- Huhhhuhuu
nöffit syö kyllä just tasan niin paljon, kun niille antaa ruokaa jos se vaan on hyvää...
Kuulostaa kyllä ihan tyyppilliseltä 8v nöffiltä ja tuo säheltäminen on nöffeillä ihan normaalia, pennusta lähtien.
Sinuna en olisi huolissaan, mutta jos koira selkeästi vaikuttaa kipuilevalta/ sairaalta, vie lääkärille näytille, mutta dementiaa ei kyllä tarvitse miettiä! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554172Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182751- 1402603
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152063- 151513
- 1061374
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581088- 931047
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028