Eli Joo.. Tuo on hetero omien sanojensa mukaan Mut se tykkää kävellä
Mun kans kaupungilla käsi kädes ja solukämpäs sohvasängyllä makoillaa usein ihan kii toisissamme :)
Ja siis kyl mäkin oon vähän ihastunu tähän tyttöön ja se kyl tietää et oon lesbo, miten tästä ny pitäs jatkaa, rauhas omal tahdillaa?
sain heteron ihastumaan muhun.. :)
8
556
Vastaukset
- dream17
Jos hän kerran pitää läheisyydestäsi, hän voi olla kiinnostunut/ tai kiinnostuu mahdollisesti sinusta pian. Edetkää rauhassa:)
Minä ja oma tyttöystäväni olimme myös alunperin ystäviä, eikä meistä kumpikaan ollut koskaan seurustellut naisen kanssa, emmekä ole aiemmin tiedostaneet , että olisimme naisista kiinnostuneita. Rakastuimme , ja nyt olemme olleet muutaman vuoden yhdessä. Ja olen huomannut, että muutkin naiset kiinnostavat, miehiä en enää halua:) Lycka till! - aavistus
todennäköisesti hän on kiinnostunut läheisyydestä, ei sinusta. :/
näitä löytyy. - tyttöneeen
Hyvä, mut oo varovainen.
Ite seurustelin puoloista vuotta tytön kanssa, joka sanoi sitä ennen olevansa hetero. Rakastui muhun ihan täysillä. Mutta suhde alkoi olla loppua kohden ihan hirveää paskaa. Ja hän halusin minun käyttävän poikien vaatteita ja sanoi minulle että "sä oot tän suhteen maskuliininen osapuoli", mikä satutti, sillä se kertoi minulle selvästi hänen miehentarpeestaan. Hänestä myöskin oli parempi, etten meikannut. Nyt hän on palannut miehiin.
Yksi heterotyttö tahtoi kerran heilastella kenssani ja panna, sitten petti pojan kanssa ja jätti minut. Sanoi haluavansa munaa - f4ck
sä olet koko aika vähän tuuliajolla tän asian kanssa, miksi ihmeessä? Jos sä kerta olet ihastunut ja tunnet häntä kohtaan orastavia ihania tunteita niin jatkat samaan malliin. Hyvinhän teillä toi homma etenee.
Jos sä taas ajattelet että wau, heteromimmi ihastu suhun!!! Olet pikkaisen harhaillut niistä aidoista tunteista siihen että jokin sussa haluaa nähdä mihin asti se suhde menee. Vähän kuin kävelisit jännityksen vuoksi heikoilla jäillä ja koitat kuinka pitkälle jää kestää.
Mitä mä olen lukenut sun näitä aiheeseen liittyviä aloituksia niin en usko että olet ihastunut ihmiseen vaan siihen että se on ainoa ihminen koko pohjanmaalla joka tulee siihen lähelle. Sä vain olet jännityksestä ja innostuksesta piukeena ja sanot näitä tunteita ihastumiseksi.
Miten tuosta jatkat, luultavasti te kävelette käsikkäin vielä ja olette vierekkäin solussanne. Sitten kännissä läpäl pussaatte ja jotain sähellystähän siinä on kanssa. Ei näitä kannata mitenkään koittaa ohjailla, ihan vaaraton koko juttu. En usko että tuossa kumpikaan tulee satuttamaan itseään vaikka homma tyssäisi noihin asetelmiin tai menis vielä yhden pysäkin eteenpäin.
Joten nauti ja elä hetkessä. Ei sen kummempaa tarvi aina olla mielessä.- ?mitä
Mitä aloituksia?
- whats the point
"Sait" heteron ihastumaan itsees? Mitähän kaikkea teit sen eteen että hetero ihastui suhun. Ja onks se se pointti et sait hänet ihastumaan itsees, varsinkin kun heterosta kyse. Onneks olkoon.
- se olin minä
niin, sitä ollaan myös 50/50/%sitä ja tätä. tai vain osittain sitä tai tätä.
moni ei tiedä että on osittain homo tai lesbo vasta kun 10-v aviossa ollleena.
tunnen yhden 1970 luvulta kun kertoi että on paha ola tavallisissa miesten vaatteissa, kun laittoi värikkäät vaatteet olo helpottui, oli vaan kaikkien silmätikku kun asui pikkiukaupungissa, ei voinut muuttaa kun oli pieni maapaikka ja tuottava yritys.
Sitten kun pääsi eläkkeelle, hän ja puoliso muutti isoon kaupunkiin, v 2011, lapset ovat jo tietysti pois kodista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648