Husbackankuja 4 Vantaa?

TA-asumisoikeus

Onkos joku "kohtalotoveri" tehnyt sopimuksen ensi kesänä eli 2014 valmistuvasta uudiskohteesta Vantaan Kaivokselassa? Me otettiin kolmio 75 m2. Onhan tuossa kova hinta eli se asumisoikeusmaksu korkea plus kuukausivastike yli nykyisen vuokramme kaksiosta.

Rakentajafirma on NCC. Onkohan millainen firma tekemään työnsä eli pukkaako hyvää vai täyttä sekundaa? Suurin syy muutollemme on äänieristys-toiveet eli toive siitä että uusissa kerrostaloissa olisi äänieristys parempi ja asukkaiksi valikoituisi vähemmän ns. sossun häirikköporukkaa.

6

2191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8\5

Tosi hyvä rakentaja. Olen asunut vuoden NCC:n rakentamassa talossa ja olen tosi tyytyväinen. Ei mitään valittamista äänieristyksessäkään.

• onnonnon

Sain kaksion sieltä mutta jätin ottamatta korkean kk-maksun takia. Kivalla paikalla talo kyllä on.

• italialainen

Kysyppä kuule mestareilta että onko ollut mm italiaSta valmiista vessakoppielementeistä mitään ongelmaa...?? Mitähän sanoo..

• Anonyymi

Onko noi Husbackan kylppärit siis valmismoduuleita jotka vaan pultataan asuntoon? Semmosia oli 70 luvulla peltisinä ddr-slummeissa.

• susisekunda

Älä herranjumala niihin koppeihin muuta, niissä italian kylppäreissä ei muuta ku ongelmia siellä. huonot vesieristeet, viemärit perskaadolla jne...

• Anonyymi

Mikä italiankylppäri?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe