Mulla on nyt ekaa kertaa iPad jossa on 3G ja en oikeen ymmärrä että mistä saan tähän SIM kortin, pitääkö siis hankkia joku liittymä? Mikä olis halpa tälläinen?
iPad ja sim kortti?
6
601
Vastaukset
Pitää hankkia jos sinulla ei ole ennestään sellausta.
Esim Saunalahdella olisi hyviä liittymiä tarjolla: https://kauppa.saunalahti.fi/#!/nettiliittymat/mobiililaajakaista- asiantuntija4
Joo liittymä pitää hankkia tai sitten käytät puhelimessasi mahdollisesti olevaa nettijakoa. Mikäli tabletti otetaan vain harvoin tai ei ollenkaan wlan -verkon kantamattomiin mukaan niin omaa liittymää ei välttämättä ole järkeä hankkia eikä tietysti ostaa koko 3G -versiotakaan.
- 1stMacFinn
Mieti nyt kumpi liittymä kannattaa ottaa, halpa vai sellainen, joka toimii siellä missä sitä tarvitset.
Mulla oli lankalaajakaistan hintaan sisältynyt DNA:n SIM, mutta kun se meni mahdottomaksi eli hitaaksi mökillä (eli missä sitä eniten käytän, ka 0,4 megaa) ja samalla Soneran liittymä iPhoneen lykkää 7 megaa niin sitten vaihdoin Soneran myös iPadiin.
Eli minä otin mieluummin toimivan kuin halvan.- Kalakkuna
Ei kauas jää oma dna mokkula mökillä metsän keskellä, toimii kaikissa laitteissa mokkulan wlan jaolla.
Kotikaupugissa taas pääsen siihen 25megan nopeuteen n.50ms. pingillä.
Eli ihan paikasta on kiinni ja tukiasemista, ei liittymästä. - 1stMacFinn
Kalakkuna kirjoitti:
Ei kauas jää oma dna mokkula mökillä metsän keskellä, toimii kaikissa laitteissa mokkulan wlan jaolla.
Kotikaupugissa taas pääsen siihen 25megan nopeuteen n.50ms. pingillä.
Eli ihan paikasta on kiinni ja tukiasemista, ei liittymästä.On se sillai siitä liittymästä kiinni. Jos yhdellä operaattorilla on paikassa X 0,36 megan yhteys ja toisella 13,36 niin siihen nopeampaan ei pääse käsiksi väärän operaattorin liittymällä.
Tuo 7 megaa on se mitä Sonera lupaa sopparissa mun puhelimelle, ei maksimi siellä. Tuo 13 on se mihin iPad Soneran liittymällä mökillä pääsee.
- PPAP2
juu vainen. suosittelen soneraa jos reissaat sen pädin kanssa. sauniskin on suhteellisen OK. DNA on mielestäni muka operaattori, mutta ei takerruta siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078