Kerokaans miten olette onnistuneet saamaan eläkepaprut..Mulla valituskierros menossa..ei tunnu pääsevän edes määräaikselle kuntotustuelle..
Kevan eläkekeläiset
3
211
Vastaukset
- propelihattu
kerro hieman tarkemmin, minkä takia olet hakemassa eläkettä.
- taistellut
Keva on tunnetusti "hankala" Sieltä eläkkeen saaminen on lottovoitto. Itse taistelin aikanaan viisi vuotta ja kun eläkelaskelmat tulivat, olivat ne väärin, tappiokseni yyli 100 euroa. Jouduin itse selvittämään virheen ja vasta sen jälkeen Keva "löysi" saman asian papereistaa.
Mitään neuvoa en osaa antaa, muuta kuin vain erittäin hyviä lääkärinlausuntoja. Kun päätös tulee, ei kannta valittaa, vaan asia uudestaan vireille jollain pikku muutoksella, jos mahdollista.
Lykkyä tykö - sekavat vaivat
No on melkoisen pitkä projekekti jos noin kauan saa yrittää..:( Vaivoja on siis ihan diagnosoituja ja on ollut jo 4v sairastelua..ja haettiin määräaiksta kuntotustukea..Köyhät ja sairaat kyykkyyn ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161