Olen aina vihannut suurintaa osaa nuorista ja tulen aina vihaamaan. Koska suurin osa nuorista kaipaa nöyryyttävän turpaan vedon. Niillä ei oo muuta kun kusta aivoissa. Terveisin 91
Olen 91
11
122
Vastaukset
Nuorison vihaaminen on näköjään yleistä täällä suomi24:ssä. Mites on vihaatko kaikki nuoria ihmisiä? Myös sellaisia jotka auttavat kaikkia ihmisiä, ovat hyviä koulussa ja urheilevat paljon?
- Olen 91
En tunne yhtäkään epäitsekästä nuorta. Urheilu on merkityksetön seikka minulle. En ole niin pinnallinen
- Et ole
Millään tavalla parempi ihminen vaikka ulkonäkösi olisi kohdallaan. Jos olet kurja ihminen ulkonäkösi ei estä minua halveksimasta sinua.
- V*tun ihmiset
Oletkos yhtään itse parempi ku muut ihmiset ja kerro miten?
- Olen 91
Minulla ei ole tarvetta vittuilla pahoittaa toisten mieltä. Ellei minulle ole näin yritetty tehdä. En ole ikinä kiusannut ketään. Minulla on selkeät käsitykset oikeasta ja väärästä. Pyrin kohtelemaan ihmisiä reilusti paitsi silloin kun kyseinen henkilö vaikuttaa kusipäältä.
- 86v nuorten hakkaaja
Tykkäät hakata varmaan lasten lasten lapsiasi? Terveisin kovis pappa 86v
- 445451
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
- thug pappa 187
445451 kirjoitti:
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
- pertti 12w
thug pappa 187 kirjoitti:
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
- Olen 91
pertti 12w kirjoitti:
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
- Kuningas rotu
Olen 91 kirjoitti:
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
mutta mä olen paras! revi siitä pappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897