Olen aina vihannut suurintaa osaa nuorista ja tulen aina vihaamaan. Koska suurin osa nuorista kaipaa nöyryyttävän turpaan vedon. Niillä ei oo muuta kun kusta aivoissa. Terveisin 91
Olen 91
11
127
Vastaukset
Nuorison vihaaminen on näköjään yleistä täällä suomi24:ssä. Mites on vihaatko kaikki nuoria ihmisiä? Myös sellaisia jotka auttavat kaikkia ihmisiä, ovat hyviä koulussa ja urheilevat paljon?
- Olen 91
En tunne yhtäkään epäitsekästä nuorta. Urheilu on merkityksetön seikka minulle. En ole niin pinnallinen
- Et ole
Millään tavalla parempi ihminen vaikka ulkonäkösi olisi kohdallaan. Jos olet kurja ihminen ulkonäkösi ei estä minua halveksimasta sinua.
- V*tun ihmiset
Oletkos yhtään itse parempi ku muut ihmiset ja kerro miten?
- Olen 91
Minulla ei ole tarvetta vittuilla pahoittaa toisten mieltä. Ellei minulle ole näin yritetty tehdä. En ole ikinä kiusannut ketään. Minulla on selkeät käsitykset oikeasta ja väärästä. Pyrin kohtelemaan ihmisiä reilusti paitsi silloin kun kyseinen henkilö vaikuttaa kusipäältä.
- 86v nuorten hakkaaja
Tykkäät hakata varmaan lasten lasten lapsiasi? Terveisin kovis pappa 86v
- 445451
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
- thug pappa 187
445451 kirjoitti:
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
- pertti 12w
thug pappa 187 kirjoitti:
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
- Olen 91
pertti 12w kirjoitti:
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
- Kuningas rotu
Olen 91 kirjoitti:
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
mutta mä olen paras! revi siitä pappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,212021Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.821861Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e661797MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131563Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4851429Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11424Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481217Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351079Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.721058Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu21957