Olen aina vihannut suurintaa osaa nuorista ja tulen aina vihaamaan. Koska suurin osa nuorista kaipaa nöyryyttävän turpaan vedon. Niillä ei oo muuta kun kusta aivoissa. Terveisin 91
Olen 91
11
134
Vastaukset
Nuorison vihaaminen on näköjään yleistä täällä suomi24:ssä. Mites on vihaatko kaikki nuoria ihmisiä? Myös sellaisia jotka auttavat kaikkia ihmisiä, ovat hyviä koulussa ja urheilevat paljon?
- Olen 91
En tunne yhtäkään epäitsekästä nuorta. Urheilu on merkityksetön seikka minulle. En ole niin pinnallinen
- Et ole
Millään tavalla parempi ihminen vaikka ulkonäkösi olisi kohdallaan. Jos olet kurja ihminen ulkonäkösi ei estä minua halveksimasta sinua.
- V*tun ihmiset
Oletkos yhtään itse parempi ku muut ihmiset ja kerro miten?
- Olen 91
Minulla ei ole tarvetta vittuilla pahoittaa toisten mieltä. Ellei minulle ole näin yritetty tehdä. En ole ikinä kiusannut ketään. Minulla on selkeät käsitykset oikeasta ja väärästä. Pyrin kohtelemaan ihmisiä reilusti paitsi silloin kun kyseinen henkilö vaikuttaa kusipäältä.
- 86v nuorten hakkaaja
Tykkäät hakata varmaan lasten lasten lapsiasi? Terveisin kovis pappa 86v
- 445451
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
- thug pappa 187
445451 kirjoitti:
Itse ilmeisesti et tykkää yhdys sanojen oikein kirjoituksesta.
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
- pertti 12w
thug pappa 187 kirjoitti:
Et siis kiellä väitettä? Tästä tulee poliisi juttu.
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
- Olen 91
pertti 12w kirjoitti:
Yoyo yolo swaag!! LoL omg stfu umad yolo!!!
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
- Kuningas rotu
Olen 91 kirjoitti:
Olen parempi ette mahda sille yhtään mitään.
mutta mä olen paras! revi siitä pappa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2659392Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52811Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2272001Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051940- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1291357Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40848