Elikkäs olen 17vuotias poika minulla ei ole kavereita. Pikkuveljeni on kehitysvammainen (11vuotias) mutta kuitenkin tosi tärkeä minulle. Ainakun hän tarvitsee jotain niin autan annan puolet viikkorahoistani hänelle koska osti kassakaapin. Jos häntä kiusataan koulussa niin olen sitten heti ryntäämässä rähjäämään niille penskoille että jättäisi hänet rauhaan. Ainiin ja ostin myös hänelle lahjaksi tapletin joku samsung hintaa oli reilu 150e. Ja nyt sitten minulle valitetaan että "lellin" häntä.
Olenko liian hyvä "sydän" ?
5
210
Vastaukset
- 96poikaaa
Otsikkoon tuli virhe tarkoitin kuitenkin että olenko liian hyvä sydäminen häntä kohtaan?
- Hatersmakeyoufamous
Et oo,kun just tollanen ihana isoveli,OIKEESTI!! Kumpa mullakin olis samanlainen isosisko....sun pikkuveljes on oikee onnenpekka:3 kumpa kaikki pojat olis yhtä kilttejä:3
- Annnette.
Kuulostat tosi kiltiltä ja huolehtivaiselta! Pikkuveljes saa olla onnellinen ku sillä on tollanen aarre =)
Olisipa mulla sunkaltaises isoveli, joka olisi puolustanut mua silloin kun mua kiusattiin...Olen täysin samaa mieltä kuin Annnette.
- badinbadung
Ei taida kovin pahasti olle kehitysvammane jos kerran tablettia osaa käyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984