Kävin sivuilla www.riistakamerat.com ja www.eranetti.fi. Molemmilla sivuilla oli täyttä tuubaa riistakameroiden ominaisuuksista. Luvattiin HD tasoa. Video olikin VGA:ta. Mainokset olivat niin täynnä ristiriitaisuuksia, että ostohalua ei tullut.
Hakusassa on kuitenkin riistakamera etäkäyttömahdollisuudella. HD-videota pitäisi saada. Onko sellaista hyvää kameraa olemassa?
Hyvä riistakamera hakusessa
peruspertti1
2
769
Vastaukset
- kfjjefh
Kyllähän noilla HD:ta saa ( HD 1280 x 720)
Full HD (1920 x 1080) on sitten toinen tarina.
http://www.retkitukku.fi/kamerat/riistakamerat.html- Anonyymi
Kamera, jossa on päivitettävä ohjelma on hirmuinen riesa. Jos et päivitä , kuvien lähetys loppuu. Päivitystä ei osaa tehdä. On ihme termejä ja mutkia. Jäi siten sinänsä toimiva kamera pois käytöstä. Burrel on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945