Miehet vastatkaa!

nijedbuq

Kummasta vartalosta naisella tykkäätte enemmän?
Laihasta,jolla ei rintoja ei peppua?
Lihavemmasta/lihavasta,jolla on sitten se peppu ja rinnat?

Onko paha jos on sitä lihavuutta?
Oon ite vähän nuorempi naisenalku ja ajattelin tiedustella..
Sillä itelläni on vähän sellanen tunne että ei kehtaa näyttäytyä kumppanille.
Tuntuu että kumppani ajattelee että olen liian lihava ja hän ei halua seksiä kanssani.

12

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pebamies

Ei niin väliä onko laiha vai hieman pulskempi, kunhan ei sairaalloisen lihava sentään ole. En ole niin isojen rintojen perään, vaikka isot tai keskikokoiset on ehkä hieman kivemmat kuin A-kuppi. Sen sijaan peppua olis kiva löytyä jonkun verran. Pienikin on tosi kiva, jos siinä on sivulta katsoen hieman muotoa. Pakko myöntää, että lautapepusta antaisin vähän miinusta..

• sopivista

ihana karvakumpu rinnat aikuisen miehen kouran kokoiset silloin täysu 10

• 23v jälkeen

No vastataan.
      Nyt tykkään pelkästään laihoista, mutta nuorempana laihat ei kiinnostanu vähääkään. Olin 23v kun kiinnostus alkoi nopeasti siirtyä laihempiin, syytä en tiedä.

• kyllä pulskemmat,on ihanii,on mistäottaa kii.

• Molempi parempi

• Jäärä...

Laiha ja pienet prisessa rinnat.

• Nämä ovat niitä

henkilökohtaisia asiota mistä kukin tykkää ja ollaanko me kaikki vartaloltamme niin täydellisiä,olaan sellaisia kun olemme.

• kiuj m

Kamalinta on amerikkalaisen ihanteen mukainen laiha tyttö, jolla on silikonirinnat. Rintojen tulisi olla muun vartalon mukaiset. Aivan laiha on nälkiintyneen näköinen, mutta kohtuullisessa määrin molemmat ovat miellyttäviä. Muuten, vaikka ensi kertaa tavattaessa ulkonäkö on tärkein, pian luonne on tärkeämpi. Herttainen tyttö on jokamiehen unelma.

• lifemocker

lihavuus ei ole kiihottavaa

• treenattukroppa
    • 39M

Muodokas ja runsas ehdottomasti!
      En ole himoinnut hoikkaa naista enää ikuisuuksiin. Olen myös huomannut kuinka upealta näyttää parikymppinen pullukka

• Mies 46 v

Mies, joka välittää sinusta aidosti myös hyväksyy ja tuntee vetoa Sinuuun sellaisena kuin olet. Mulla on ollut monen tyyppisiä naisia ja sopusuhtainen nainen, johon tuntee sekä henkistä että fyysistä vetoa ja on sinut itsensä ja oman kroppansa kanssa on se ihanin - juuri minulle. Kanna ylväästi oma kroppasi ja käytä sitä, viet sen miehen mennessäsi ja teillä on hyvä olla, kuppi - tai pyllykoosta riippumatta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      103
      5311
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      66
      3952
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      26
      3475
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      81
      2536
    5. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      6
      2008
    6. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1949
    7. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      409
      1884
    8. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      2
      1798
    9. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      30
      1711
    10. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      50
      1635
    Aihe