Miehet vastatkaa!

nijedbuq

Kummasta vartalosta naisella tykkäätte enemmän?
Laihasta,jolla ei rintoja ei peppua?
Lihavemmasta/lihavasta,jolla on sitten se peppu ja rinnat?

Onko paha jos on sitä lihavuutta?
Oon ite vähän nuorempi naisenalku ja ajattelin tiedustella..
Sillä itelläni on vähän sellanen tunne että ei kehtaa näyttäytyä kumppanille.
Tuntuu että kumppani ajattelee että olen liian lihava ja hän ei halua seksiä kanssani.

12

501

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pebamies

Ei niin väliä onko laiha vai hieman pulskempi, kunhan ei sairaalloisen lihava sentään ole. En ole niin isojen rintojen perään, vaikka isot tai keskikokoiset on ehkä hieman kivemmat kuin A-kuppi. Sen sijaan peppua olis kiva löytyä jonkun verran. Pienikin on tosi kiva, jos siinä on sivulta katsoen hieman muotoa. Pakko myöntää, että lautapepusta antaisin vähän miinusta..

• sopivista

ihana karvakumpu rinnat aikuisen miehen kouran kokoiset silloin täysu 10

• 23v jälkeen

No vastataan.
      Nyt tykkään pelkästään laihoista, mutta nuorempana laihat ei kiinnostanu vähääkään. Olin 23v kun kiinnostus alkoi nopeasti siirtyä laihempiin, syytä en tiedä.

• kyllä pulskemmat,on ihanii,on mistäottaa kii.

• Molempi parempi

• Jäärä...

Laiha ja pienet prisessa rinnat.

• Nämä ovat niitä

henkilökohtaisia asiota mistä kukin tykkää ja ollaanko me kaikki vartaloltamme niin täydellisiä,olaan sellaisia kun olemme.

• kiuj m

Kamalinta on amerikkalaisen ihanteen mukainen laiha tyttö, jolla on silikonirinnat. Rintojen tulisi olla muun vartalon mukaiset. Aivan laiha on nälkiintyneen näköinen, mutta kohtuullisessa määrin molemmat ovat miellyttäviä. Muuten, vaikka ensi kertaa tavattaessa ulkonäkö on tärkein, pian luonne on tärkeämpi. Herttainen tyttö on jokamiehen unelma.

• lifemocker

lihavuus ei ole kiihottavaa

• treenattukroppa
    • 39M

Muodokas ja runsas ehdottomasti!
      En ole himoinnut hoikkaa naista enää ikuisuuksiin. Olen myös huomannut kuinka upealta näyttää parikymppinen pullukka

• Mies 46 v

Mies, joka välittää sinusta aidosti myös hyväksyy ja tuntee vetoa Sinuuun sellaisena kuin olet. Mulla on ollut monen tyyppisiä naisia ja sopusuhtainen nainen, johon tuntee sekä henkistä että fyysistä vetoa ja on sinut itsensä ja oman kroppansa kanssa on se ihanin - juuri minulle. Kanna ylväästi oma kroppasi ja käytä sitä, viet sen miehen mennessäsi ja teillä on hyvä olla, kuppi - tai pyllykoosta riippumatta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1967
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      127
      1661
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1151
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe