Hei. Olen 65v eläkellä oleva mies ja asun Helsingissä. Minua kiinnostaa kaikenlainen hyväntekeväisyystyö,kun nyt on ylimääräistä aikaa mutta rahallisesti en voi auttaa elän itse pienellä eläkkeellä ja satunnaisilla keikka hommilla.
Minua kiinnostaisi eniten eri-ikäisten parissa tapahtuva vapaaehtoistyö, pienet remonti , pihatyöt , lumityöt , maatilatyöt , muuttotyöt , jne ,mutta kaikki ehdotukset on tervetulleita. Voin tulla ihan seuraksikin ja vaikka kauppakassiksi.
Ja jos joku haluua jotain pientä korvausta maksaa niin se on aina tervetullutta, mutta mulla on ylimääräistä aikaa ja haluan olla hyödyksi jollain tavalla :)
PS. Iso auto olis myös tossa pihalla vapaana jos sellasta hommaa olis.
Vastaukset suoraan minun s-postiin [email protected]
Kaksi-Kättä ja auttava mieli
Helsinki-Ivalo aluee
2
415
Vastaukset 2
- Henry123456
Olisi pientä remonttihomma josta saisi myös korvausta
0452775234 - ggttiiuu
Ei toimi sähköpostisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512