Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tiiättekö mitä...

tytsi

ku melkeen kaikkia täällä vituttaa noi "turkin uskolliset miehet ym.".... ihan hyvin vois olla "kanarian uskolliset miehet" bulgarian uskolliset miehet" kreikan uskolliset miehet" jne! EI SE TURKKI AINOA MAA OO, JOSSA LOMAROMANSSEJA SYNTYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsi

      ...ja varmasti noissa muissaki maissa on pillun perässä juoksevia miehiä... Ei turkkia voida pitää hirveenä gigolo maana! mun mielipide on, että kanaria on puolet pahempi....!

      • jaa

        moi!
        mä oon sitä mieltä et turkki on ihan mieletön maa !! se on nii ihana paikka et mä varmaan muutan sinne ! todennäkösesti! siellä sentään ihmiset on sosiaalisia eikä sellasia juntteja niinku tääl suomes ! ja ne on kohteliaita ja mukavia !! suomalaiset sais ottaa turkkilaisist vähän mallii!!


    • male

      ekkö tiiä että turkki on nykyään se paikka mistä saa AIDSin. On ihan kiva jos suomalaiset naiset rakastelevat kreikkalaisten, epanjoolien tai bulkkisten kanssa, koska ko.kansoissa on miehiä. Turkissa on vain huijareita.

      • hah...

        haista paska!


      • !!!!!

        Hei haloo! Meinaatko et kreikkalaisilta/espanjalaisilta ei sitten saa aidsia?! Aidsin saat maasta kun maasta jos et käytä ehkäsyä,joten eipäs yleistetä!


      • el maestro
        !!!!! kirjoitti:

        Hei haloo! Meinaatko et kreikkalaisilta/espanjalaisilta ei sitten saa aidsia?! Aidsin saat maasta kun maasta jos et käytä ehkäsyä,joten eipäs yleistetä!

        suomessahan on välttämätöntä käyttää kumia ettei tulisi AIDSia.

        miksi turhaan mennä kalliille matkalle turkkiin kun voi mennä lähiö kebabiin heruttamaan siltä kohteliaalta turkkilaiselta...???


      • male
        !!!!! kirjoitti:

        Hei haloo! Meinaatko et kreikkalaisilta/espanjalaisilta ei sitten saa aidsia?! Aidsin saat maasta kun maasta jos et käytä ehkäsyä,joten eipäs yleistetä!

        luule AIDSista. Tarkotan vaan että espanjoolit, kreikut ja bulkkikset ovat jo vanhoja sivistyskansoja.


      • täysin rakastunut

        TODELLAKIN turkkilaset ja kaikki muutkin
        etelän maalaset ovat todella vieraanvaraisia ja ystävällisiä. Siellä on mukava olla, kun on ihmisiä joille jutella ja hymyjä saa missä tahansa kulkeekin.

        Itse seurustelen hyvin koulutetun, hyväkäytöksisen, komean turkkilaisen miehen kanssa. Hän on todella romanttinen ja huomaavainen. Ei petä minua ja luottamus välillämme on mahtava.
        Hän ei ole mikään gigolo, naistenmies turistikohteessa. Pystymme puhumaan kaikesta avoimesti ja kulttuurieroista mitä välillämme varmasti on. Mutta hän tietää miten haluan elää ja miten hänen tulee käyttäytyä jos hän minut haluaa pitää.
        Turkkilaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin..
        HÄN ei ikinä joisi alkoholi samalla tavalla kuin suomalainen mies tai pettäisi minua ja minä luotan siihen. Näistä asioista olemme puhuneet monia tunteja.
        EIKÄ hän muuta tarvitsisikaan kun hänellä on MINUT =)
        Ei voi löytää yhtä kaunista nuorta naista ; )
        Ja hän palvoo minua...On tietysti mustasukkainen, mutta terveellä tavalla.


      • ;-D
        täysin rakastunut kirjoitti:

        TODELLAKIN turkkilaset ja kaikki muutkin
        etelän maalaset ovat todella vieraanvaraisia ja ystävällisiä. Siellä on mukava olla, kun on ihmisiä joille jutella ja hymyjä saa missä tahansa kulkeekin.

        Itse seurustelen hyvin koulutetun, hyväkäytöksisen, komean turkkilaisen miehen kanssa. Hän on todella romanttinen ja huomaavainen. Ei petä minua ja luottamus välillämme on mahtava.
        Hän ei ole mikään gigolo, naistenmies turistikohteessa. Pystymme puhumaan kaikesta avoimesti ja kulttuurieroista mitä välillämme varmasti on. Mutta hän tietää miten haluan elää ja miten hänen tulee käyttäytyä jos hän minut haluaa pitää.
        Turkkilaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin..
        HÄN ei ikinä joisi alkoholi samalla tavalla kuin suomalainen mies tai pettäisi minua ja minä luotan siihen. Näistä asioista olemme puhuneet monia tunteja.
        EIKÄ hän muuta tarvitsisikaan kun hänellä on MINUT =)
        Ei voi löytää yhtä kaunista nuorta naista ; )
        Ja hän palvoo minua...On tietysti mustasukkainen, mutta terveellä tavalla.

        Siis: ihan oikeasti, onko kaikki tämän palstan naiset yhtä typeriä?


      • paappa
        ;-D kirjoitti:

        Siis: ihan oikeasti, onko kaikki tämän palstan naiset yhtä typeriä?

        jotakuinkin samalla tasolla "asiantuntija"-kollien kanssa, jotka eivät ole käyneet edes Suomenlinnan lautalla...


      • tytsi

        maasta kiinni, saatko aidsin, pettääkö sua jokú jne! SE NYT VAAN ON YKSINKERTASESTI NIIN, ETTÄ EI VOIDA PITÄÄ YHTÄ TIETTYÄ MAATA JONAIN GIGOLO PAIKKANA! TOSI TYPERÄÄ JA MASENTAVAA JOS JOKU LUULEE TURKIN KAIKKIA MIEHIÄ SELLASEKS...


      • ...?????
        tytsi kirjoitti:

        maasta kiinni, saatko aidsin, pettääkö sua jokú jne! SE NYT VAAN ON YKSINKERTASESTI NIIN, ETTÄ EI VOIDA PITÄÄ YHTÄ TIETTYÄ MAATA JONAIN GIGOLO PAIKKANA! TOSI TYPERÄÄ JA MASENTAVAA JOS JOKU LUULEE TURKIN KAIKKIA MIEHIÄ SELLASEKS...

        Tavannut Turkissa monia fiksuja miehiä,
        jotka omistautuvat perheelleen
        eivätkä harrasta turistinaisia...=)

        Samalla tavalla voisimme yleisää, että suomalaiset miehet ovat kaljamahoja, jotka juovat aivan liikaa ja käyvät Venäjällä naisissa..

        Jos turkkiin menee nainen, se ei tarkoita sitä, että sinne menisi seksi seuraa hakemaan
        Tai että kaikki turkkilaset miehet olisivat gigoloja, seksin perässä juoksevia, pettäviä..

        Suomalaisilla miehillä tuntuu vain olevan huono itseluottamus. Eivät ne turkin miehet uhka ole!!!


      • Tota...
        ...????? kirjoitti:

        Tavannut Turkissa monia fiksuja miehiä,
        jotka omistautuvat perheelleen
        eivätkä harrasta turistinaisia...=)

        Samalla tavalla voisimme yleisää, että suomalaiset miehet ovat kaljamahoja, jotka juovat aivan liikaa ja käyvät Venäjällä naisissa..

        Jos turkkiin menee nainen, se ei tarkoita sitä, että sinne menisi seksi seuraa hakemaan
        Tai että kaikki turkkilaset miehet olisivat gigoloja, seksin perässä juoksevia, pettäviä..

        Suomalaisilla miehillä tuntuu vain olevan huono itseluottamus. Eivät ne turkin miehet uhka ole!!!

        Nimenomaan suomalaisilla naisilla on se huono itsetunto, jonka takia sitten jaetaan ainoaansa
        turkkilaisille ja muille luusereille. Kun ei katsos kotona, tai muissa sivistysvaltioissa, huomiota osakseen saa...


      • male
        tytsi kirjoitti:

        maasta kiinni, saatko aidsin, pettääkö sua jokú jne! SE NYT VAAN ON YKSINKERTASESTI NIIN, ETTÄ EI VOIDA PITÄÄ YHTÄ TIETTYÄ MAATA JONAIN GIGOLO PAIKKANA! TOSI TYPERÄÄ JA MASENTAVAA JOS JOKU LUULEE TURKIN KAIKKIA MIEHIÄ SELLASEKS...

        kenen kanssa rakastelette, mutta joku raja sentään. Aikä törkeää jos länsimaiset naiset käyttävät noita kehitysmaiden ( Turkin ) kansalaisia hyväksi.


      • jaa
        Tota... kirjoitti:

        Nimenomaan suomalaisilla naisilla on se huono itsetunto, jonka takia sitten jaetaan ainoaansa
        turkkilaisille ja muille luusereille. Kun ei katsos kotona, tai muissa sivistysvaltioissa, huomiota osakseen saa...

        jos pidät muiden maiden kansalaisia "luusereina"
        niin voisit vähän miettiä mitä sanot. itse et varmastikkaan ole maailman halutuin ihminen!
        jos joku suomalainen nainen seurustelee turkkilaisen(tai minkä muun vaan maan) kanssa tai on onnellisesti naimisissa niin se on heidän välinen asia. jos todella rakastaa jotain niin silloin ei välitä onko miehesi turkkilainen,marokkolainen tai vaikka rampa!
        en käsitä kuinka joillekkin on tullut kauhea käsite turkkilaisista miehistä!? he ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
        ja jos suomalainen nainen haluaa mennä lomalle turkkiin niin se ei aina tarkota sitä että hän hakee sieltä seksi seuraa!
        itse tunnen monta turkkilaista miestä/poikaa ja en missään vaiheessa ole tuntenut heitä kohtaan mitään muuta kuin ystävyyttä! ja tiedät että myös he ajattelevat samalla tavalla minusta. se on ihan sama minkä maalainen ystäväsi tai aviopuolisosi on. jos todella välittää ihmisestä niin paljon että rakastaa tätä sitten ystävänä tai puolisona, silloin on ihan sama onko minkä maalainen.
        olen itse käynyt turkissa moneen kertaan ja aijon tulla käymäänkin siellä! koska tiedät että siellä odottaa mun ihanat ystävät!
        te jotka ette pidä turkin maasta niin älkää tulko tänne kirjottelemaan siitä. antaa meidän jotka pidämme siitä maasta ja maan kansalaisista kertoa meidän kokemuksista. ja sitä paitsi jos kerta ette pidä kyseisestä maasta niin miksi ihmeessä te tänne olette eksyneet???!!

        ja loppuun vain haluan sanoa sen että : ei meissä suomalaisissakaan ole mitään kehuttavaa!


      • tiedän tunteen
        täysin rakastunut kirjoitti:

        TODELLAKIN turkkilaset ja kaikki muutkin
        etelän maalaset ovat todella vieraanvaraisia ja ystävällisiä. Siellä on mukava olla, kun on ihmisiä joille jutella ja hymyjä saa missä tahansa kulkeekin.

        Itse seurustelen hyvin koulutetun, hyväkäytöksisen, komean turkkilaisen miehen kanssa. Hän on todella romanttinen ja huomaavainen. Ei petä minua ja luottamus välillämme on mahtava.
        Hän ei ole mikään gigolo, naistenmies turistikohteessa. Pystymme puhumaan kaikesta avoimesti ja kulttuurieroista mitä välillämme varmasti on. Mutta hän tietää miten haluan elää ja miten hänen tulee käyttäytyä jos hän minut haluaa pitää.
        Turkkilaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin..
        HÄN ei ikinä joisi alkoholi samalla tavalla kuin suomalainen mies tai pettäisi minua ja minä luotan siihen. Näistä asioista olemme puhuneet monia tunteja.
        EIKÄ hän muuta tarvitsisikaan kun hänellä on MINUT =)
        Ei voi löytää yhtä kaunista nuorta naista ; )
        Ja hän palvoo minua...On tietysti mustasukkainen, mutta terveellä tavalla.

        Mä tiedän tasan tarkkaan mitä tarkoitat. Eikö olekkin ihanaa kun mies ymmärtää ihan itse mennä suihkúun ja pitää muutenkin itsestään huolta. On ihana, hellä ja romanttinen ilman kehotusta tai viikon mykkäkoulua. Katsoo sua niin kuin olisit kaunein nainen koko planeetalla ja hänelle varmasti oletkin. Niille jotka aina toitottavat suomalaisista blondeista muijista, niin mä olen lähes musta ja alun perin Ghanasta. Ja silti olen sitä mieltä,että Turkkilaiset miehet ovat monessa miellessä parempia kuin monet muut


      • tytsi
        jaa kirjoitti:

        jos pidät muiden maiden kansalaisia "luusereina"
        niin voisit vähän miettiä mitä sanot. itse et varmastikkaan ole maailman halutuin ihminen!
        jos joku suomalainen nainen seurustelee turkkilaisen(tai minkä muun vaan maan) kanssa tai on onnellisesti naimisissa niin se on heidän välinen asia. jos todella rakastaa jotain niin silloin ei välitä onko miehesi turkkilainen,marokkolainen tai vaikka rampa!
        en käsitä kuinka joillekkin on tullut kauhea käsite turkkilaisista miehistä!? he ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
        ja jos suomalainen nainen haluaa mennä lomalle turkkiin niin se ei aina tarkota sitä että hän hakee sieltä seksi seuraa!
        itse tunnen monta turkkilaista miestä/poikaa ja en missään vaiheessa ole tuntenut heitä kohtaan mitään muuta kuin ystävyyttä! ja tiedät että myös he ajattelevat samalla tavalla minusta. se on ihan sama minkä maalainen ystäväsi tai aviopuolisosi on. jos todella välittää ihmisestä niin paljon että rakastaa tätä sitten ystävänä tai puolisona, silloin on ihan sama onko minkä maalainen.
        olen itse käynyt turkissa moneen kertaan ja aijon tulla käymäänkin siellä! koska tiedät että siellä odottaa mun ihanat ystävät!
        te jotka ette pidä turkin maasta niin älkää tulko tänne kirjottelemaan siitä. antaa meidän jotka pidämme siitä maasta ja maan kansalaisista kertoa meidän kokemuksista. ja sitä paitsi jos kerta ette pidä kyseisestä maasta niin miksi ihmeessä te tänne olette eksyneet???!!

        ja loppuun vain haluan sanoa sen että : ei meissä suomalaisissakaan ole mitään kehuttavaa!

        kiitos!! mä olin ihan kaikessa just samaa mieltä!:)


      • Cindy

        ite en koskis turkkilaiseen kepilläkään....islamilaiset on kaiken pahan alku ja juuri.....eurooppalaiset on ihan eri asia, siis kreikka tai espanja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe