Hei!
Kyse on Outlook 2010 kursorin ongelmallisen suuresta koosta ja väristä!
Ystävällisesti katso kuvat, joilla yritän havainnollistaa ongelman:
https://picasaweb.google.com/104596942874561311605/KursoriongelmaOutlook2010SekaWord2010#
Lyhyt linkki: http://preview.tinyurl.com/npej2g5
Toisessa kuvassa on tämä kyseinen nettiselaimen sivu ja kursori, joka on samanvärinen ja yhtä paksu kuin kirjoitettava teksti. Kursori ei häiritse!
Mutta Outlook 2010:ssä kursori on tekstifonttiin nähden liian paksu ja paljon tummempi kuin kirjoitettava teksti!
En pysty käyttämään Outlook 2010 ja keskittymään tekstiin, kun silmä huomaa liian suurena ja vahvana näkyvän kursorin! Ongelma suuri, sillä työkäytössä pitäisi voida päivittäin tehdä töitä Outlookissa!
Olen tehnyt kaiken, mitä olen keksinyt ja osannut, mutta en saa tuota ongelmaa ratkaistua!
En voi enää kirjoittaa sähköposteja Outlookilla tuon takia! Webmail:ssä vastaavaa ongelmaa ei ole, mutta webmail muuten kovin puutteellinen.
Suuri Kiitos avusta!
Kursori pienemmäksi?Suuri ja tumma kursori vie huomion tekstistä
kursori hallitsee :(
1
226
Vastaukset
- kursori hallitsee :(
Tekstissä puhetta Outlookista, mutta ongelma on Wordissä aivan sama!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917