Toyota proace on aito Toyota

Corolla pappa

Tapasin pitkäaikaisen luottomyyjäni eilen ja aloin kyselemään nyt tästä vääräleukojen manipuloimasta uudesta pakettiautosta. Proace perustuu psa koriin ja tekniikkaan mutta on aito Toyota kaikki sähköosat ja nivelet tulevat Japanista korin lujuutta on lisätty Toyotan laatuvaatimusten mukaisesti ajoominaisuudet ovat pääasiasssa riittäneet mutta pientä Toyota terästystä on tehty. Proace kasataan salatulla linjastolla psa tehtailla Japanilaisen laaduntarkkailun alaisena.. Kyllä kannattaa vääräleukojen nyt hiljentyä sieltä tulee aito ja luja Toyota. Olenkin opettanut huoltoohjeita ja niitä kannattaa hyödyntää niin pakettiautosta tulee ikuinen

50

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhjää puhetta

Myyjät ovat alkaneet valehtelemaan rankasti ja pitämään asiakkaita pilkkanaan kuten tätä Corolla pappaa. Tarina "salatusta linjastosta" ei varmasti pidä paikkaansa. Toyotan Euroopan pomo sanoi haastattelussa suoraan, että he ostavat valmiin tuotteen PSA:lta ja myyvät sitä oman ketjunsa kautta. Samassa yhteydessä hän kehui PSA:n kokemusta ja luotettavuutta autojen valmistajana.

• Corolla pappa

Äläs vänkää kun et tiiä olen tuntenut tämän myyjän jo pitkän tovin ja hän on rehellinen kuin mikä. Monesti olen kuullut hänen suustaan olevani parhaita asiakkaita ei jouluajolloin ei korttia tule ja jopa soittelee ja ehdottelee uuden auton myyntiä kun sykli alkaa olemaan lähellä. Jos sinulla joku jolppi myyjänä niin minulla ei.

• hmmm ...
        Corolla pappa kirjoitti:

Äläs vänkää kun et tiiä olen tuntenut tämän myyjän jo pitkän tovin ja hän on rehellinen kuin mikä. Monesti olen kuullut hänen suustaan olevani parhaita asiakkaita ei jouluajolloin ei korttia tule ja jopa soittelee ja ehdottelee uuden auton myyntiä kun sykli alkaa olemaan lähellä. Jos sinulla joku jolppi myyjänä niin minulla ei.

Rehellinen automyyjä ja vielä lähettää joulukorttejakin parhaalle asiakkaalleen! Hmmm...

• .-:-.
        Corolla pappa kirjoitti:

"Monesti olen kuullut hänen suustaan olevani parhaita asiakkaita"

Tähän voisi sanoa vaikka perinteisesti että "Ei se riitä että äiti kehuu"

Ei varmaan ole myyjällä oma lehmä ojassa, kun asiakkaitaan kehuu... Ja postikortti kerran hölmöimm... siis, "parhaimmille" asiakkaille vuodessa ei ole myyjälle mikään kulu. Kannattaahan se khumine ja postikorttien lähettely, jos sillä saadaan uunotettua asiakkaat luulemaan että myyjää oikeasti kiinnostaa jokin muukin kuin asikkaan rahat.

• kiala viulu
        Corolla pappa kirjoitti:

Minäpä sain laatikollisen punaisia lippiksiä ja seuraavaksi
        on luvatu toitoja-takki jouluksi jos pidän pintani ja kerron tojotasta hyvää asiaa.-

• Tuhkkimo

Uskotko myös joulupukkiin ja muihin satuolentoihin?

• Teroskaa

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288572713614.html

"Legendaarinen Toyota Hiace on saanut seuraajan. Sen nimi on Toyota Proace. Se valmistetaan samalla Peugeotin tehtaalla kuin Peugeot Expert Van. Kumman tahansa valitset, saat yhtäläisen erinomaisen taloudellisuuden, ajettavuuden ja nykyaikaisen varustelun. Saat saman ajomukavuuden, toimivuuden, luotettavuuden ja takuun. Alkuperäinen Peugeot tosin maksaa sinulle yli kaksi tonnia vähemmän"

• Tuhkkimo

Toyota nimenomaisesti korostaa mm varaosissa alkuperäisen lisäarvoa tuovaa vaikutusta. Miksi siis ostaa kalliimpi kopio, kun alkuperäisen, luotettavan saa kaksi tonnia edullisemmin?

• Corolla pappa

Kyllä on vielä nuorisolla oppimista nyt ne jo uskoo mainoksiin Peugeot käyttää tilaisuutta hyväkseen ja uskottelee oman rakkineensa olevan aito Toyota. Sanoisin tuota jo varastamiseksi mutta totuus ei pala tulessakan sanoi vanha kansa ja kansa tietää.

• Tyhjää puhetta

• Corolla pappa

• päättelykykyinen
        Corolla pappa kirjoitti:

Lehtijuttuja piisaa mutta kaikista asioista ei yhteistyön merkeissä jutella. Minä en usko ainakaan ja en usko että luottomyyjäni valehtelee. Höpö höpöä koko juttu.

Joo totta kai joulukortteja lähettelevä luottomyyjä on luotettavampi kuin lehtijutut:... Jokos luottomyyjä on ottanut yhteyttä parhaaseen asiakkaaseen ja myynyt PSA:n valmistaman pakettiauton jaappaninromuhörhölle? Sua on tosi helppo kusettaa! Ilmankos oletkin oikea toiveasiakas luottomyyjällesi.

• Corolla pappa
        päättelykykyinen kirjoitti:

Joo totta kai joulukortteja lähettelevä luottomyyjä on luotettavampi kuin lehtijutut:... Jokos luottomyyjä on ottanut yhteyttä parhaaseen asiakkaaseen ja myynyt PSA:n valmistaman pakettiauton jaappaninromuhörhölle? Sua on tosi helppo kusettaa! Ilmankos oletkin oikea toiveasiakas luottomyyjällesi.

Ette nyky räkänokat ymmärrä mitään sitoutumisesta ja pitkästä asiakassuhteesta kyllä on mukava saada tutulta myyjältä kortti jossa on mukana niitä pitkiä juttutuokioita ja muistoja. Eri asia saada kortti kylmästä autoliikkeestä tuntemattomalta juipilta mutta kukin tavallaan

• tojolaatu
        Tuhkkimo kirjoitti:

Toyota nimenomaisesti korostaa mm varaosissa alkuperäisen lisäarvoa tuovaa vaikutusta. Miksi siis ostaa kalliimpi kopio, kun alkuperäisen, luotettavan saa kaksi tonnia edullisemmin?

TM testasi muutama vuosi sitten öljynsuodattimia. Huonoin oli toilootan alkuperäisvaraosa eli minkä tahansa "piraattimallin" ostamalla sai parempaa laatua.

• väärin testattu
        tojolaatu kirjoitti:

TM testasi muutama vuosi sitten öljynsuodattimia. Huonoin oli toilootan alkuperäisvaraosa eli minkä tahansa "piraattimallin" ostamalla sai parempaa laatua.

Eihän Tojon suodattimen tarvitse kuin kerätä Corolla papan mainitsemat työstölastut, muuta likaa ei Tojon koneessa edes synny.

• Mfjjnf
        Corolla pappa kirjoitti:

Ette nyky räkänokat ymmärrä mitään sitoutumisesta ja pitkästä asiakassuhteesta kyllä on mukava saada tutulta myyjältä kortti jossa on mukana niitä pitkiä juttutuokioita ja muistoja. Eri asia saada kortti kylmästä autoliikkeestä tuntemattomalta juipilta mutta kukin tavallaan

Paljonkos se kortti sulle on maksanut kun olet tojoja ostanut ja paljonko taas myyjä kortin kirjoitamisesta hyötynyt?
        --> tuolla kaavalla minä voisin lähettää kortin vaikka joka ikinen viikko.
        Sua on vedätetty, jotta ostat varmasti seuraavankin tokon.
        Kysypä toyotan maahantuojalta asiasta, heillä tuskin pokkaa valehdella.

• Jotain tietävä
        tojolaatu kirjoitti:

Se oli Tuulilasi n. vuonna 1995, jonka testissä Toyotan Alkuperäissuodattimet repesivät. Joka ikinen testattu yksilö.

Toyotan suodattimet ovat ihan random laatua. Merkintöjen mukaan sama suodatin, kolme erilaista rakennetta.

http://www.youtube.com/watch?v=QfLJVZbdKL8

Kohta 7:40.

• tasaista on laatu
        Jotain tietävä kirjoitti:

Se oli Tuulilasi n. vuonna 1995, jonka testissä Toyotan Alkuperäissuodattimet repesivät. Joka ikinen testattu yksilö.

Toyotan suodattimet ovat ihan random laatua. Merkintöjen mukaan sama suodatin, kolme erilaista rakennetta.

http://www.youtube.com/watch?v=QfLJVZbdKL8

Kohta 7:40.

Ahaa, tuollainenkin testissä reputus on ollut.

Olen kuitenkin suht varma, että myös TM on suodattimia testannut ja ei ihan noin kauan aikaan sitten. Tässä testissä toilootan suodatin ei sentään hajonnut, mutta sen kyky kerätä likaa oli kehno ts. suodattimen ohivirtausventtiili avautui ennen muita.

No, kaipa tuo suodattimien laatu on huomioitu huoltoväleissä, jotka ovat markkinoiden lyhyimmät.

• kateellinen?
        Mfjjnf kirjoitti:

Paljonkos se kortti sulle on maksanut kun olet tojoja ostanut ja paljonko taas myyjä kortin kirjoitamisesta hyötynyt?
        --> tuolla kaavalla minä voisin lähettää kortin vaikka joka ikinen viikko.
        Sua on vedätetty, jotta ostat varmasti seuraavankin tokon.
        Kysypä toyotan maahantuojalta asiasta, heillä tuskin pokkaa valehdella.

Jaa. Sinä rassu et sitten ole koskaan siltä ylimieliseltä Klonkswagen-myyjältäsi saanut joulukorttiakaan, vain räkäiset naurut myyjäporukassa kahvihuoneessaan.

Toyotan konseptiin kuuluu palvelualttisu, teema että kaikki tehdään parhaiten. Myös myynnissä. Joulukortti on upea pieni ele, olen saanut sellaisen myös aina luottomyyjältäni. Menossa on 13. Toyota peräjälkeen ja enpä ole ajatellut koskaan merkkiä vaihtaa.

Ja kyllä, myyjäni sanoi myös että Proacen sähkölaitteet ja pumppu sekä alustan nivelet kuskataan Japanista ja on Denson tekemä. Ja kokoonpanolinja rinnakkainen Pösön jne kanssa mutta Toyotan omat miehet kasaa ja tarkastaa autot. Siksi se on samaa kovaa laatua kuin muut merkin autot.

• Pilot 22
        Corolla pappa kirjoitti:

Kävin työni puolesta kyseisellä tehtaalla pari kuukautta takaperin ja voin sanoa varmuudella, että Proace tehdään samalla linjalla kuin Citroen, Fiat ja Peugeot. Linjalla ei ollut mitään Japanilaisia tarkkailijoita. Sähkölaitteet, dieselin komponentit jne. ovat samoja kuin Psa:n tuotteissa. Joten ei kannata tulla valehtelemaan tänne palstalle!

• provo ace
        Pilot 22 kirjoitti:

Kävin työni puolesta kyseisellä tehtaalla pari kuukautta takaperin ja voin sanoa varmuudella, että Proace tehdään samalla linjalla kuin Citroen, Fiat ja Peugeot. Linjalla ei ollut mitään Japanilaisia tarkkailijoita. Sähkölaitteet, dieselin komponentit jne. ovat samoja kuin Psa:n tuotteissa. Joten ei kannata tulla valehtelemaan tänne palstalle!

Ja HDI moottori joka kuuluisa katkomaan apulaiteremmiä: hihnapyörä korkkaa ja hajoittaa koko koneen..proacea ei tulla paljon myymään ainakaan tojo logolla, afrikasta äkkiä hakeen takaisin hiacea: 500tkm ajettu vanha tojo on varmasti kestävämpi kuin mursuviiksien uusi monivammainen proace

• Corolla pappa
        Pilot 22 kirjoitti:

Sinä et tiedä nyt mitään sanoinkin että on salainen linjasto ja ei salaisia linjastoja näytetä turisteille luottomyyjäni ei valehtele se on jämpti turha täällä vänkätä.

• Mfjjmf
        kateellinen? kirjoitti:

Jaa. Sinä rassu et sitten ole koskaan siltä ylimieliseltä Klonkswagen-myyjältäsi saanut joulukorttiakaan, vain räkäiset naurut myyjäporukassa kahvihuoneessaan.

Toyotan konseptiin kuuluu palvelualttisu, teema että kaikki tehdään parhaiten. Myös myynnissä. Joulukortti on upea pieni ele, olen saanut sellaisen myös aina luottomyyjältäni. Menossa on 13. Toyota peräjälkeen ja enpä ole ajatellut koskaan merkkiä vaihtaa.

Ja kyllä, myyjäni sanoi myös että Proacen sähkölaitteet ja pumppu sekä alustan nivelet kuskataan Japanista ja on Denson tekemä. Ja kokoonpanolinja rinnakkainen Pösön jne kanssa mutta Toyotan omat miehet kasaa ja tarkastaa autot. Siksi se on samaa kovaa laatua kuin muut merkin autot.

Nyt on jo kolmas mazda menossa, ainoa saksalainen on ollut focus. Paras auto ajaa tähänastisista, osin kokonsakin vuoksi, mutta mm. kirkkaasti paras ohjaustuntuma. Ainoa tosin joka jätti minut parkkiruutuun eikä käynnistynyt.

Kaikki selväjärkiset ymmärtävät papan puheet "salaisista linjoista" ... Noh jätä ruman sanan pois.

Mitäköhän se maahantuoja tuumaa, kun kerron miten niitä tojoja saadaan kaupaksi - vedättämällä vanhoja pappoja!

• .-:-.
        kateellinen? kirjoitti:

Ja näin näimme jälleen, kuika Tojo-Teron kuppi meni nurin ja käännettiin keskustelu Volkswageniin.

Huvittavaa, kuinka volkkari on vuodesta toiseen Tojo-Terojen pahin painajainen ja tikkuna heidän herkässä hipiässään. Skoda mahtaa tulla tässä hyvänä kakkosena...

Kiala Viulu voisi kyllä ihan rehdisti kirjoitella nuo propagandamessunsa ihan omalla nimimerkillään...

• Tuottomyyjä
        Corolla pappa kirjoitti:

Sinä et tiedä nyt mitään sanoinkin että on salainen linjasto ja ei salaisia linjastoja näytetä turisteille luottomyyjäni ei valehtele se on jämpti turha täällä vänkätä.

Moi corolla pappa. Missäpäin tämä luottomyyjä toimii?. Voisin itsekin siirtyä saman hemmon asiakkaaksi. Tällaista olen etsinyt, mutta ei ole vielä oikein kohdalle sattunut.

• gorillapaappa
        Tuottomyyjä kirjoitti:

Moi corolla pappa. Missäpäin tämä luottomyyjä toimii?. Voisin itsekin siirtyä saman hemmon asiakkaaksi. Tällaista olen etsinyt, mutta ei ole vielä oikein kohdalle sattunut.

Ka Korsumäen Autossahan se

• tri. Outolempi
        Corolla pappa kirjoitti:

Ota pappa lääkettä ettei tule mieliala vääristymiä ja vie samalla sille luottomyyjällekkin.

• Kaukalon Pekka
        gorillapaappa kirjoitti:

Ka Korsumäen Autossahan se

KORSUMÄEN AUTO OUUUJEEEEEE!

OSTAN SIELTÄ AINA SUOMEN KALLEIMMAN KÄYTETYN NIIN ON KAVAREILLA NAURUSSAAN PITÄMISTÄ!

OSTA SINÄKIN JA NÄE; KUINKA KAVERIT NAURAA.
        ON NIIN KIVA NÄHDÄ ILOISIA IHMISIÄ!

• Theo 2013
        Pilot 22 kirjoitti:

Pilot 22. Hyvä kun oiot vähän näitten automaailman professoreiden juttuja,minä olin luullut että se Toyota on Fiiatti.Jatka lisää jos jaksat,jatkoja.

• Rolla Mamma

Ja kyllä kestää kun kyseessä on aito PSA-auto niin se kestää eikä ruostu kuten kaikenlaiset jaappanialaiset papat. Ja takaluukku auki niin kestää ikuisesti, mutta sinä vanha pieru et vaan kestä. Mikäs sinä oikein olet kun vaan vänkäät. Kyllä minä tykkään mutta sinusta en tykkää yhtään eikä luottomyyjänikään.

• Katsokaa tuosta.....
    • audzmään

eikös se psa ole joku eturauhas vaiva?

• fractura cranii

Psa on eturauhaskoe, millä voi helposti varmistaa ettei ole vielä mitään syytä huoleen.
        Skodamiehillä vastaavaa koetta kutsutaan lobotomiaksi !

• Kaukalon Pekka
        fractura cranii kirjoitti:

Psa on eturauhaskoe, millä voi helposti varmistaa ettei ole vielä mitään syytä huoleen.
        Skodamiehillä vastaavaa koetta kutsutaan lobotomiaksi !

Citroen, Peugeot ovat PSA tuotteita niin, kuin mainitsit Psa on eturauhaskoe, joka tehdään pekalo kakassa.

Ps. Ranskalaiset ovat parhaita vain heti grillillä nautittuna, jos ei satu olemaan pekalo kakassa.

Jos joku lykkää kätensä suoraan PSA tuotteeseen, eli siiheen ruskeaan tuotteeseen, jota tulee suoraan takaosasta niin hän on työntänyt kätensä sananmukaisesti suoraan PASHAAN

Oikeita hyvälaatuisia kestäviä Toyotia ei ole tehty enää sen jälkeen, kun Toyota siirsi tuotantonsa Englantiin.

Minulla on nyt jo toinen Mazda menossa tosin siinäkin on Renaultin kone eli taidan seuraavaksi ostaa aidon luotettavan Japanilaisen Hondan.

• rellupösösitukka

Unohda

• Ifalla ajan

Corolla pappa on ihanneasiakas Toyotan myyjälle! Sama toki pätee kaikkiin merkkiuskovaisiin tai niiden myyjien uskomiseen.
      Mutta eihän Toyotakaan huonoa autoa omaksi pakukseen huoli, kun huolivat Pösön valmistaman. Vaikka Toyota uskovaiset, uskovatkin, että Pösö on huono ja Toyota laadukas laite. Kansainvälinen autolehdistö kertoo kuitenkin, että (niinkuin täällä on todettu) Toyota on ostanut valmiin laitteen Pösöltä, ainiin onhan siinä Toyotan omaakin, merkkilogo ainakin nokalla.

• Corolla pappa

hupun puppua kirjoitat Toyotalla on oma linjasto ja aidot Japoanilaiset sähköosat ja nivelet koriin lujuutta on muutettu Toyotan laatu vaatimusten mukaisesti ja ajoominaisuudet ovat saaneet pienen Toyota terästyksen Luottomyyjäni on kehunut minua malli asiakkaaksi.

• malliasiakas

Entäs ruostuminen? Tojon salaisella linjalla rapsutetaan PSA:n ruostesuojaukset pois ja ruiskutetaan suolavesiliuosta tilalle, joka ainoaan koloon ja soppeen, niin saadaan aito tojon henki. Ja annetaan loppusilaus sujauttamalla joulukortti hanskalokeroon. Hahaa olet mainio malliasiakas! Tojo tykkää!

• varma tieto

Proace:sa on tojoa ainoastaan logo.

• nicht auto

Ranskalaista paskaa ranskalaisilla sähkökatkoilla - no electrisitee, mösjöö !
      Ja sitten turkkilaista ryönää kalliissa paketissa.

Proace ja Corolla - ei enää voi Toyotolla huonommin mennä, eihän ! Jätä nyt jo nuo paskatojot kokonaan ostamatta, oi sinä tuulipukuinen kansanosa !

• Corolla pappa

Hassuja on nykyihmiset kaikki hyvä ja sitoutuminen on naurun aihe menkää vaan sinne kylmään ja tunteettoman autohalliin jossa jolppi nyhtää rahanne ja ei edes muista teitä kauppojen jälkeen. Muutama vuosi sitten olin juuri laittanut loppusyksyn vahan autooni niin myyjäni soitti ja pyysi käymään hernekeitolla oli keittoa aidosta armeijan tykistä ja Päätinkin lähteä kun ei ollut vähään aikaan pidemmällä käyty Toyota myymälä on naapuri pitäjässä. Syötiin hyvät rokat ja pulla kahvit päälle ja loppujen lopuksi tein uudet kaupat uudesta Corollasta. Yhteistyö toimii niin että myyjä arvostaa ja minä autoin häntä loppuvuoden palkkioissa ostamalla uuden ja rekisteröimällä vuoden loppuun.

• Rolla Mamman tytär

Et voi olla tosissasi...:DDD
        Hahaaa. Kahvit purskahti näytölle, kun luin tuon.

• tuottomyyjä

Kysyin tuolla aiemmin siitä luottomyyjästäsi, mutta et ole kertonut, missä päin se luottomyyjä toimii? Menee vähän luotto sun puheisiisi, kun et viitsinyt vastata asiaan.

• välkky, välkympi...

Ei helkkari, nyt tuli tekstiä josta huomaa että tuo Corolla pappa onkin oikeesti todellinen VEDÄTTÄJÄ!
        Pistää 10-0 alta lipan meitä tojon haukkujia, tosi välkky kaveri!
        Alkaa nolottaa...

• Corolla pappa
        tuottomyyjä kirjoitti:

Kysyin tuolla aiemmin siitä luottomyyjästäsi, mutta et ole kertonut, missä päin se luottomyyjä toimii? Menee vähän luotto sun puheisiisi, kun et viitsinyt vastata asiaan.

Nykyajan nuorille pitää kaikki tulla tarjottimella oma suhteeni myyjään on alkanut jo 70 luvulta. Pitää olla pitkäjänteinen ja sitoutua merkkiin ja myyjään niin molemmat saa hyötyjä. Oma Toyota myymäläni on 300 kilometriä helsinkistä

• 19+3

Miksi ostaa kallimmalla Toyota kun saa alkuperäisen halvemmalla ja vielä paremman ruosteeneston kaupan päälle.

Toyota tehnyt Proaceen muuta kuin vaihtanut merkit keulaan, tuskin sitäkään.

Taisi tuo aloitus muuten olla suoli24:n oma trolli, sen verran köpösti kirjoitettu.

• Proace eri...

Ja vielä mitä! Toyota laittaa Proaceen omat laatukriteerit täyttävät sähkölaitteet ja alustan nivelet, samoin ruiskutustekniikan komponentit. Toyota haluaa välttää vikamaineen, pelaa varman päälle. Jyvät erottuvat akanoista.

Itsekin olen käynyt Tsusho Nordic Vantaalla Kaivokselassa autonäyttelyssä viime talvena, ja jaettiin aidosta soppatykistä kunnon hernekeittoa. No, siinä juttelin luottomyyjäni kanssa ja lopputoteamus oli että reissulla tarttui uusi Auris 1,6 tilaukseen.

• varma tieto
        Proace eri... kirjoitti:

Ja vielä mitä! Toyota laittaa Proaceen omat laatukriteerit täyttävät sähkölaitteet ja alustan nivelet, samoin ruiskutustekniikan komponentit. Toyota haluaa välttää vikamaineen, pelaa varman päälle. Jyvät erottuvat akanoista.

Itsekin olen käynyt Tsusho Nordic Vantaalla Kaivokselassa autonäyttelyssä viime talvena, ja jaettiin aidosta soppatykistä kunnon hernekeittoa. No, siinä juttelin luottomyyjäni kanssa ja lopputoteamus oli että reissulla tarttui uusi Auris 1,6 tilaukseen.

Toyota ei laita Proaceen yhtään mitään tekniikkapuolelle. Autot tulevat sellaisemaan samalta liukuhihnalta Peugeotin, Citroenin ja Fiatin kanssa Toyotan logoilla varustettuna ja ovat parhaita pakettiautoja joita Toyotan nimellä myydään

• Mosse 1500M

Jokos huomasitte, että tuo pappa vaan piruilee ; )

• hhhhhhhhhhiiii

ja matti nykänen ja tuksu on hyviä laulajia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe