Tästä on varmaan ennenkin keskusteltu,mutta kysyn nyt kuitenkin. Olen ymmärtänyt että II-kopan sedan Almerat ovat Japanista ja HB:t Enklannista..onko näin vai eikö ole? ja onko selviä laatu-eroja ?
Englantilainen vai japanialainen
7
345
Vastaukset
- almeranisti
Uudemmat sed. on kasattu enkussa rellun osista.
Laatuautoja kaikki.- kokemuksia1
II-korin almerat on pilattu rellun osilla esim 1.5 moottorisen vaihdelaatikko ei kestä. I-kopan almera on pommin varma.
- Pelle Igen
aijaa...miten 1.8 laita..olen kuullut juttuja soikeista sylintereistä jne ...?
- oks viljoo näkyny
Nissan Almeroita ja Primeroita on valmistettu ja tuotu v.1997 lähtien...
Laatutaso oli valmistuksen alukutaipaleella n.92% japsi tasoon nähden ja nyt ei varmaan ole mitään eroa, tehdäänhän avensiksia ja laatu hupputasoa... - datsun sunny
hei jos meinaatte ostaa laadukkaan nissanin niin siloin ei kannta almeraa kahtoa vaan sunny b11 tai b310.
- prrrrrrrrrrrrr
Almerasta en ole ihan varma, mut P11-korimalliin asti olivat japseissa tehtyjä kokonaan, P12-koppainen olikin sit brittikasattu rellu-viritelmä.
Itellä 11-koppainen farkku ollut yli 6v ja niin satavarma toimimaan kuin auto vaan voi olla. Toi 12-koppainen oli kait aika susi lähinnä tuon rellutekniikan ansiosta ja siihenhän Primeran taru loppuikin. Ajotietokonehan niissä oli se isoin murheenkryyni.- paaliin kaikki
Joo, p12 susi jo syntyessään.pitäis kutsua kaikki paaliin, hyvittää kunnon hinta paalausesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393