olikohan 1§960 luvulla syntynyt henkilö selvistäpäin autoilemassa??
Keihärinkosken ulosajo??
6
519
Vastaukset
- pentti pukari.
Ei tietoa .selvitellään.asiaa!!
- Viitasaarelainen
Facebookin Viitasari ryhmässä on jo kaikki tiedot asiasta. Nimestä alkaen. En laita niitä tänne, koska se on yksityisyyden loukkaamista.
- ööööööööö
kukahan suoritti yliajon jalkakäytävällä vapaaseurakunnan kohdalla ?
- minikupla
Miksi teitä kiinnostaa tuntemattomien asiat? Jos olisi läheisenne niin varmaan tietäisitte asiasta, jos on teille tuntematon niin ei teidän tarvitsekaan tietää. Ihmettelen tuota toisten asioista kiinnostumista, kaikkea ei tarvitse tietää ja tuollainen spekulointi on aika ikävää on sitten mitä tahansa tapahtunut.
Jos itse väistäisitte tiellä hirveä, saisitte sairaskohtauksen tai nukahtaisitte rattiin, niin olisiko mukavaa kun spekuloitaisiin rattijuopoksi ja joissain tapauksissa itsemurhaksi... Mielestäni tämä keskustelu on mauton, antakaa olla. - Matkailija3
Keihärinkoskesta tuli mieleeni, joko se matkailukeskus koskesta vähän matkaa on valmis? Entisestä kaupasta piti tulla vähän sitä ja tätä ja vielä 2 erillistä lomamökkiäkin piti tulla. Eipä ole kuulunut tuostakaan hankkeesta vähään aikaan.
- saz2
eipä näytä tulevan... mikä on harmi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882