Opel omega 2.5 v6 vm. 97
Elikkäs mulla on tollanen opelin reuhka ja se pitäis saada leimasta läpi mutta co päästöt ihan taivaissa. Tyhjäkäyntiä käy jossain n. 400rpm ja kiihdyttäessä pätkii ja rökeltää. Öljyä vuotanut tulpille joten vaihdoin venttiili kopan tiivisteen, uudet tulpat ja johdot mutta ei auttanut.
Vikakoodeissa väittäis olevan kampiakselinasentotunnistin paskana joten vaihdoin sen mutta ei vaikuttanut mitään käyntiin.
Kylmänä auto toimii hieman paremmin kuin lämpösenä mutta pätkii hieman silloinkin.
Voisko joku auttaa ja kertoa mikä on vikana ja olis vähän kiire kun ajoaika loppuu viikon päästä että olisin erittäin kiitollinen jos joku osaisi kertoa mikä vikana.
Opel omega 2.5 v6 vm. 97 pätkii
Henkka--
2
155
Vastaukset
- Opel mies
Vaihda virranjakaja mulla sama ongelma ja sillä vika korjantui.
- osku701
heips,yks tapaus tulee mieleen tuommosesta samanlaisesta omegasta.oli motronicin liitin niin hapettunut että ei ottanu kunnolla kierroksia ja jotenkin luistonestoa anto kokoajan päälle ja tiputti tehot.voi sulla olla jotain vikaa siinä motronicissaki mutta sitä isoa kampaliitintä kannattaa kattoa oisko siellä kosketushäiriötä.onko sulla se luistonesto siinä kans?muistaakseni oli napilla mutta vaikka otti pois niin ei auttanu kun oli niin huono kosketus siellä yksikön päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450