Omakotitalo 5h K 1 km Orimattilan keskustasta alle tunnin matka Helsingistä. Rauhallisen pussikadun varrella päiväkodin ja koulun läheisyydessä. Oleskelupiha ilta-aurinkoon. Lämmitys ilma/vesilämpöpumppu ja ilmalämpöpumppu vesikeskuslämmitys. Arvostatko tilaa asua ja elää perheelle ja lapsille - tässä sitä löytyy. tane.t
Omakotitalo 5h + K
6
159
Vastaukset
- Tilaa tarvis
Myyt vai vuokraat?
- joopa joo.
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288594777947.html
Tekaistuja asuntoilmoituksia on esiintynyt ainakin seuraavilla sivustoilla: Oikotie.fi, Asuntopalsta.fi, Asuntoilmoitukset.com, Jokakoti.fi, Nettiasunto.fi ja Tori.fi.- fgytrew.
Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan. - huijareita täälläkin
fgytrew. kirjoitti:
Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan.Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.
- luin.......
huijareita täälläkin kirjoitti:
Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.
Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa. - HUIJARI!!!
luin....... kirjoitti:
Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa.Täälläkin palstoilla on HUIJARI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067