Omakotitalo 5h + K

tane.t2

Omakotitalo 5h K 1 km Orimattilan keskustasta alle tunnin matka Helsingistä. Rauhallisen pussikadun varrella päiväkodin ja koulun läheisyydessä. Oleskelupiha ilta-aurinkoon. Lämmitys ilma/vesilämpöpumppu ja ilmalämpöpumppu vesikeskuslämmitys. Arvostatko tilaa asua ja elää perheelle ja lapsille - tässä sitä löytyy. tane.t

6

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa tarvis

Myyt vai vuokraat?

• joopa joo.
      • fgytrew.

Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
        He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
        Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan.

• huijareita täälläkin
        fgytrew. kirjoitti:

Sama huijaustoiminta liittyy autokauppaan. Minulla on ilmoitus Tori.fi:ssä. Olen saanut jo neljä ostotarjousta ulkomailta. Ostajat haluavat ensin yksityiskohtaisia tietoja autosta, lisää kuvia, tietoja huolloista ym. Lupaavat järjestää laivaukset ym. yhteydenotot, kun itse ovat "juuri muuttaneet ulkomaille".
        He tarjoavat maksun välittäjäksi PayPalia. Onneksi haistoin huijauksen hyvin nopeasti, enkä edennyt kaupanteossa pidemmälle. Minut pelasti aiheeseen liittyvä suomi24.fi -keskustelupalsta, jonne sattumalta ohjauduin.
        Näistä huijareista pitäisi ko. sivustojen, kuten Tori.fi, varoittaa selkeästi ja julkisesti. Toivon vaan, ettei kukaan ole mennyt lankaan.

Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.

• luin.......
        huijareita täälläkin kirjoitti:

Työkaverini myös kertoi, että eräs tyttö oli vuokraamassa pohjoisesta opiskelukämppää. Vuokratakuu olisi pitänyt maksaa näkemättä asuntoa. Asuntoa ei päässyt katsomaan. Vuokrasopimus olisi tehty vasta kun ukko olisi saanut rahat tililleen. Haisee huijaukselle.

Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
        Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
        Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa.

• HUIJARI!!!
        luin....... kirjoitti:

Minä vastasin tällaiseen tori.fi - ilmoitukseen tietäen heti, että kyse on huijauksesta. En ole aikaisemmin k.o. sivustolla käynyt, enkä edes tarvitse asuntoa. Olin kuitenkin utelias katsomaan, mitä ilmoituksen taakse kätkeytyi. Ja niinhän siinä kävi, että suomalainen ilmoittelija muuttuikin englantilaiseksi arkkitehdiksi, joka halusi jatkossa mailit englanniksi - vaikka "välittäjä" käyttikin moitteetonta suomen kieltä.
        Ei voinut muuta kuin ihmetellä, millaisia idiootteja ilmoittajat ovat. Vastauskirjeeseen liitetyt kuvat kun oli otettu suoraan jostain upeasta sisustuslehdestä. Kuvia katsellessa voi heti ensimmäiseksi todeta, että kuvien huoneet eivät vastanneet alkuunkaan ilmoitettua neliömäärää. Ilmoitus koski kolmiota ja kuvat olivat mieluummin jostain isosta talosta kuin kerrostaloasunnosta. Eipä tässä sen kummempaa lukutaitoa tarvinnut, yhdellä silmäyksellä näki, mistä on kyse.
        Jos joku tällaiseen halpaan on mennyt, toivottavasti on läksynsä oppinut. Hyvä, että nyt kuitenkin varoitellaan sinisilmäisimpiä, olivat keitä tahansa.

Täälläkin palstoilla on HUIJARI!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe