Moi!! Ajattelin kysyä että mitä te harrastatte:) Itse minä harrastan karate jutsua,se on todella mukavaa,suosittelen sitä kaikille jotka harkitsevat kamppailulajia:))))))))))))
Siinä tehdään paljon muutakin kun vain kamppailua,tai no ainakin mun ryhmässä:)
mun ryhmässä tehdään esimerkiksi leikkejä venytellään ja niin edes päin...
Olen jossain vaiheessa harkinnut aloittaa muutakin kamppailu lajia.Minulla on myös yksi vinkki,jos haluatte harrastaa jotain kamppailulajia jossa esim:potkitaan ,lyödään tai jotain muuta sen tapaista niin ei kannata valita Aikidoa,sillä siinä ei kamppailla siinä vain väistellään ja torjutaan.Tässä lajissa on myös tosi tärkeää kunnioittaa työskentely pariaan,parithan vaihtuvat monta kertaa harjoituksien aikana,että oppii työskentelemään kaikkien kanssa.Ryhmässä on tyttöjä sekä poikia.Eihän tietenkään kokoajan parityöskennellä,koska pitäähän myös vähän tehdä muutakin :))))))))))) Toivottavasti kertoisitte teidänkin harrastuksista
Mitä te harrastatte?
petra.julia
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289