Pankkiryöstöt oli muistaakseni arkipäivää vielä 80-luvun Suomessa. 80- ja 90-lukujen vaihteessa turvatekniikka kehittyi niin, että pankkiryöstöistä päästiin lähes kokonaan eroon. Mutta nyt on uutisoitu jälleen useita tapauksia tänä vuonna. Mistä johtuu, että pankit kiinnostavat taas, vaikka niiden suojaus pitäisi jo olla huippuluokkaa??
Pankkiryöstöjen uusi nousu?
tarkkailija
2
738
Vastaukset
- tollo..
menee tänäpäivänä pankin ryöstämään,turvakamerat mutta tärkein syy on että konttoreita on paljon vähemmän kuin 80 ja 90 luvulla mikä tarkoittaa että pankkisalit on pullollaan jonottavia asiakkaita ja siis silminnäkijöitä.
Pankit ei siis kiinnosta kuin hölmöä nistiä tai päihdeongelmaista joka ei siis osaa enää ajatella järkevästi.- tottakai
kunnon älykäs kriminaali menee ryöstämään sen r-kioskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329