yöllä ulos?

mㅁi!

eli päätin kysyä täältä että ootteko koskaan lähteny yöllä ilman lupaa ulos? mitä ootte tehny? jäitkö kiinni? ja jos jäit niin mikä oli rangaistus? itse eilen jätin takaoven raolleen ja yöllä menin ulos tekemään nurmikolle kärrynpyöriä kun en saanut unta XD XD ja olen nyt arestissa kun isosisko oli nähnyt ja käräyttänyt!

18

1526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on nuorten palst

      Ja ikäs oli varmaa 11v

      • mㅁi!

        oon kyl 14v tyttö sul on taitaa olla joku ongelma!!!


    • Night is nice

      Oot 14v etkä saa olla 10 jälkeen ulkona. Sulla on aika kamalat vanhemmat.

      • mㅁi!

        musta tuntuu että joillain luetun ymmärtäminen on niin vaikeeta!!!


      • mㅁi! kirjoitti:

        musta tuntuu että joillain luetun ymmärtäminen on niin vaikeeta!!!

        m□i. Haluisikko tulla jutttelee mun kans kikissä? Oon 13v poika. Kerro kikkis jos kiinnostaa.


      • korppi™

        huoh aina näitä kikkien kyselijöitä


      • Kartiotrolli
        korppi™ kirjoitti:

        huoh aina näitä kikkien kyselijöitä

        Oi Korppi Korppi mix et oo enää Zeus


      • Eräs trotskilainen
        Kartiotrolli kirjoitti:

        Oi Korppi Korppi mix et oo enää Zeus

        Hei toveri korppi, se siun 'zeus' oli just paras! Mie voin sitten olla vaikka Pandora jos tässä pitää joku rooli ottaa.


    • gwZ

      Ei mun mitää lupia tarvi kysellä, sanon vaa mutsille et meen dokaa ja millo tuun himaa. Arkisin en tosin seikkaile ulkona öisin ihan oman koulumenestyksen takia.

      • korppi™

        oon taas


        zeus¦kuittaa
        hitsin älä pelkää tuntematonta numeroa scream mainos


    • 14v poika

      kesäl olin frendie kans esitin et meen nukkuu joskus klo 11 ku meidä äiti vertää hirveet raget jos on yli kymmenee ulkon lähin suunnillee 00:00 kotoo ja tulin joskus 03:00 tjsp se onnistu pari kertaa mut kerra äiti heräs ku tultii nii se vaa rages vähä ja ens yön uudestaa:PP

    • voivittufacepalm

      Joo!!! Vähäks ootte pahoja poikia!!! Miten ikinä uskalsitte?!!! Kerro mullekin!!!

      • ootko 11v retardi

        no mitäs uskaltamist täs o? oikeesti vaikutat 11v.


    • Eräs trotskilainen

      Mikä siinä ulkona vehtaamisessa oikein viehättää? Miekään en saisi olla klo 22 asti ulkona, mutta eipä paljoa haittaa, koska mua ei kiinnosta pyöriä kylillä myöhään. Miksi pitäisi?

      • Meillä näin

        Itse saan olla ulkona just sillon kun huvittaa. Enpä ole ollut. Olisiko vapaa kasvatus tässä mielessä hyvä: kun ei ole rajoja, ei ole tarvetta rikkoa niitä. Toisaalta jotkut tarvitsevat rajoja, koska muuten he menevät äärimmäisyyksiin niitä etsiessään. Mulle vapaus on sopinut hyvin, olen oppinut itse asettamaan itselleni järkevät rajat.


      • 12v

        noh kyl mää siel kavereiden kans enne oon ku suomi24....


    • gorbnuklp

      Oon monta kertaa joskus mennyt yhden serkkuni kanssa ulos yöllä kun mun porukat on jo nukkunu. Ollaan chillattu naapurin pojan kanssa sekä joskus pöllitty meidän ulkorakennuksesta kaljaa serkkuni kanssa. Entiiä onko porukat ikinä heränny siihen mut ei ne oo ainaka sanonu mitää :D nyt oon kans menny välil yöllä ulos ku pari kaveria on tullu röökille mopojen kanssa ni oltu bussipysäkillä

    • Anonyymi

      Itehän lähin kerran salaa ovesta ulos klo 1 yöllä vanhempien ollessa nukkumassa, ryypättiin kavereiden kanssa ulkona ja tulin neljältä kotiin, enkä edes jäänyt kiinni.
      T: 16v jäbä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe