Joo elikkä mä hommasin joku aika sitten uuden läppärin ja tässä oli valmiina Mc Afee. Mut se loppuu 14.9. joten pitäis hommata uusi virusturva sen jälkeen. Ei vielä hirvee kiire ole hommata sitä, tuli vain mieleen kun Mc Afee ilmoitti sen loppuvan pian.
Mikä olisi paras noista ilmaisista; suositelkaa ja kertokaa omia kokemuksia!
Mikä ilmainen virusturva?
5
245
Vastaukset
Panda Cloud on kokemukseni mukaan yksinkertainen ja kevyt ilmainen virustorjunta joten suosittelen sen kokeilemista.
Jos kyseessä on Win8 kone niin siinähän on oma Defender niminen virustorjuntaohjelma sisäänrakennettuna.- ........
Vaatiiko Panda Cloud vuosittaista aktivointia/rekisteröintiä kuten esim. avast?
On nimittäin todella suuri jokavuotinen riesa esim. vanhukselle puhelimessa selittää, miten sen avastin saa aktivoitua uudelleen.
Defender olisi muuten hyvä, mutta ei suojaa tarpeeksi hyvin. Vanhuksilta puuttuu sentyyppinen maalaisjärki mitä tietokoneen turvallinen käyttö edellyttäisi, joten antivirusohjelmassa pitäisi olla todella hyvä heuristiikka ja torjuntaprosentti. ........ kirjoitti:
Vaatiiko Panda Cloud vuosittaista aktivointia/rekisteröintiä kuten esim. avast?
On nimittäin todella suuri jokavuotinen riesa esim. vanhukselle puhelimessa selittää, miten sen avastin saa aktivoitua uudelleen.
Defender olisi muuten hyvä, mutta ei suojaa tarpeeksi hyvin. Vanhuksilta puuttuu sentyyppinen maalaisjärki mitä tietokoneen turvallinen käyttö edellyttäisi, joten antivirusohjelmassa pitäisi olla todella hyvä heuristiikka ja torjuntaprosentti.Ei vaadi. Ei ole ainakaan tullut vielä vastaan sellaista ilmoitusta.
- Monta parasta
"Paras" on näissä asioissa suhteellinen käsite ja monelle "paras" on se, jota on tottunut käyttämään. Kutakuinkin kaikki toimivat riittävän hyvin.
Vapusen ehdotus on ihan hyvä. Itse olen käyttänyt AVG Free -ohjelmaa yhdeksän vuotta ilman ongelmia, joten minulle se on paras. - älytöntä touhua
Tuo Mc Afee on kehno virusohjelma! meiltä meni yksi tietokone tuon ohjelman vuoksi. Nyt veivät taas visalta maksun siitä vaikka meillä ei ole enää kyseistä tietokonetta ja nykyisessä kannettavassa on F-Secure. pitänee ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747